javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 23, 2007 9:02:19 GMT 1
ik vind dat er toch een dvd moet uitkomen van beauty and the beast.en van nog zo veel mooie voorstellingen in belgie.en als extra een een filmpje waarin je ziet hoe jan het beest wordt.en ook een filmpje over alle jacopjes.
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 23, 2007 11:57:56 GMT 1
Ik denk dat iedereen dat wil! Maar helaas, er komt geen DVD. Zo is er nog nooit een officiële DVD verschenen van een Disney Musical over de hele wereld! Maar heel misschien komt er nu toch een DVD van de Broadway versie omdat deze gaat stoppen. Het is niet gelijk aan onze versie maar toch zie ik dat als een collector's item mocht het verschijne ;D !!!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Apr 23, 2007 13:14:32 GMT 1
lijkt me ook een super idee! Maar zoals hierboven al gemeld wordt, ik zou van veel musicals (eigenlijk al diegene waar ik zeker al naartoe ben geweest) graag een dvd hebben. de enige die ik heb is dracula!
|
|
|
Post by Catherine on Apr 23, 2007 17:01:31 GMT 1
Ik probeer gewoon musical DVD's te verzamelen. Heb ondertussen toch al een collectie waar ik trots op ben Voor Disney vrees ik echter dat ze te veel op hun rechten zitten om dit op DVD uit te brengen. Het is op dit ogenblik zelfs onmogelijk om BatB in tekenfilm-vorm te verkrijgen.
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 23, 2007 17:52:13 GMT 1
Het is op dit ogenblik zelfs onmogelijk om BatB in tekenfilm-vorm te verkrijgen. Idd, deze komt maar eens in de 13 jaar uit (wat een getal )! Ik had ervoor gemaild naar Disney zelf maar gelukkig had onze MusicalTom nog een exemplaar gevonden, waar ik heb eeuwig dankbaar voor ben !!!
|
|
sam
Auditie kandidaat
|
Post by sam on Apr 23, 2007 18:26:49 GMT 1
Heb voor mijn vriendin de tekenfilmversie gekocht in blokker. daar waren enkele maanden terug nog een aantal exemplaren
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 23, 2007 19:13:06 GMT 1
Ik denk dat iedereen dat wil! Maar helaas, er komt geen DVD. Zo is er nog nooit een officiële DVD verschenen van een Disney Musical over de hele wereld! Maar heel misschien komt er nu toch een DVD van de Broadway versie omdat deze gaat stoppen. Het is niet gelijk aan onze versie maar toch zie ik dat als een collector's item mocht het verschijne ;D !!! ik had nochtans verstaan dat er van the lion king wel een dvd is uitgebracht.dat heb ik ooit in nederland in een winkelfolder gelezen.
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 23, 2007 19:17:59 GMT 1
Mss een promo DVD maar een volledige opname van een Disney musical is er nog nooit uitgebracht (jammergenoeg)...
|
|
|
Post by Catherine on Apr 24, 2007 16:56:08 GMT 1
Heb voor mijn vriendin de tekenfilmversie gekocht in blokker. daar waren enkele maanden terug nog een aantal exemplaren Hah, maar dan ga ik dat toch ook eens bij mijn Blokker vragen. Misshcien kunnen zij wel naar enkele filialen bellen voor een DVD.
|
|
kenji
Auditie kandidaat
|
Post by kenji on Apr 25, 2007 19:44:35 GMT 1
vind dat echt superstom van die rechten maarja, stel dat ze er een maken van de vlaamse versie, dan wilt de nederlandse er een en zowat iedereen en dat is onbegonnen werk...
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 25, 2007 23:50:02 GMT 1
Dat is ook waar, ik denk moest Vlaanderen er één maken voor de originele Broadway versie dat er nogal wat commotie zou losbarsten...
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on May 13, 2007 16:58:54 GMT 1
In de categorie "o o o wat wil ik dit graag maar het zal er wel nooit komen" wil ik dan ook nog wel een originele winkeldvd van:
- Phantom (orig. NL bezetting) - Elisabeth (NL us bezetting) - Romeo & Julia (NL/Vlaamse 1e bezetting) - Crazy for You (NL 1e bezetting) - Rent (NL 1e bezetting) - Wicked (engelse 1e bezetting) - Tanz der Vampire (Berlijnse us bezetting) - Beauty and the Beast (ongeveer 50% van alle mogelijke us bezettingen)
En o ja: de verfilmingen moeten precies datgene laten zien wat ik graag wil zien.
Maar goed, we blijven dromen...
|
|
Matthew
Auditie kandidaat
|
Post by Matthew on May 18, 2007 18:55:14 GMT 1
- Wicked (engelse 1e bezetting) Hiervan zijn er op dit moment camrips te vinden. Ik ben onlangs er eentje tegengekomen, maar van kwaliteit is er natuurlijk geen sprake dan. En voor de rest... van Beauty and the Beast is er wel degelijk één DVD... Oké, het is niet de volledige voorstelling, maar de Nederlandse Soundtrack bevat een DVD met The Making Of en vele beelden uit de voorstelling zelf. Ik heb die hier liggen en is echt een collector's item. Je kan hem bestellen via de Theatershop van www.musicals.nl
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on May 19, 2007 10:55:50 GMT 1
inderdaad, dat is wel een leuk hebbeding, maar dan is het wel jammer dat je het niet van de Vlaamse versie kan zien hé.
|
|
|
Post by wowposter on Nov 3, 2008 5:22:15 GMT 1
|
|