0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Feb 17, 2007 0:43:31 GMT 1
Klopt het dat Jacqueline Van Quaille niet meer mee doet in de nieuwe Kuifje??? Ik heb de musical indertijd niet gezien, wel enkele liedjes uit de opname van canal + en nu wou ik echt Jacqueline zien!!! En Henk Poort... Na het nieuws van Henk, nu dit...
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 17, 2007 11:10:41 GMT 1
vind het ook jammer van henk poort en van jacqueline van quaille vind ik het ook zo jammer die rol was haar op het lijf gescreven , op de site van kuifje de musical staat wel dat de rol van haddock doo en henk enkarel zou worden gespeeld kan dat , ale er verschijnen toch hun fotot's bij hun rol,... wie geeft mij wat meer uitleg
groetjes
|
|
|
Post by theaterfreak on Feb 17, 2007 14:35:02 GMT 1
Klopt het dat Jacqueline Van Quaille niet meer mee doet in de nieuwe Kuifje??? Ik heb de musical indertijd niet gezien, wel enkele liedjes uit de opname van canal + en nu wou ik echt Jacqueline zien!!! En Henk Poort... Na het nieuws van Henk, nu dit... ik meen ergens gelezen te hebben dat ons Anneke Lauwereins die rol gaat zingen. zij gaat dat ongetwijfeld goed doen. zij heeft in A'pen en in londen ook la carlotta uit de phantom mogen doen. maar inderdaad J.Van Quallie was net als Henk Poort letterlijk gemaakt voor die rol.
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 17, 2007 17:07:27 GMT 1
ja ann lauwereins is alternate voor bianca castafiore , zij speelt niet altijd hoor
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 17, 2007 17:08:11 GMT 1
tstond trouwens op musicalsite dat ann lauwereins de ol van castafiore als alternate op zich zou nemen
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Feb 17, 2007 18:44:25 GMT 1
Idd, naar haar vertolking kijk ik ook uit, ze is wel jong niet? Maar ik blijf het jammer vinden van Jacquline! En op de officiële site staat dat Miranda de rol op zich zou nemen en die ken ik al helemaal niet, wist wel dat ze de rol in Nederland zou gaan vertolken.
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 18, 2007 11:37:19 GMT 1
wist ik ook vind het zeer jammer van jaqulinne
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Feb 18, 2007 12:45:10 GMT 1
ik heb alleen daphne druif als castafiore gezien.ik zou niet weten hoe jaqueline is.ik hoop dat nu ook jelle cleymans niet stopt met kuifje.want dan moet hje mij ook niet meer verwachten.
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 18, 2007 21:05:42 GMT 1
jelle zal wel niet stoppen , hij is al getransfortmeerd
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Feb 19, 2007 0:53:37 GMT 1
Het is bevestigd: Miranda van Krakelingen speelt zowel in Rotterdam als Oostende in 1ste cast Bianca en Henk komt niet mee naar Vlaanderen! En: Steve de Schepper is de vermiste Professor Zonnebloem in Nederland en Vlaanderen!
Vind het nogmaals jammer van Jacqueline maar ik ben wel benieuwd naar Miranda, heb eens haar biografie gelezen en die heeft al een heel mooi palmares staan! De vraag is wel nog steeds waarom Jacqueline het nu niet meer doet...
Er komt ook een nieuw cast album met het nieuwe lied die toegevoegd werd door componist Dirk Brossé, het zal dus in dezelfde stijl zijn als de andere liedjes. Ben ook heel benieuwd, niet alleen naar dat nieuwe liedje, ook de nieuwe stemmen en vooral, welk soort album wordt er opgenomen: high lights of de volledige show?
|
|
nelson
Auditie kandidaat
|
Post by nelson on Feb 19, 2007 8:49:44 GMT 1
Ik kan wel zeggen dat Miranda van Kralingen weinig hulpstukken nodig heeft om te veranderen in Bianca Castafiore; er zijn nu al behoorlijk wat gelijkenissen. Ze is in klassieke kringen ook zeker wel een bekende zangeres. Of ze ook kan acteren; dat weet ik niet, maar ik heb er tot nog toe wel vertrouwen in dat ze het goed zal doen.
Wb het cast-album. Opnames van volledige shows in het Nederlands zijn een zeldzaamheid, dus ik zou daar maar niet te veel op hopen.
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 19, 2007 11:16:11 GMT 1
owla jammer hopleijk komt het nog goed
|
|
|
Post by olivier on Feb 22, 2007 11:19:27 GMT 1
Henk Poort komt WEL mee naar VLAANDEREN. Karel Deruwe speelt pas in OOSTENDE vanaf 15 juli.
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Feb 22, 2007 13:43:59 GMT 1
Ja, (Musical)Tom wist het mij ook te vertellen! Super super! Dan boek ik al zeker vóór 15 juli, wil Henk zijn vertoning absoluut niet missen!
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 23, 2007 15:14:02 GMT 1
yeeeeeeeeeeeeeeeeeees glukkkig , komt er een cast -album met karel en met henk poort khoop enkel met henk poort
|
|