annemie
Volwaardig Acteur
|
Annie
Nov 27, 2006 10:41:44 GMT 1
Post by annemie on Nov 27, 2006 10:41:44 GMT 1
Wij gaan, begin januari ook naar Annie kijken. (in de Efteling) Vorig jaar zijn we naar ti ta tovenaar geweest en die was ook super! Heb net gelezen op de site dat het een uitstekende Annie was, maar verder is er nog niets van te zien! Ben eens benieuwd wat het gaat worden!
|
|
|
Annie
Nov 29, 2006 20:08:08 GMT 1
Post by iemandbenik on Nov 29, 2006 20:08:08 GMT 1
komt er nu eigenlijk een dvd uit van tita tovenaar de musical
groetjes jonas
|
|
linda
Auditie kandidaat
|
Annie
Dec 4, 2006 10:23:37 GMT 1
Post by linda on Dec 4, 2006 10:23:37 GMT 1
komt er nu eigenlijk een dvd uit van tita tovenaar de musical groetjes jonas Ik las op een ander forum dat er wel een dvd uitkomt, maar pas volgend voorjaar. Nog even wachten dus.
|
|
|
Annie
Dec 5, 2006 16:04:26 GMT 1
Post by liesbeth on Dec 5, 2006 16:04:26 GMT 1
is er een dvd van annie?
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Annie
Jan 2, 2007 17:05:50 GMT 1
Post by annemie on Jan 2, 2007 17:05:50 GMT 1
zo ver ik weet is er alleen maar de cd (20 nummers en 3 karaoke nummers) We gaan morgen kijken , zal eens rondkijken en eventueel vragen of er één zou komen Bij tita hebben ze dat ook later pas beslist om er een dvd van te maken heb ik gehoord
|
|
|
Annie
Jan 4, 2007 20:32:00 GMT 1
Post by confeci on Jan 4, 2007 20:32:00 GMT 1
Van Annie komt er geen DVD heb ik een tijdje geleden gehoord. V&V heeft daar de rechten niet voor, omdat het niet een productie is die in Nederland 'gemaakt' is zeg maar. Ik vind Annie een érg leuke productie. Ik heb heb twee keer gezien in de theatertour, voor de kenners, ik had De Gezellige Donders, en ik vond ze zó goed dat ik nog een keer naar ze ben wezen kijken Annemie, was het leuk? Je had dit groepje, maar met deze Annie, omdat de Annie die normaal in dat groepje speelt (Robin) die dag niet kon.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Annie
Jan 5, 2007 9:08:37 GMT 1
Post by annemie on Jan 5, 2007 9:08:37 GMT 1
ik vond de musical super goed. De kinderen hebben het heel goed gedaan. Heel knappe decors, het verhaal was zeer goed aangepast aan toneel! --> Kortom: het was weeral zijn centjes waard!
Had al begrepen dat het een andere Annie was --> op het boekje stond een ander meisje, maar deze was ook heel goed! En de andere kids ook!--> bedankt voor die sites. Was wel benieuwd hoe "Annie" er zonder pruik uitzag. Ik had er een heel ander iemand van verwacht! We hebben er heel hard van genoten!
Persoonlijk vond ik hem voor kleinere kinderen wel iets te moeilijk. We hadden 2 kinderen mee (6 en 9 jaar). Ze vonden de muziek en al heel mooi en goed. Maar door de typische Amerikaanse termen,.... vond de jongste het soms heel moeilijk om te begrijpen.
|
|
lander
Auditie kandidaat
|
Annie
Jan 14, 2007 14:59:45 GMT 1
Post by lander on Jan 14, 2007 14:59:45 GMT 1
Ondertussen is bekend geraakt dat er geen DVD komt van Tita Tovenaar...
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Annie
Jan 14, 2007 15:08:30 GMT 1
Post by annemie on Jan 14, 2007 15:08:30 GMT 1
oh da's jammer! Was een superlueke musical, ook visueel! Waarom zijn ze van gedacht verandert?
|
|
linda
Auditie kandidaat
|
Annie
Jan 17, 2007 18:59:00 GMT 1
Post by linda on Jan 17, 2007 18:59:00 GMT 1
oh da's jammer! Was een superlueke musical, ook visueel! Waarom zijn ze van gedacht verandert? De efteling vond de kwaliteit van de opnames die gemaakt waren te slecht om er een dvd van te maken.... Erg jammer, ik had gehoopt dat er wel een dvd zou komen. Tita tovenaar vond ik errug leuk!
|
|
Matthew
Auditie kandidaat
|
Annie
Jan 19, 2007 22:13:18 GMT 1
Post by Matthew on Jan 19, 2007 22:13:18 GMT 1
Ik en mijn vriendin hebben kaartjes bestelt om op 3 februari naar Annie te gaan. Ik ben werkelijk benieuwd of de musicals van VV-Entertainment kunnen tippen aan die van Stage Entertainment.
|
|
|
Annie
Jan 28, 2007 16:04:30 GMT 1
Post by webberfan on Jan 28, 2007 16:04:30 GMT 1
Ik denk dat het antwoord op die laatste vraag duidelijk is : Neen! Annie kan in iedergeval niet tippen aan de vele producties die ik reeds zag van Stage Entertainment. Ik ben afgelopen zaterdag naar de Efteling getrokken om daar naar Annie te gaan kijken. Het was een vermakelijke voorstelling, maar zeker geen topentertainment. Daarvoor straalt de hele productie net iets te veel nonchalence uit. Ik had de indruk dat de cast, orkest en productieteam, deze voorstelling iets te veel als een pretpark-show beschouwen. De volledige atmosfeer van knisperende popcorn en chips, frisdrank slurpende geluiden en al te kleine kinderen die naar mate de voorstelling zijn tweede akte ingaat, steeds onrustiger en luidruchtiger worden, helpt hier natuurlijk niet aan mee. De uitblinker van de voorstelling Raymond Kurvers, in de rol van president Roosevelt, moest tijdens de voorstelling zelfs oproepen tot iets meer stilte. Edwin Rutten zet een meer dan verdienstelijke Oliver Warbucks neer, maar zijn tegenspelers zijn gewoon niet in staat om dit plaatje te vervolledigen. Loeki knol (miss hannigan) liet muzikaal meermaals een paar steekjes vallen. Ook de zang van de kinderen klonk vaak hoog en schel en werd naarmate de voorstelling duurde, ook minder zuiver. Bij het begin van het tweede deel, dreigde het bij de solo van Annie zelf even helemaal mis te lopen. Dat had ook veel te maken met het orkest, dat volgens mij een kleine off-day had. Bij de ouverture van het tweede deel, gebeurde er dingen die zelfs een leek de wenkbrouwen liet fronsen. Om één of andere reden, konden de muzikanten de juiste toon/ritme niet vinden en werd het een cacafonie, die door de dirigent pas na enige tijd opnieuw in de plooi werd gelegd. Een laatste detail, kenmerkend voor de nonchalence, was de setwissel tussen het huis van Warbocks en het Witte huis, waarbij de verkeerde schilderijen in het decor kwamen te hangen. Op zich kleinere foutjes, die er alles bij elkaar toch voor zorgen dat deze productie zeker geen topproductie kan genoemd worden. Ik vond het ook jammer dat niet alle liedjes van de film ook de musicalversie hebben gehaald. Ik weet niet of dit steeds zo is, of enkel bij deze versie van Annie.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Annie
Jan 28, 2007 20:15:02 GMT 1
Post by annemie on Jan 28, 2007 20:15:02 GMT 1
ik ben eigenlijk een beetje vershoten van je reactie! Ok, het was geen top-musical, jem ag deze zeker niet vergelijken met musicals van S.E. maar al de "blunders" waar jij van spreekt, waren bij ons toen niet te merken! dat van die schilderijen: die werden technisch omgedraait, de kids die bij ons zongen deden dat vrij goed. Annie was wel stroef begonnen, maar na het eerst nummer was dat dan weer voorbij! En van dat rumoer in de zaal, was bij ons ook niet echt! Ok , er werden inderdaad tijdens de musical door de kinderen vele gedronken en gegeten, maar dat was eigenlijk alles! Ik denk dat je misschien net een verkeerde dag had, dat alles ginder wat misliep! Eigenlijk wel jammer!
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Annie
Jan 29, 2007 12:40:55 GMT 1
Post by javert on Jan 29, 2007 12:40:55 GMT 1
ik heb annie vorig jaar in open lucht gezien.dat was fantastisch.
|
|
|
Annie
Feb 10, 2007 15:23:37 GMT 1
Post by confeci on Feb 10, 2007 15:23:37 GMT 1
Ik denk dat het antwoord op die laatste vraag duidelijk is : Neen! Annie kan in iedergeval niet tippen aan de vele producties die ik reeds zag van Stage Entertainment. Ik ben afgelopen zaterdag naar de Efteling getrokken om daar naar Annie te gaan kijken. Het was een vermakelijke voorstelling, maar zeker geen topentertainment. Daarvoor straalt de hele productie net iets te veel nonchalence uit. Ik had de indruk dat de cast, orkest en productieteam, deze voorstelling iets te veel als een pretpark-show beschouwen. De volledige atmosfeer van knisperende popcorn en chips, frisdrank slurpende geluiden en al te kleine kinderen die naar mate de voorstelling zijn tweede akte ingaat, steeds onrustiger en luidruchtiger worden, helpt hier natuurlijk niet aan mee. De uitblinker van de voorstelling Raymond Kurvers, in de rol van president Roosevelt, moest tijdens de voorstelling zelfs oproepen tot iets meer stilte. Edwin Rutten zet een meer dan verdienstelijke Oliver Warbucks neer, maar zijn tegenspelers zijn gewoon niet in staat om dit plaatje te vervolledigen. Loeki knol (miss hannigan) liet muzikaal meermaals een paar steekjes vallen. Ook de zang van de kinderen klonk vaak hoog en schel en werd naarmate de voorstelling duurde, ook minder zuiver. Bij het begin van het tweede deel, dreigde het bij de solo van Annie zelf even helemaal mis te lopen. Dat had ook veel te maken met het orkest, dat volgens mij een kleine off-day had. Bij de ouverture van het tweede deel, gebeurde er dingen die zelfs een leek de wenkbrouwen liet fronsen. Om één of andere reden, konden de muzikanten de juiste toon/ritme niet vinden en werd het een cacafonie, die door de dirigent pas na enige tijd opnieuw in de plooi werd gelegd. Een laatste detail, kenmerkend voor de nonchalence, was de setwissel tussen het huis van Warbocks en het Witte huis, waarbij de verkeerde schilderijen in het decor kwamen te hangen. Op zich kleinere foutjes, die er alles bij elkaar toch voor zorgen dat deze productie zeker geen topproductie kan genoemd worden. Ik vond het ook jammer dat niet alle liedjes van de film ook de musicalversie hebben gehaald. Ik weet niet of dit steeds zo is, of enkel bij deze versie van Annie. Die stilte van de president: Dat zit gewoon in de tekst.. Die schilderijen: Dat is de grap. En als het goed is komt Drake dan op, knipt met z'n vingers en dan draaien de schilderijen om. Als het goed is.. Alle musicals van Annie zijn volgens mij hetzelfde qua liedjes. Dus dat is niet alleen van deze productie. Die liedjes als 'Sandy', 'Let's go to the movies' en nog een paar doen ze dus niet in de musical. Nog een nieuwsgierigheidsvraag: Weet je toevallig welk groepje kinderen/welke Annie speelde?
|
|