|
Post by iemandbenik on Sept 16, 2007 15:20:43 GMT 1
en dimitri verhoeven komt mee naar antwerpen als igor en us zonnebloem zeer goed!! nu ga ik zeker voor de derde keer naar kuifje!!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Sept 16, 2007 16:35:52 GMT 1
En speelgarantie voor Zonnebloem!
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Sept 16, 2007 18:34:05 GMT 1
Oh, da's leuk nieuws! Ik ga zeker nog es kijken, al is het maar om het es te zien in de Stadsschouwburg!
|
|
|
Post by mistermagic on Oct 1, 2007 10:30:43 GMT 1
Ik wil binnenkort mij kaarten bestellen maar ik zit met een probleem Ik zou zeker willen gaan als miranda van kralingen speelt ... dus weet iemand meer over wanneer zij zal spelen of niet ?
|
|
|
Post by iemandbenik on Oct 1, 2007 16:22:14 GMT 1
ze speelt de weekend voorstellingen!
|
|
|
Post by mistermagic on Oct 1, 2007 18:29:44 GMT 1
is dat vrijdag bijgerekend , ja toch ?
|
|
Matthew
Auditie kandidaat
|
Post by Matthew on Oct 1, 2007 22:25:42 GMT 1
Ik heb net mijn kaarten besteld voor 20 oktober. Dit wordt de derde maal dat ik deze revival bezoek. Eerst in Rotterdam, dan in Oostende en nu in Antwerpen. Het is echt leuk om de cast te zien evolueren.
|
|
|
Post by Fun!!! on Oct 2, 2007 12:34:19 GMT 1
er zouden toch ong 8 nieuwe mensen in Kuifje zitten. voornamelijk in het ensemble dan..
|
|
|
Post by mistermagic on Oct 7, 2007 20:01:32 GMT 1
Ik heb kaartjes voor de 20ste , op rij 9. goed neem ik aan ?
ik ben beniiuwd hoe de voorstelling er in antwerpen zal uitzien. beter neem ik aan en hoop ik als in Oostende. daar zach ik hem trouwens ook 2 keer.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Oct 8, 2007 6:08:56 GMT 1
daar kan je zeker van zijn dat dat goede plaatsen zijn! Misschien is er zelfs nog een kans dat er nog rijen wegvallen en dan zit je nog dichter hé! Veel plezier!
|
|
|
Post by iemandbenik on Oct 8, 2007 17:54:30 GMT 1
ik zit balkon rij 11 , er waren geen andere plaatsen beschikbaar weet iemand of dit goede plaatsen zijn?? allesins ver van het podium maar weet iemand hoe je daar ziet. groetjes
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Oct 8, 2007 18:39:32 GMT 1
De beste plaats op balkon vind ik rij 3 in het midden.. Op het balkon heb je een totaaloverzicht, handig voor grote spektakels. Aangezien "Kuifje, de Zonnetempel" een relatief groot ensemble met bijhorende massa-dansen heeft, is balkon dus niet superslecht. Je kan wel geen mimieken zien, maar dat moet je er dan maar een keertje bijnemen. Rij 11 is in ieder geval beter dan rij 1 van het balkon, want daar zitten de spots in de weg. En vooraan op het balkon zitten vind ik ook wel aangenamer dan helemaal achteraan parterre.
|
|
|
Post by iemandbenik on Oct 27, 2007 20:07:00 GMT 1
hey, is er al iemand naar de versie in a'pen geweest? Zijn er nieuwe programmaboekjes, cd's???
|
|
cptjack
Auditie kandidaat
|
Post by cptjack on Oct 27, 2007 23:02:34 GMT 1
Ik was vanavond gaan kijken, maar de voorstelling is tijdens het eerste deel stilgelegd Bij 'De Zon' ging het diafragma maar gedeeltelijk open, zodat alleen maar de kuif van Kuifje zichtbaar was... Jelle zong nog wel door alsof er niets aan de hand was, maar daarna volgde de gevreesde stem van de toneelmeester door de luidsprekers Eerst werd nog gemeld dat er nog geprobeerd werd om de voorstelling te hervatten, maar na een half uurtje wachten werd het duidelijk dat de voorstelling werd stopgezet. De stagemanager en Jelle kwamen zich op toneel verontschuldigen voor het ongemak. Kaartjes zullen omgeboekt worden, maar de reacties waren toch veelal teleurstellend. Voor sommige aanwezigen was het vandaag al de tweede poging om een eerdere show al werd afgelast... dus zij zullen een 3e keer mogen terugkomen, willen ze de musical volledig kunnen zien. Ik liet het niet zo zeer aan mijn hart komen want in Rotterdam en Oostende had ik 'm al eerder gezien. Al werden deze keer verschillende hoofdrollen gespeeld door andere acteurs dan ik had gezien (Bianca (An), Janssen (Door), Zonnebloem (Dimitri)). Dus vooral zeer spijtig! Wat me ook opviel is dat het blijkbaar niet echt storm loopt voor Kuifje, want het balkon was gesloten en de parterre was bijlange niet gevuld.
|
|
|
Post by iemandbenik on Oct 28, 2007 13:56:58 GMT 1
ik hoop dat alles bij ons goed loopt want op1 november speelt sam!!
|
|