|
Post by anoniempje on Dec 6, 2006 20:33:57 GMT 1
tot zaterdag en veel succes!
|
|
|
Post by marcver on Dec 7, 2006 17:26:43 GMT 1
dank u tot zaterdag
|
|
|
Post by anoniempje on Dec 7, 2006 18:02:31 GMT 1
Tot zaterdag!
|
|
|
Post by anoniempje on Dec 9, 2006 17:56:17 GMT 1
Juist terug van de auditie! Was heel leuk, we hadden eerst dans en daarna moesten er al heel veel mensen naar huis. Ze zeiden: we hebben geslecteerd op uiterlijk, of je bij die personage past, dus, en op hoe je beweegt en hoe groot je bent, dus ik dacht: ben er al zeker niet door, want ik ben veel te klein, maar ik was er toch door (als allerlaatste afgeroepen ) En dan in de namiddag moesten we zingen en improvisatie doen, dat was ook heel leuk. We gaan nog een brief krijgen of we erdoor zijn of niet...spannend...
|
|
lien
Auditie kandidaat
|
Post by lien on Dec 10, 2006 11:24:04 GMT 1
Bij mij verliep de auditie dus net hetzelfde als bij anoniempje Anoniempje, ik veronderstel dat jij het kleine meisje met het bruine haar bent uit west vlaanderen? ik ben het meisje met het lange blonde haar en ik had een roze pull aan. Met welke suske moest jij zingen? ik moest met die grote jongen die heel goied is zingen. Ik vond dat deel van de auditie ook heel leuk want bij het eerste deel was heel slecht gegaan bij mij en ik had nooit verwacht dat ik zou doormogen maar blijkbaar dus toch! In het 2e deel zaten we daar dan ook nog maar met een stuk of 20 en de jury leden waren zo vriendelijk toen, ze sloegen zo een babbeltje en zo! Nu nog wachten op de brief, maar ik ben eigelijk zo goed als zeker dat ik er niet bij ga zijn, allé , ik weet het niet idd spannend... Wist je dat het over een 10-jarenplan gaat. Suske en Wiske zouden een icoon moeten worden in vlaanderen en het zou dus voor 10 jaar zijn (daarmee dat ze een jonge suske en wiske nodig hadden) Het zou dus zo een beetje als k3 en Spring en zo zijn want er zou ook een band zijn en een film en een musical in het frans en een dit en een dat... Maar we zien wel!
|
|
|
Post by anoniempje on Dec 10, 2006 11:45:58 GMT 1
ja, dat wist 'k. Ik moest met de jongste suske zingen, was wel plezant. Ik denk niet dat ik erbij ga zijn, maar je blijft toch altijd een beetje hopen,é...De productieleider (die lambik speelt) is wel nen hele toffen, vind'k, echt een sympathieken, toch? Enja, van dat tien-jaren-plan...das wel spannend,é, stel je voor dat jij het wordt, dan is dat toch super, al zal iedereen natuurlijk wel zeggen: daar is wiske! maja, dat moet je erbij nemen,é...
|
|
lien
Auditie kandidaat
|
Post by lien on Dec 10, 2006 16:41:01 GMT 1
ja ik denk niet dat ik voor 10 jaar gebonden zou willen zijn aan zoiets. Dat is je hele jeugd he en verderstuderen mag je dan wel vergeten! Maar ik vind het gewoon heel tof dat we bij de laatste 17 wiskes waren
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Dec 10, 2006 16:57:48 GMT 1
Waw, leuk te horen meisjes dat jullie er toch bijzijn! Hopelijk krijgen jullie deze week leuke post in jullie bus! Zal duimen! Laat zeker iets weten hé
|
|
|
Post by anoniempje on Dec 10, 2006 18:44:24 GMT 1
hih, thanks om te duimen! enja, we zien wel wat er van komt,é...
|
|
|
Post by liesbeth on Dec 11, 2006 21:07:09 GMT 1
wauw is best wel kunnen hé! bij de laatste 17 zijn!! ik duim voor jullie alvast hoor!!!
|
|
|
Post by anoniempje on Dec 12, 2006 14:17:13 GMT 1
thanks!
|
|
|
Post by Catherine on Dec 12, 2006 17:47:01 GMT 1
maar ik was er toch door (als allerlaatste afgeroepen ) Amaai, mijn zenuwen !!! Als je zo als laatste afgeroepen wordt, dan spring je toch zeker nog een groter een gat in de lucht dan anders!! Proficiat allemaal, en nog veel succes voor de volgende rondes !
|
|
|
Post by anoniempje on Dec 12, 2006 19:05:03 GMT 1
ja, das waar, khad het totaal niet verwacht dat ik er nog door ging zijn, en dan roepen ze helemaal opt einde toch nog mijn nummer af, ksprong (letterlijk en figuurlijk) een gat in de lucht!
|
|
|
Post by liesbeth on Dec 12, 2006 19:25:18 GMT 1
wanneer weten jullie iest meer?
|
|
|
Post by liesbeth on Dec 12, 2006 19:25:45 GMT 1
hebben ze erg heel fel gekeken op jullie zang, zo heel erg streng of viel het mee?
|
|