|
Post by Catherine on Nov 6, 2006 18:49:46 GMT 1
Welkom op het forum van Musicalsite, Gelieve eerst de regels van ons forum te lezen, voordat je berichten plaats. Deze kan je hier vinden. Indien het je allemaal te ingewikkeld lijkt; of je hebt vragen aarzel dan niet om iemand te contacteren. We hopen je hier regelmatig te zien. We kijken er naar uit om je mening te kennen. Groetjes, Musicalsite Forum Team.
|
|
page
Auditie kandidaat
|
Post by page on Nov 7, 2006 18:30:52 GMT 1
heel tof dat er hier terug een forum is.ik zal er zeker gebruik van maken.het ziet er heel gebruiks vriendelijk uit.
|
|
|
Post by wegberg on Nov 9, 2006 16:16:37 GMT 1
Veel succes met het nieuwe forum. Ik zal het regematig bezoeken, al is het maar om te lezen. Groetes, Tiny
|
|
wil
Auditie kandidaat
|
Post by wil on Nov 9, 2006 17:23:01 GMT 1
Iedereen bij Musicalsite: veel succes met het forum. Hopelijk komen er boeiende discussies.
W.
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 9, 2006 20:20:36 GMT 1
Ik ben ook heel blij dit forulm hier te zien. Ga zeker regelmatig komen kijken !
|
|
|
Post by Catherine on Nov 9, 2006 21:05:58 GMT 1
We zullen ons best doen om het hier allemaal zo gezellig mogelijk te maken ! Aarzel trouwens niet om voorstellen te doen om het hier leuker te maken ! Alle suggesties zijn welkom en ze zullen zeker in overweging genomen worden.
|
|
peggy
Auditie kandidaat
|
Post by peggy on Nov 9, 2006 21:07:47 GMT 1
Super dat er een forum is. Hele veel succes.
Groetjes Peggy
|
|
|
Post by alegria on Nov 13, 2006 10:55:16 GMT 1
Super dit nieuwe forum! Veel overzichtelijker dan het vorige! Ik kom zeker regelmatig een kijkje nemen!
|
|
ikkeao
Auditie kandidaat
|
Post by ikkeao on Nov 16, 2006 13:48:35 GMT 1
Hallo met ikkeAO Ben nieuw hier in dit forum en weet niet juist of ik de dingen goed doe maar ik surf geregeld naar musicalsite (omdat ik een musicalfreak ben). Nu hoop ik al 2 weken op extra nieuws over hoe het geweest is in New York met "Portrait of a stolen spring" !!! Heb 2 x naar de Engelse tray out geweest en het is 1 van de mooiste musicals die ik ooit al gezien heb. Spijtig dat ik een aantal jaren geleden te weinig gehoord heb over de nederlandstalige versie maar het beluisteren van de CD maakt dit voor een stukje goed. Voilà, ik hoop dat David Verbeeck of Ann De Winne dit berichtje lezen en terug in hun pen kruipen. Tot binnenkort x IkkeAO
|
|
|
Post by anoniempje on Nov 16, 2006 19:14:13 GMT 1
Hallo allemaal,
ik vind het super dat er weer een forum is! Ik kom zeker regelmatig eens kijken naar nieuwigheden!
Dikke kus, annoniempje
|
|
|
Post by jolanda on Nov 16, 2006 22:55:34 GMT 1
is zeker een erg mooie site geworden kan me nu eindelijk inloggen zonder problemen met mijn internet iedere keer kijk regelmatig naar nieuwe berichten en ook de musicalfoto zijn erg mooi geworden
groetjes jolanda
|
|
|
Post by hpjfansite on Jan 10, 2007 13:55:00 GMT 1
Hallo Jullie doen het fantastisch !!!! Groetjes Ktje
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Jan 18, 2007 6:48:41 GMT 1
waw, wat ziet de musicalsite er schitterend uit in haar nieuw kleedje! Mooi, modern, overzichtelijk! Knap gedaan!
|
|
Karin
Auditie kandidaat
|
Post by Karin on Jan 24, 2007 10:24:17 GMT 1
Inderdaad super dat hier (weer) een forum staat
|
|
|
Post by wowposter on Nov 7, 2008 11:57:29 GMT 1
|