kenji
Auditie kandidaat
|
Post by kenji on Nov 14, 2006 18:44:58 GMT 1
Hey, Tijdens de musical van peter pan worden er dvd's verkocht, maar ik vraag mij af wat er op deze dvd staat? Is dit de musical zelf? Of repetitie's of making off? Grtz Kenji
|
|
|
Post by Mariposa on Nov 15, 2006 14:17:37 GMT 1
Niet de musical zelf.
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 15, 2006 20:32:06 GMT 1
Ik weet dat idd de musical zelf er niet opstaat. Maar vraag me niet wat wel.. Weet iemand dat??
|
|
|
Post by guy on Nov 20, 2006 15:48:58 GMT 1
We hebben even navraag gedaan bij de producent. Het enige echte juiste antwoord op de vraag: "wat staat er op de dvd die verkocht wordt bij de musical?" luidt: Het is een vertel-DVD voor de allerkleinsten. Het klassieke verhaal van Peter Pan wordt verteld aan de hand van leuke tekeningen. Bonussen zijn: * een kwis over Peter Pan met makkelijke en moeilijkere vragen * enkele karaokeliedjes uit de musical * info over de musical Dus zeker niet de voorstelling!
|
|
|
Post by Catherine on Nov 21, 2006 12:01:52 GMT 1
Spijtig... ik vind DVD's met de musical zelf altijd leuke herinneringen om te kopen.
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 21, 2006 21:04:23 GMT 1
Ik ook !! Had ook veel liever de dvd van de voorstelling zelf tussen de merchandise zien liggen. Hoe komt het eigenlijk dat er zo weinig dvd's worden uitgebracht??
|
|
|
Post by Catherine on Nov 22, 2006 10:25:01 GMT 1
Geen idee... maar ergens begrijp ik het wel. Een musical is uiteindelijk nog steeds iets wat je in het echt moet zien. De DVD kopen is leuk als souvenir, maar als je de musical nog niet in het echt gezien hebt is er veel minder aan, vind ik.... en als je dan later gaat, nadat je de DVD gezien hebt, dan ben je niet meer verrast. Ik heb wel gemerkt dat Franse musicals (Notre Dame de Paris, Romeo et Juliette, Le rois soleil, ...) bijna altijd een DVD maken van hun productie.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Nov 22, 2006 13:46:58 GMT 1
begrijpelijk wat je zegt, maar dan kunnen ze misschien om de musical niet commercieël te maken, deze alleen maar verkopen in de zalen waar de musical speelt en niet in de winkels?
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 22, 2006 21:02:09 GMT 1
Dat hebben ze zo met Dracula ook gedaan. DVD's enkel verkocht in de Stadsschouwburg zelf. En ik denk dat ze er daar toch veel van verkocht hebben.. Hier staat er in ieder geval ene
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Nov 23, 2006 12:24:48 GMT 1
Ja, hier ook! Vind dat altijd tof om die musical thuis ook nog eens te zien!
|
|
|
Post by Catherine on Nov 23, 2006 13:32:08 GMT 1
Dat hebben ze zo met Dracula ook gedaan. DVD's enkel verkocht in de Stadsschouwburg zelf. En ik denk dat ze er daar toch veel van verkocht hebben.. Hier staat er in ieder geval ene LOL hier staat er ook eentje hoor Ik koop wel graag DVD's van musicals, ik probeer ze zo een beetje te verzamelen. Heeft Musicalsite eigelijk niet de mogelijkheid geboden om die DVD's van Dracula te bestellen? Hij is trouwens nog steeds beschikbaar op de duitste internet winkel Soundofmusic.de
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Nov 23, 2006 15:02:56 GMT 1
ik hoop dat ze deze musical op dvd uitbrengen.en ook kuifje en de zonnetempel.
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 23, 2006 20:32:37 GMT 1
Ja kan hem nu ook nog steeds krijgen in de Stadsschouwburg. Gewoon vragen aan de kassa.
Moet je toch al heel wat DVD's hebben, Catherine. En zitten er daar tussen die meer bekeken worden dan andere?
|
|
|
Post by Catherine on Nov 23, 2006 23:51:40 GMT 1
Ja kan hem nu ook nog steeds krijgen in de Stadsschouwburg. Gewoon vragen aan de kassa. Moet je toch al heel wat DVD's hebben, Catherine. En zitten er daar tussen die meer bekeken worden dan andere? Ja hoor ! 3 Musketiers en Elisabeth zijn op dit ogenblik mijn twee favorieten... maar ik wissel wel vaak af. Ik heb ook een voorkeur voor de musical opvoeringen die gefilmd zijn, ipv verfilmde musicals (Evita, Phantom of the Opera, Chicago, ...)
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 24, 2006 21:16:54 GMT 1
Weet jij misschien of er een DVD van Elisabeth is waarin Maike Bierdam de hoofdrol speelt??
|
|