|
Post by liesbeth on Nov 22, 2006 13:52:25 GMT 1
hallo!! de jakopjes van BATB zijn 2 weken geleden gekozen, uit een 30 tal kinderen werden er 5 uitgenomen. de namen zijn: timon sohier,lucca tesoro, Glenn doris,Thor Tize.
heeft een jakopje veel tekst?
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 22, 2006 21:07:51 GMT 1
Oh, zo leuk voor hen !! Ik zou het niet echt weten.. Heb de musical in Nederland niet gezien. Maar als ik zo even terugdenk aan de film denk ik niet dat hij veel tekst heeft. Proficiat aan de 5 jongens die gekozen zijn
|
|
|
Post by liesbeth on Nov 22, 2006 21:39:41 GMT 1
ja hé vind dat ook super vaar de gastjes! heb eens navraag gedaan bij joop van den ende en die zeggen dat het toch een hoofdrol is, dus ook met zang en teksten enzo. jakopje is ook de eerste die de papa van belle tegenkomt en naar het schijnt beginnen heel wat mensen te wenen in de zaal als jakopje weer jongen is en zijn mama (mevr pot) omhelst. maar voor meer details zal ik moeten wachten tot zondag!
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 22, 2006 22:16:06 GMT 1
Aww, klinkt zo lief !! Geloof best dat hij nog een redelijk grote rol heeft. Dan zijn het eigenlijk toch weinig kindjes voor de periode dat ze spelen. En wanneer beginnen zij te repeteren??
|
|
|
Post by Catherine on Nov 22, 2006 23:23:49 GMT 1
Hoe oud zijn ze dan ongeveer?? Ik heb daar eigelijk geen idee van... Ik vind het altijd fantastish om zo een kinderen te zien acteren... ik ben altijd verbaasd van het talent dat ze al hebben.
|
|
linda
Auditie kandidaat
|
Post by linda on Nov 23, 2006 15:23:26 GMT 1
Heel erg leuk voor ze!
In Nederland hebben ze niet zo veel tekst, maar dat maakt het niet minder leuk! Ze moeten ook een klein stukje zingen. Als ze weer een 'echt' jongetje worden, roept heel de zaal inderdaad heel lang aaaahhhhhhh.
|
|
|
Post by liesbeth on Nov 23, 2006 17:59:14 GMT 1
ze beginnen met sriptlezing op 20/12 en ze repeteren vanaf 23/12. ze zijn zo tussen de 7 en de 8 jaar oud. en nu zondag zijn ze op trip naar scheveningen om daar contracten enzo te gaan bespreken. er komt best wel al veel bij kijken hoor! maar ze zijn idd één voor één schattig! ze hebben tijdens de audities een dialoogje moeten doen met koen crucke, ze hebben het trouwens gefilmd en uitgezonden op vtm. voor meer details zet ik nog wel een verslage on.
|
|
|
Post by liesbeth on Nov 23, 2006 18:03:20 GMT 1
zou het eigenlijk besty wel tof en leuk vinden als ze van musicalsite een reportage maken ervan, hebben ze ook gedaan met de andere hoofdrollen. maar de jakopjes zijn natuurlijk nog totaal onbekend hé...
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 23, 2006 20:44:21 GMT 1
Er gaat pers mee hoor, op zondag. Ken iemand die op de perslijst staat en heeft het me verteld. Dus ik veronderstel dat Musicalsite toch zeker ook een uitnodiging heeft gekregen. Zou dan zeker leuk zijn mochten ze meegaan en dat er een reportage komt.
Wanneer hebben ze dat met Koen Crucke uitgezonden?? En in welk programma?
Geloof het zeker dat er idd heel wat komt bij kijken. Maar zo schitterend voor die kinderen. Ben er zeker van dat ze stuk voor stuk heel goed gaan zijn.
|
|
|
Post by liesbeth on Nov 23, 2006 22:05:32 GMT 1
ja echt? oh wist dat niet, en welke pers gaat dan? (even tussen de regels, ik vind het echt wel super tof dat we zo via dit forum alle info samen kunnen slaan en zo komen we altijd tot toffe verhalen en weetjes!!! bij deze danku aan alle "ikhebeenhartvoormusical" mensen!!!)
dat was op vtm in spash het heeft een tijdje op de site gestaan van vtm maar is nu al weg. als je wil stuur ik je de reportage wel eens door hoor, je moet het maar laten weten!
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 23, 2006 22:13:39 GMT 1
Ik heb geen idee wie er juist meegaat.. Iedereen die op de perslijst staat heeft een uitnodiging gekregen maar wie geaccepteert heeft weet ik natuurlijk niet. Zullen jullie zien als je zondag op de bus stapt ! Zou die reportage heel graag wel eens willen zien , ja.. Heb jij misschien msn?? En ook even tussen de regels Is idd heel leuk hier op het forum om zo iedereen op de hoogte te houden wat er gebeurd in Musicalland !
|
|
|
Post by liesbeth on Nov 24, 2006 16:26:16 GMT 1
ja tuurlijk, zal een privé bericht sturen met men email erbij
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 24, 2006 21:22:12 GMT 1
Heb het goed ontvangen en je ondertussen toegevoegd aan m'n lijst. Bedankt!
|
|
|
Post by liesbeth on Nov 25, 2006 14:49:10 GMT 1
kzal dan morgenavond nog een verslagje schrijven over het bezoek van de jakopjes!!!
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 25, 2006 21:41:30 GMT 1
Ah, da's heel goed. Ben al heel benieuwd!
|
|