saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Feb 13, 2007 20:39:09 GMT 1
Echt bedankt !!! Leuk te lezen dat jullie de site leuk vinden. En zoals Liselot al zei... Je moet helemaal niet betalen om lid te worden hoor.
|
|
irene
Auditie kandidaat
|
Post by irene on Feb 28, 2007 21:03:50 GMT 1
ik hoef volgens mij niks op te zetten over mijn favo musicalster gertjan heuvelmans ik lijk wel zijn enige fan momenteel (heb ik het mis reageer maar)
|
|
|
Post by hpjfansite on Jul 7, 2007 16:38:37 GMT 1
Ben de webmaster van de fansite en het forum van Hans Peter Janssens, deze is gelinkt aan zijn officiële website www.hpj.beEn iedereen is vrij zich op het forum aan te melden, is toch tof je interesse voor musical met anderen te delen en er zijn al wel wat vriendschappen uit ontstaan ook, super gewoon ;D En het kost geen enkele euro...
|
|
|
Post by hpjfansite on Jul 7, 2007 16:43:45 GMT 1
Heyla Ziet er een hele mooie site uit, proficiat alvast.
|
|
|
Post by castafiore on Aug 7, 2007 21:37:08 GMT 1
hey! was net aan het surfen op het net, en kwam bij deze link terecht via ellen peeters(kinderbegeleidster bij Beauty and the Beast) www.musicalies.be/TIMONSOHIER. Best wel leuke site met foto's van beauty, ontzettend leuk om zo nog eens te kunnen terugdenken aan die fantastische periode !!!!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Aug 8, 2007 8:43:55 GMT 1
hela,
is die link volledig, juist? Bij mij vindt die de pagina niet?
|
|
|
Post by cat on Aug 8, 2007 9:30:25 GMT 1
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Aug 8, 2007 12:34:17 GMT 1
ok merciekes
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Aug 8, 2007 12:52:21 GMT 1
Ik kan geen van beide openen, maar via Google kwam ik er terecht via deze link: www.musicalies.be/TIMONSOHIER/personalia.html . Onze Timon, echt een schatje! We hebben met hem staan praten op onze fanmeeting enkele weken geleden, hij was ook net bij Kuifje! Algauw stonden we allemaal rond hem en waren we aan het bekvechten over wie Timon zou adopteren .. He's so cute!
|
|
|
Post by castafiore on Aug 8, 2007 17:25:34 GMT 1
ow sorry! ja de link is gewoon www.musicalies.be/TIMONSOHIER zo kan je het wel vinden! Ja hé, zo'n schatje en zo ontzettend klein ook! hoop hem gauw in een nieuwe productie te kunnen zien!!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Aug 8, 2007 18:03:20 GMT 1
Een schatje, inderdaad ! *denkt met een glimlach terug aan "Mama, mama, je gelooft noooooit wat er gebeurd is! In geen miljoen jaar, in geen miljoen miljard jaar!"*
|
|
|
Post by castafiore on Aug 8, 2007 21:12:51 GMT 1
een eindje geleden stond ook op de site dat hij in de finale ronde zat bij Ciske de rat maar al teveel had gespeeld bij beauty and the beast. jammer!! Timon en Dries de Vis zijn mijn favorieten van kids. Zou tof zijn om alle kindjes (peter pan,beauty,kuifje) in 1 nummer te horen op musicalawards ofzo!!!
Ook die pinokkio's hadden een soort van site denk ik(groep groen ofzo)
|
|
|
Post by Mariposa on Aug 21, 2007 16:25:35 GMT 1
|
|
|
Post by wowposter on Nov 16, 2008 6:12:17 GMT 1
|
|