|
Post by Catherine on Mar 5, 2007 23:28:08 GMT 1
Om wille van een klein probleempje hebben we deze poll opnieuw moeten maken. Sorry voor de verloren posts en stemmen. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden om opnieuw te stemmen en te reageren.
Met Beauty and the Beast staat de Stage Entertainment teller op 3. Mamma Mia, My Fair Lady en Beauty and the Beast. Tot nu toe kan je nog tot eind april naar het verhaal van Belle en haar Beest gaan kijken. Maar wij kijken al even verder. Welke musical zou jij na Beauty and the Beast naar Vlaanderen willen? Reacties kan je in onderstaand forum posten! Let's go!
|
|
ale
Auditie kandidaat
|
Post by ale on Mar 6, 2007 13:58:48 GMT 1
Hoe aardig die buitenlandse voorstellingen ongetwijfeld gemaakt zijn, geef mij toch maar een op en top Vlaamse productie!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Mar 6, 2007 14:04:49 GMT 1
Tarzan graag! Cats en The Wiz zeggen me niet veel.. Maar ik zou wel gaan kijken, om dan misschien mijn mening te herzien .. Edit: Zie net dat antwoord 4 anders geformuleerd is.. Voor mij mag het gerust een productie zijn die overkomt van Nederland, maar dan wel mét Vlaamse cast!
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 7, 2007 19:57:16 GMT 1
tarzan!!!!!! maar tsal wel ni
|
|
pinker
Auditie kandidaat
|
Post by pinker on Mar 7, 2007 20:15:59 GMT 1
ik mis de mogelijkheid: "geen van bovenstaande drie, maar tegen nederlandse producties heb ik niets" kheb dan maar op "liever iets vlaams" geklikt, maar dus met een kleine nuancering hé :-)
xx
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 8, 2007 20:10:10 GMT 1
ik vrees voor tarzan in nederland moesten ze het dak van het cirvustheater al wegdoen , dat zie ik ze in belge zeker niet doen , belgie is nu eenmaal niet aan musicals
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 8, 2007 21:14:54 GMT 1
ik vrees voor tarzan in nederland moesten ze het dak van het cirvustheater al wegdoen , dat zie ik ze in belge zeker niet doen , belgie is nu eenmaal niet aan musicals wel... indertijd hebben ze voor "CATS" A'pen ook het dak van de stadsschouwburg gelicht . maar dat was om het balkon dat er nu nog altijd is, erbij te plakken (bouwen) van die hoogte zou tarzan gemakkelijk naar beneden kunnen zwieren... je wordt er niet goed van as je in antwerpen hoog zit en de opvolger mag voor mij "Sunset Boulevard " worden ,maar dan met een vlaamse cast.
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 9, 2007 18:27:04 GMT 1
hopelijk tarzan:p
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Mar 9, 2007 20:51:47 GMT 1
IK hoop Cats met Vera als Grisabella
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 10, 2007 13:11:35 GMT 1
Geen van de 3 Joop-musicals graag...
|
|
kenji
Auditie kandidaat
|
Post by kenji on Mar 10, 2007 15:16:51 GMT 1
van mij mag joopeke wel is een musical eerst in vlaanderen brengen en dan naar nederland gaan, maar heb tog liever een musical die echt in vlaanderen is gemaakt
|
|