sam
Auditie kandidaat
|
Post by sam on Apr 22, 2007 20:44:45 GMT 1
Jan schepens vind ik wel ok
|
|
|
Post by hpjfansite on Jul 7, 2007 11:25:44 GMT 1
Mijn absolute nummer 1:
Hans Peter Janssens
Zoals hij nu schittert in les Misérables als Javert, echt ongelooflijk, hij speelt die rol niet maar hij "is" die man gewoon op die moment. Dat was ook met Dracula, ze staken toen precies een andere stekker in... en hij "was" ook op die moment dan ook écht Dracula.
Spijtig dat ik hem nooit als Valjean heb bezig gezien maar ja ik was toen ook een serieus pak jonger en had nog andere interesses dan musical, maar ja spijt komt altijd te laat hé.
Grtz Katrien
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on Aug 13, 2007 18:30:46 GMT 1
Zang: Addo Kruizinga Dans: Stefan Swinkels Acteren: Dieter Verhaegen
Stefan Swinkels is momenteel niet meer actief, maar daar heb ik wel heel erg van genoten!
|
|
|
Post by Mariposa on Aug 21, 2007 16:29:28 GMT 1
Dat is een moeilijke, zie er de laatste tijd steeds meer graag spelen.
Natuurlijk Anne Mie Gils Maar ook Wanda Joosten, Mitta Van der Maat, Hilde Vanhulle, Jeroen Maes, Jan Van Dy ke (aan elkaar, maar blijkbaar mag ik da ni schrijven), Dimitri Verhoeven, Myriam Bronzwaar, Frank Hoelen, Sam Verhoeven, Ildiko Van Dyck en nog een aantal amateurs, maar die zullen jullie wss toch ni (bij naam) kennen
|
|
|
Post by boheme8400 on Feb 3, 2008 10:30:21 GMT 1
Ff denken:
Hilde Norga, Ann Van Den Broeck, Jan Schepens, Myriam Bronzwaar
Buitenland: Idina Menzel, Connie Fisher, Julie Atherton, Jon Robyns
|
|
|
Post by caroline on Feb 8, 2008 10:08:53 GMT 1
Fleur Brusselmans en sasha rosen
davy gilles
|
|
|
Post by musicallover on Feb 9, 2008 15:32:10 GMT 1
Ann van den broeck, Hilde norga, Chadia Cambie, Karina Mertens, Peter van de velde, Chris van tongelen, Dieter verhaegen, Mark Tijsmans. En sinds ik grease heb gezien ook Sasha Rosen en Fleur Brusselmans. OOk Cystine Carreon is sinds grease een van mijn favorieten geworden.
|
|