|
Post by liesbeth on Nov 29, 2006 18:02:27 GMT 1
ik heb dit weekend da nederlands versie gezien van de musical en heb in de artiestenfoyer gemerkt dat er héééél wat belgen in meespelen! oa. nordin de moor, hilde weber(is al 1x op geweest), michèle tesoro,dieter verhaeghen en er zijn er zo nog wel een paar hoor. dus een dikke proficiat aan onze Belgen!!!!
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 29, 2006 20:47:33 GMT 1
Die hebben niet altijd meegedaan hoor.. Die zitten nu al in de cast als een soort 'repetitie' voor de Vlaamse versie. Natuurlijk wel schitterend voor hen dat ze daar ook al mogen spelen.
|
|
|
Post by liesbeth on Nov 30, 2006 22:03:05 GMT 1
hé zo leuk, ze hebben het bij de nieuwsberichten gezet!
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Dec 1, 2006 14:19:50 GMT 1
Zag het ook net !! En reportage rond de finalisten van Miss Belgie. Zou nu ook wel heel leuk geweest zijn mochten ze iets rond de Jacobjes gedaan hebben.. Wel spijtig.
|
|
|
Post by liesbeth on Dec 3, 2006 12:36:04 GMT 1
ja hé!!! vindt dat wel maar heel erg raar hoor! ze hebben er wel mee gepraat de camera mensen en ze hebben zelf een momentje gefilmd maar dan was het plots gedaan. en ook die miss'en .... ze waren daar gewoon in het midden van de zaal met hun gsm aan het smsen en filmen. srr maar wat hebben die met musical? ?
|
|
|
Post by pinklunarstar on Dec 7, 2006 13:19:53 GMT 1
Het woord 'beauty' hihi
|
|
|
Post by liesbeth on Dec 11, 2006 13:47:36 GMT 1
hihi ja die is goed!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Dec 26, 2006 13:28:39 GMT 1
heeft iemand gisteren op ned 2 of 3 die show van musicals gezien? Er werden uit verschillende musicals die in nederland gespeeld worden of werden enkele nummers gebracht, waaronder ook van batb. Was supergoed! Ze zouden hier in België ook eens zo'n show op tv moeten geven, denk dat er dan veel meer geïnteresseerden zou den komen!
|
|
|
Post by liesbeth on Dec 26, 2006 15:45:54 GMT 1
ja heb ik gezien!
daar heb je overschot van gelijk in!!!!!! maar Belgie is spijtig genoeg wel iets kleiner hé ...
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Dec 26, 2006 16:02:20 GMT 1
ja dat wel, Maar als ze nu België met Nederland zouden samennemen en samen een show geven en op de beide zenders laten zien! Ik weet het, dan zit je met dezelfde musicals, maar dat dan elke cast een nummer brengen of zo IK weet het niet zo goed, maar als er toch mensen van die wereld dit zouden lezen, zouden ze missch zelf eens kunnen nadenken en tot een goed resultaat kunnen komen hé
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Dec 26, 2006 20:13:10 GMT 1
Ik heb ook gekeken.. Heb enkel het eerste kwartier gemist. Was wel heel leuk ! Maarre... Was Maike Boerdam er normaal ook niet bij? Of kwam zij enkel in het eerste kwartier en heb ik haar gemist dan?
|
|
weppie
Auditie kandidaat
|
Post by weppie on Dec 27, 2006 13:50:11 GMT 1
Ze hebben Maike er gewoon uitgeknipt. Normaal duurt die show 2,5 uur en natuurlijk laten ze dan alleen zien wat mensen herkennen(saterday night fever enz) en reclame voor de Joop musicals(My fair lady, Tarzan enz)
Maike zong een nummer uit Wicked en dat is dus gewoon gesneuveld grrrr
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Dec 27, 2006 17:17:21 GMT 1
amai, da's ook ni tof voor die artiesten! Weten die dat op voorhand of niet?
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Dec 27, 2006 20:52:26 GMT 1
Goh, dat meen je toch niet.. Ook niet leuk voor Maike... En ik maar denken dat ik haar gewoon gesmist had.
|
|
|
Post by pinklunarstar on Dec 27, 2006 21:02:43 GMT 1
gesmist hihi
|
|