luna
Debutant
|
Post by luna on Jun 21, 2007 17:39:49 GMT 1
inderdaad, het dansen was zeker minder! zei het gister ook nog in onze groep dat ik het gevoel had dat vooral de hoofdrolspelers niet echt superdansers waren! Ik weet niet wie je had, maar als je Jim had: dat is inderdaad geen danser Dat is ons (op 1 na) Nationaal Idool (ik moest er om lachen moest het toch niet triest zijn...)
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Jun 22, 2007 6:04:27 GMT 1
inderdaad, het dansen was zeker minder! zei het gister ook nog in onze groep dat ik het gevoel had dat vooral de hoofdrolspelers niet echt superdansers waren! Ik weet niet wie je had, maar als je Jim had: dat is inderdaad geen danser Dat is ons (op 1 na) Nationaal Idool (ik moest er om lachen moest het toch niet triest zijn...) ja wij hadden hem. langs de ene kant wel jammer van dat dansen, dat maakte het verhaal wel knapper hé--> hadden ze er misschien nog wat meer kunnen uithalen
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on Jun 22, 2007 8:40:42 GMT 1
Ik weet niet wie je had, maar als je Jim had: dat is inderdaad geen danser Dat is ons (op 1 na) Nationaal Idool (ik moest er om lachen moest het toch niet triest zijn...) ja wij hadden hem. langs de ene kant wel jammer van dat dansen, dat maakte het verhaal wel knapper hé--> hadden ze er misschien nog wat meer kunnen uithalen Vooral een beetje jammer dat ze voor de naam gekozen hebben en niet voor het talent. Al moet het zijn dat de kaartverkoop wel heel goed loopt...
|
|
deesse
Auditie kandidaat
|
Post by deesse on Nov 3, 2008 17:41:50 GMT 1
Ik hou van deze musical! De nummers zijn zo goed. Een van de beste musicals ooit!
|
|
|
Post by wowposter on Nov 7, 2008 11:59:05 GMT 1
|
|