annemie
Volwaardig Acteur
|
grease
Feb 15, 2007 20:53:03 GMT 1
Post by annemie on Feb 15, 2007 20:53:03 GMT 1
Ik ben zelf al 2x naar Grease geweest en vind die musical mega goed! Wij hebben ook tickets al voor Leuven en Antwerpen. Maar vraag me af als Beauty and the beast verlengt wordt of dan Grease nog wel door gaat in stadschouwburg. Zou dan batb paar dagen stil liggen en dan die decors nog wisselen ook best veel werk! En hopelijk heeft sherpa nu wel rekening gehouden dat er een orkest bij is dat er weer niet een heel deel mensen in de orkerstbak zitten! heb dat onlangs ook voorgehad dat we zogezegd inde orkestbak zaten! Ze hebben het voor ons wel goed opgelost: we kregen golden seats (rij 10 stoel2-4-6) en nog een gratis drankje tijdens de pauze! Ok we zitten natuurlijk het liefst op de eerste rij, maar nu waren we zeker niet minder tevreden!
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
grease
Feb 16, 2007 13:35:36 GMT 1
Post by saskia on Feb 16, 2007 13:35:36 GMT 1
Wij hadden het met Beauty and The Beast ook. Zijn dan ook verhuist naar de Golden Seats, rij 11
|
|
pinker
Auditie kandidaat
|
grease
Mar 7, 2007 19:55:47 GMT 1
Post by pinker on Mar 7, 2007 19:55:47 GMT 1
Een vraagje: is er iemand die tickets heeft gekocht voor Grease (in antwerpen) die hij/zij toch niet meer moet hebben? (Wegens verkeerde datum, geen interesse meer of gewoon genoeg tickets gekocht om zeker genoeg plaats te hebben...) Indien dat het geval is, mag ik dan van iemand 2 tickets overkopen ? ;-)
xxx
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
grease
Mar 7, 2007 20:21:51 GMT 1
Post by annemie on Mar 7, 2007 20:21:51 GMT 1
als je persé nog tickets wil hebben, op sherpa verkopen ze er nog! Heb even snel gekeken, en er zijn er nog van alle cat. behalve de goedkoopste is "uitverkocht"! Ik zou het daar eens proberen!
|
|
pinker
Auditie kandidaat
|
grease
Mar 7, 2007 21:00:25 GMT 1
Post by pinker on Mar 7, 2007 21:00:25 GMT 1
kheb al alles geprobeerd... nergens 2 aangrenzende én deftige plaatsen... (enkel golden seats en cat.1 interesseren mij en dan nog zijn niet alle plaatsen goed genoeg) kweet het, moest ik van't ander geslacht zijn, ze zouden mij wrs een strekenwijf noemen :-) vandaar deze noodkreet hé
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
grease
Mar 8, 2007 7:43:23 GMT 1
Post by annemie on Mar 8, 2007 7:43:23 GMT 1
ai da wist ik niet dat de stoelen... niet meer aangrenzend waren! Begrijp situatie heel gied dan!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
grease
Mar 27, 2007 14:42:45 GMT 1
Post by annemie on Mar 27, 2007 14:42:45 GMT 1
allé, 't is weer van dat!
Meestal zit men te zeggen, je moet goed op voorhand bestellen voor zeker goede plaatsne te hebben ,... Wat doen wij: goed op voorhand bestellen! En nu de 2de keer op rij, krijgen we een brief in de bus dat we die dag NIET meer kunnen gaan (terwijl we de kaarten thuis al hebben liggen), want er zijn door verschillende wijzigingen, stoelen, rijen weggevallen! We zouden enkel die dag nog kaarten kunnen krijgen van cat 2 en 3!! Of enkel nog 3 juni! --> jammer dat we deze dag niet kunnen! Dit is nu al 2 keer (was ook zo bij beauty) dat mensen die vroeg bestellen de dupe worden! Ik weet het dat het heel moeilijk is om zo'n dingen te plannen,etc. Maar dat ze naar de toekomst dan het podium in het begin wat groter schatten en achteraf wat rijen er terug extra bijzetten hé!
Wij hadden deze musical heel graag gezien en door deze "vergissing" kan dit voor ons jammer genoeg niet doorgaan!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
grease
Mar 27, 2007 15:20:36 GMT 1
Post by LiseloT on Mar 27, 2007 15:20:36 GMT 1
Echt een schande eigenlijk.. Dat ze nu nog niet geleerd hebben uit hun - talrijke! - fouten! Niet alleen bij "Beauty and the Beast" trouwens, ook bij "Mamma Mia!" zijn er later rijen weggevallen die al verkocht waren.
Heel jammer voor je, Annemie!
Wat doen ze daar nu mee? Je tickets terugbetalen? Of ga je cat 2 of cat 3 gaan zitten?
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
grease
Mar 27, 2007 15:40:28 GMT 1
Post by annemie on Mar 27, 2007 15:40:28 GMT 1
ik denk dat wij onze centen gaan terug vragen! Wij zitten altijd het liefst op cat 1. Wij kennen mensen die ooit eens cat 3 zaten. En bij scenes in de hoogte zagen zij enkel de acteurs to hun borst!--> het balkon zat toen in de weg! En ook de gezichten zelf waren ook moeilijk te "herkennen"! Jammer ja, vind ik ook!
|
|
|
grease
Mar 27, 2007 18:31:07 GMT 1
Post by theaterfreak on Mar 27, 2007 18:31:07 GMT 1
ik denk dat wij onze centen gaan terug vragen! Wij zitten altijd het liefst op cat 1. Wij kennen mensen die ooit eens cat 3 zaten. En bij scenes in de hoogte zagen zij enkel de acteurs to hun borst!--> het balkon zat toen in de weg! En ook de gezichten zelf waren ook moeilijk te "herkennen"! Jammer ja, vind ik ook! wel, annemie, dan zou ik ook mijn geld terug vragen. maar ik vrees dat je dan de reservatie kosten sowieso kwijt bent. Je moet het er niet bij laten . Desnoods schrijven naar Joop of naar Erwin van Lambaart , of eisen dat ze jullie op de juiste datum fatsoenlijke plaatsen geven. Ze hebben toch altijd produktieplaatsen die soms leeg blijven tot 5min voor aanvang. maak je daar maar eens goed kwaad. Als ze zo hun goede klanten behandelen ,awel mercie.
|
|
|
grease
Mar 27, 2007 20:06:52 GMT 1
Post by theaterfreak on Mar 27, 2007 20:06:52 GMT 1
Echt een schande eigenlijk.. Dat ze nu nog niet geleerd hebben uit hun - talrijke! - fouten! Niet alleen bij "Beauty and the Beast" trouwens, ook bij "Mamma Mia!" zijn er later rijen weggevallen die al verkocht waren. Heel jammer voor je, Annemie! Wat doen ze daar nu mee? Je tickets terugbetalen? Of ga je cat 2 of cat 3 gaan zitten? in 1996 bij "Cats " was het ook al zo. Hebben wij ook hetzelfde meegemaakt.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
grease
Mar 28, 2007 14:17:30 GMT 1
Post by annemie on Mar 28, 2007 14:17:30 GMT 1
heb er toch nog eens over nagedacht en naar een telnr van op dat blad gebeld en een vriendelijk mijn gedacht gezegd! Zij zei natuurlijk dat zij er niets aan kan doen (begrijpelijk) maar dat ze heel het verhaal wet kende. Ze ging er eens achter horen en mij terugbellen en iets weten te zeggen! Natuurlijk weer het rare aan heel het verhaal is dat ze mijn naam niet weet (of ze moest het helemaal in het begin opgeschreven hebben) ne mijn telnr ook ni! Ik weet wel dat je tegenwoordig de nrs op een scherm zien, maar ik ben er vrij zeker van dat ik een antwoord kan vergeten! Ben toch noh benieuwd hé!, maar ik geef me zeker geen valse hoop!
|
|
|
grease
Mar 28, 2007 15:31:19 GMT 1
Post by Catherine on Mar 28, 2007 15:31:19 GMT 1
Amaai, Ik leef echt met je mee. Ik heb hetzelfde ook al voorgehad en ik kon er helemaal niet mee lachen. Schrijf toch maar zeker en vast een vette brief met je gedacht erin. Zo ben je zeker dat ze je adres en gegevens hebben. Wie weet krijg je wel een compensatie aangeboden bij wijze van veronschuldiging... een brief laat altijd mee indruk dat een telefoontje. Jouw telefoontje komt trouwens terecht bij een persoon die gewoon gans de dag door bestelling moet doornemen. Zij kan er niets aan doen, en kan zelfs je klacht niet ééns op een degelijke manier verwerken. Schrijven is hier de boodschap... je brief komt op het secretariaat/receptie terecht en wordt dan wel naar de correcte eenheid gestuurd. Dat heb je met je telefoontje niet...
Schrijven is de boodschap... en vermeld er maar goed bij dat het niet de eerste keer is.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
grease
Apr 14, 2007 11:44:02 GMT 1
Post by annemie on Apr 14, 2007 11:44:02 GMT 1
waw, ik heb gisteren super nieuws gehad! Ik heb inderdaad jullie raad opgevolgd en een mail gestuurd! Daar had ik niet veel reactie op. Dan had ik maar de tickets teruggestuurd met daar nog eens heel mijn uitleg op en nu hebben ze dan een mail teruggestuurd dat er toch nog 3 plaatsen vrijzijn in een loge. Dus nu kunnen we den 31ste toch nog gaan op goede plaatsen hé! Dus voor mij was gisteren vrijdag den 13de toch even een geluksdag!
|
|
|
grease
Apr 15, 2007 8:29:22 GMT 1
Post by Catherine on Apr 15, 2007 8:29:22 GMT 1
Zo zie je maar... een goede ouderwetse brief maakt altijd meer indruk dan een mail of telefoontje !! Ik ben echt blij voor jou Annemie ! Ik ga trouwens ook op 31 mei...
|
|