Matthew
Auditie kandidaat
|
Post by Matthew on Mar 14, 2007 20:30:38 GMT 1
Deze musicals zullen tussen juni 2007 en juni 2008 spelen in Nederland, geproduceerd door Joop Van Den Ende (allemaal bevestigd)
- Les Miserables - Evita - Tarzan - Dirty Dancing - Cats - Ciske De Rat
VV-Producties brengt voorlopig volgende musicals naar ons: - Cinderella - Grease - Doe Maar Er zijn ook geruchten dat Spamalot zou vertaalt worden, maar de komst is niet bevestigd.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 15, 2007 16:28:07 GMT 1
Deze musicals zullen tussen juni 2007 en juni 2008 spelen in Nederland, geproduceerd door Joop Van Den Ende (allemaal bevestigd) - Les Miserables - Evita - Tarzan - Dirty Dancing - Cats - Ciske De Rat VV-Producties brengt voorlopig volgende musicals naar ons: - Cinderella - Grease - Doe Maar Er zijn ook geruchten dat Spamalot zou vertaalt worden, maar de komst is niet bevestigd. waw , zoveel musicals in Nl, en ook nog leuke titels! Zou toch tof zijn dat dat bij ons in het belgenlandje ook zo zou zijn hé! Hopen voor de toekomst! Of zal het een droom blijven?!
|
|
nelson
Auditie kandidaat
|
Post by nelson on Mar 15, 2007 16:40:48 GMT 1
Er staan wel wat uitloop-musicals in deze lijst. Voor V&V kan nog worden toegevoegd: Fame Billie Holiday
Maar we hebben nog meer producenten in Nederland.
DeGraaf en Cornelissen: Fabeltjeskrant (zeker ook optredens in België) Fame
Stichting Beeldenstorm: Route 66
Opus One: Robinson Crousoe
Theater Terra: De matroos in de doos
Mark Vijn: Bubbling Brown Sugar
Storytellers: Camille
en we krijgen Hair weer terug....
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 15, 2007 19:08:25 GMT 1
is dit enkel voor NL!
Gho toch om jaloers op te zijn!
|
|
|
Post by Catherine on Mar 18, 2007 12:14:59 GMT 1
is dit enkel voor NL! Gho toch om jaloers op te zijn! Ik denk eigelijk dat wij belgjes de afstand naar Nederland overschatten... vanuit Brussel is Amsterdam maar een dikke 2u rijden, Nijmegen nog iets minder. Ik heb nu concertticketjes besteld voor een concert in Nijmegen, als de rit meevalt ga ik waarschijnlijk in september of oktober naar Cats zien in Nijmegem.
|
|
kenji
Auditie kandidaat
|
Post by kenji on Mar 18, 2007 20:59:20 GMT 1
pff amai als wij er zo veel is hadden, mjah sommige locatie's zijn 90 minuten van ons huisje verwijderd dus ga is kijken in NL
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on Mar 18, 2007 21:11:20 GMT 1
Nederland is niet ver weg hoor; wij trotseren ook regelmatig de afstand van hier naar Belgie voor mij 3 uur met de trein.
|
|
weppie
Auditie kandidaat
|
Post by weppie on Mar 19, 2007 13:54:51 GMT 1
is dit enkel voor NL! Gho toch om jaloers op te zijn! Ik denk eigelijk dat wij belgjes de afstand naar Nederland overschatten... vanuit Brussel is Amsterdam maar een dikke 2u rijden, Nijmegen nog iets minder. Ik heb nu concertticketjes besteld voor een concert in Nijmegen, als de rit meevalt ga ik waarschijnlijk in september of oktober naar Cats zien in Nijmegem. Nijmegen is toch ook best een eind. Is Breda dan niet een beter alternatief. Dat is ook een groot theater dus vrijwel alle shows komen daar.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 19, 2007 17:34:50 GMT 1
ik denk dat dat voor iedereen anders ligt. voor de ene is 3 uur ver en voor de andere dan weer niet! Als ik nu hoor dat er in Breda ook een zaal is , is dat voor mij wel degelijk dicht'er'bij!
|
|
Matthew
Auditie kandidaat
|
Post by Matthew on Mar 21, 2007 20:11:24 GMT 1
Wel, ik ben ook een rasechte Belg hoor, maar ik ga heel vaak naar Nederland. Mijn vriendin is Nederlandse, dus ik ga vaak daarheen om er een paar nachtjes te blijven. We houden beiden van musicals dus we kunnen toch redelijk ver. Het verste wat voor ons mogelijk is, is nog steeds Rotterdam, waar ik nu zaterdag weer heen ga. Wat Zien Ik?! schijnt leuk te zijn.
En wat krijgt België? Evita. Dat zal het zijn.
|
|
weppie
Auditie kandidaat
|
Post by weppie on Mar 23, 2007 12:50:49 GMT 1
ik denk dat dat voor iedereen anders ligt. voor de ene is 3 uur ver en voor de andere dan weer niet! Als ik nu hoor dat er in Breda ook een zaal is , is dat voor mij wel degelijk dicht'er'bij! Klopt, maar ik baseerde me op Catherine's profiel waar Vilvoorde staat Als je bv in limburg woont ben je beter met de theaters in Eindhoven en Maastricht.
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 23, 2007 14:41:48 GMT 1
En wat krijgt België? Evita. Dat zal het zijn. ik hoop eerlik gezegd op tarzan hoor
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 23, 2007 19:18:27 GMT 1
ja e lijktme ook interessan! Heb van de week op een hollandse zender iemand bezig gehoord over die musical . Toen hebben ze ook enkele beelden laten zien van repetities en interviews en die musical sprak mij ook enorm aan!
|
|
|
Post by MusicalTom on Mar 25, 2007 11:02:44 GMT 1
Ik denk, mochten er zoveel musicals lopen in België, dat we door het bos de bomen niet meer zouden zien gezien het kleine aantal professionele theaters hier in België. Ik vind het echt geen slecht idee dat het per musical gaat. BatB in het voorjaar, Kuifje in de zomer, en iets nieuws in het najaar. Zo behouden we het overzicht en kunnen we al onze aandacht aan één musical besteden. Is er iets bij dat je toch niet zo graag ziet, kan je nog altijd uitwijken naar Nederland of (zeker in mijn geval) heel wat sparen voor de volgende musical. Maar dat is natuurlijk mijn mening ;-).
Grtzzzz
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 25, 2007 13:44:36 GMT 1
i ou het toch tof vinden, moesten er 2 tegelijk lopen! Soms kaneen musicl toch vrij lang lopen. k wij gaan dan meestal meerdere keren naar dezelfde kijken, maar het zou da toch tofer zijn dat je naar verschillende (of 1 enkele andere) kan gaan!
|
|