|
Post by Catherine on May 22, 2007 15:57:27 GMT 1
Ach ik moet nog wachten tot oktober En de keuze wordt moeilijk, want ik kan maar één enkele musical zien en ik wil er zo veel zien. We Will Rock You Wicked Spamalot Avenue Q Eén (mss 2) van die vier zal het worden maar de keuze is o zo hard !!!!
|
|
pinker
Auditie kandidaat
|
Post by pinker on May 27, 2007 0:32:11 GMT 1
Volgend weekend The Wiz in Utrecht gaan bekijken :-) ben benieuwd....
Iemand die al gezien ? is die steengoed, of gewoon "waaw" ?
xxx
|
|
pinker
Auditie kandidaat
|
Post by pinker on Jun 3, 2007 17:23:11 GMT 1
even op m'n eigen vraag antwoorden: hij is bijna steengoed :-) 't verhaal op zich is wat flauwtjes maar zang, dans en acteerwerk zijn supergoed! wat een topcast! De muziek vult hier het huis alvast. Zeker een aanrader, en utrecht is niet ver!
xxx
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on Jun 8, 2007 23:51:33 GMT 1
Ik heb zojuist bewezen dat l'etranger mon ami is: Londen eind mei en enkele prachtige producties, waardoor ik voorlopig even helemaal niets meer wil!
Gelukkig duurt het nog lang voor een volgend project zich aandient en de eerste echte musical zal pas weer in oktober zijn. Het komende seizoen heb ik verder nog niet veel, al is tussen de weinig interessante NL producties een theaterstuk opgedoken dat mijn interesse getrokken heeft.
Voor iedereen die nog naar Londen moet/wil gaan: Billy Elliot is een aanrader! (Equus was mijn persoonlijke favoriet, maar deze sluit deze week)
|
|
nelson
Auditie kandidaat
|
Post by nelson on Jun 18, 2007 16:13:06 GMT 1
Laat ik voorop stellen. Belgie is voor mij geen buitenland, en daar wil ik zeker nog wel voor een voorstelling naar heen en weer rijden. Andere landen, zoals Duitsland, Frankrijk of (en met name) Engeland zal ik niet bezoeken voor 1 musical. Dan combineeer ik dat met 'of meerdere voorstellingen, of iets totaal anders in de buurt, een kermis of pretpark bijvoorbeeld, of een cultureel bezoek aan iets.
|
|