|
Post by MusicalTom on Jun 30, 2007 21:17:17 GMT 1
Na enkele weken een nieuwe poll! Nu de meeste musicals uit de zalen zijn, beginnen de meeste creative teams aan de repetities van de nieuwe musicals. Wij zijn razend benieuwd naar welke musical jullie het meest uitkijken! Laat jullie keuze dus zeker weten en voeg er desgewenst commenaar bij! Veel plezier! Jullie kunnen stemmen tot zondag 15 juli!
musicalTom
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jul 2, 2007 9:08:30 GMT 1
Okee, ik zal beginnen.. Ik heb - als vreemde eend in de bijt blijkbaar - toch voor de musical "Grease" gekozen.. En dat is omwille van volgende redenen: "Kuifje" zag ik enkele jaren geleden al in de Stadsschouwburg en heb ik op video, dus die ken ik al zo goed als vanbuiten. Van de nieuwe versie heb ik ook al talloze video- en geluidsopnames gezien. Een deel van de cast is ook dezelfde als vorige keer (Bobbie bijvoorbeeld ). Een echte verrassing is het dus niet meer, vandaar dat ik eerder uitkijk naar "Grease". Voor "Grease" ben ik eigenlijk vooral benieuwd naar de hoofdcast, in het bijzonder naar wie voor Danny en Sandy gecast zal worden.. Ik heb zelf nog geen geschikte Danny in gedachten, een geschikte Sandy wel. Helaas hoorde ik al mogelijke namen vallen waarmee ik niet echt akkoord ga (voor Danny althans, voor Sandy komt het ongetwijfeld goed als ze doorgaan met hun idee).. Nu ja, het is natuurlijk subjectief, wie ik als Danny afkeur, vindt iemand anders misschien juist heel goed.. We zien wel in oktober ! The Last Five Years en Annie zien er ook leuk uit (2 keer Ann van den Broeck, dat kan niet op , maar dat zijn allebei nog een beetje 'ver-van-mijn-bed-shows', vandaar dat ik er nog niet het meest naar uitkijk.. Eerst op naar Kuifje! (P.S. Tom, leuk dat er weer polls zijn! Good boy ;D!)
|
|
|
Post by mistermagic on Jul 2, 2007 19:01:46 GMT 1
GREASE , zeker en vast !
|
|
|
Post by iemandbenik on Jul 5, 2007 17:40:09 GMT 1
Is de cast van the last five years en annie al bekend? Welke productiehuizen brengen die producties?
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Jul 6, 2007 2:17:00 GMT 1
The last five years word geproduceerd door Judas Theaterproducties en de vrouwelijke hoofdrol zal vertolkt worden door niemand minder dan ... (als je dit weet: Vlaams musical toptalent en een vrouw uiteraard, wie zou het dan kunnen zijn...). Naar de mannelijke hoofdrol is het nog steeds gissen.
Annie gaat uit van Chris Van Tongelen en die werkt voor Music Hall, de kans bestaat (maar het is absoluut nog niet bevestigd) dat dit een co-productie wordt met V&V Entertainment, die hun versie van Annie al brachten in de Efteling. Ook hier zal datzelfde Vlaams toptalent de rol gaan vertolken: Grace. Over de verdere bezetting is nagenoeg nog niks geweten... Wel dat Annie slechts twee weken zou spelen met elke dag 2 voorstellingen.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Jul 6, 2007 18:47:03 GMT 1
daar ik Kuifje, Annie en Grease al heb gezien , kijk ik het meest uit naar "the last ...." Wat niet uitsluit dat ik andere van deze opties ook niet zou gaan zien hé
|
|
nelson
Auditie kandidaat
|
Post by nelson on Jul 6, 2007 19:56:48 GMT 1
Kuifje is gewoon briljant, dus naar elke voorstelling ervan kan ik uitzien. Ook die ene in Oostende (nadat ik m in Rotterdam al dikwijks zag). De andere drie voorstellingen zijn ook wel ok, maar zeker minder.
|
|
|
Post by iemandbenik on Aug 17, 2007 14:50:35 GMT 1
Om promotionele redenen wordt de naam van de mannelijke tegenspeler van Ann Van den Broeck nog verborgen gehouden voor publicatie
zouden ze dit positief bedoelen of hoe moeten we dit interpreteren? zou het iemand totaal onbekend zijn, is het iemand die we niet verwachten... of is het een persoon rond wie momenteel een hype is,...
hoe moeten we het interpreteren
|
|
|
Post by castafiore on Aug 17, 2007 22:01:13 GMT 1
ze weten hem misschien nog niet...
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Aug 18, 2007 8:40:28 GMT 1
of ze zijn aant twijfelen tussen 2 of meerdere mannen..?
|
|
|
Post by iemandbenik on Aug 18, 2007 20:43:44 GMT 1
het zou ook peter van de velde kunnen zijn he, peter zei in een intervieuw met musicalsite dat hij in 2008 in een musical speelt maar in welke? ofwel zal dat de nieuwe ( als er een komt!) van studio100 zijn ofwel the last five years... ik denk dat toch al de hele tijd...
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Aug 19, 2007 11:41:12 GMT 1
De naam Peter van de Velde wordt inderdaad her en der gefluisterd.. Maar afwachten of dat gegrond is of niet!
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Aug 19, 2007 11:44:26 GMT 1
misschien robin hood
|
|
|
Post by iemandbenik on Aug 19, 2007 14:38:27 GMT 1
De naam Peter van de Velde wordt inderdaad her en der gefluisterd.. Maar afwachten of dat gegrond is of niet! dan zal het waarschijnlijk the last five years worden maar ik hoop ook robin hood maar dan zouden we wel weten of die er komt he
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Aug 21, 2007 15:57:49 GMT 1
het was eigenlijk voor vorig jaar voorgesteld.er was zelfs sprake dat jelle cleymans in de huid van robin hood ging kruipen.en nu hij zoveel ''succes'' heeft gehad met kuifje denk ik dat het er dik inzit.
|
|