|
Post by MusicalTom on Apr 1, 2007 17:25:29 GMT 1
Bijna alle producenten kondigden deze weken hun nieuwe producties aan. Dat het bij de meesten een voltreffer zal worden staat op voorhand al vast. Maar ook de lokale producenten van amateurgroepen plannen het nieuwe seizoen. Ga jij vaak naar lokale musicals van amateurgroepen?
Deze poll blijft open tot zondag 8 april!
Stemmen maar!
musicalTom
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Apr 2, 2007 13:10:47 GMT 1
"Ja, af en toe."Aangezien ik er zelf in 1 heb gezeten, blijf ik een trouwe bezoeker .. En 't is ook goedkoper, ook mooi meegenomen! Je ziet duidelijk de verschillen tussen amateurproducties en professionele voorstellingen, maar 't is gewoon een kwestie van een knop omdraaien en het in zijn context te bekijken.. Je kan heel mooie dingen zien en voor echte verrassingen komen te staan!
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 2, 2007 17:08:32 GMT 1
Ja, vaak zelfs. Ik heb al pareltjes gezien door amateurgezelschappen . En indien het minder goed is, DAN zie je pas hoeveel moeite het allemaal kost ,om iets professioneel op de planken te zetten.
|
|
|
Post by Catherine on Apr 2, 2007 18:42:34 GMT 1
Ik heb ook op "Ja af en toe" gestemd... ik zou graag vaker gaan, maar ik kom vaak pas te laat te weten dat er een bepaalde productie was.
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 3, 2007 15:34:14 GMT 1
Ik heb ook op "af en toe" gestemd en net zoals Catherine kom ik er soms pas achteraf achter dat er een amateurproductie in de buurt was zo dat ik deze ook moet missen. Ik vind amateurproducties wel leuk, het engagement van de groep komt ook veel beter over vind ik. Meestal omdat ook vrienden van het gezelschap meewerkten aan de productie, zoals decor, kostuums, licht, muziek enz... Het is dus een heel andere sfeer dan een professionele productie maar even leuk! De kans dat je dan ook iemand kent die meespelt is ook véél groter en dat maakt het nog leuker !!!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Apr 4, 2007 13:20:53 GMT 1
eigenlijk ben ik nog nooit naar een am. musical geweest, enkel en alleen omdat ik nog nooit van 1 gehoord heb! de laatste tijd via dit forum wel, maar die zijn dan te ver weg! Ik zou er gerust naar toe willen gaan, want de tonelen die ik al gezien heb (amateur) waren ook wel goed!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Apr 4, 2007 13:21:51 GMT 1
dus heb ik tot nu toe alleen prof gezien, gedaan --> heb dat dan ook gestemd! Maar ik sta zeker open voor meer...!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Apr 8, 2007 9:36:11 GMT 1
amai wat en rare kwibus is dat hier boven! Dar versta ik niet veel van hoor!
|
|
|
Post by MusicalTom on Apr 8, 2007 13:26:30 GMT 1
Uit veiligheidsoverwegingen heb ik de post van Guest van gisteren verwijderd. Ik wacht nog op goedkeuring voor een nieuwe poll... Hopelijk geraakt die vandaag nog online. Aan iedereen alvast een vrolijk paasfeest!
musicalTom
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 8, 2007 22:13:09 GMT 1
Uit veiligheidsoverwegingen heb ik de post van Guest van gisteren verwijderd. Ik wacht nog op goedkeuring voor een nieuwe poll... Hopelijk geraakt die vandaag nog online. Aan iedereen alvast een vrolijk paasfeest! musicalTom gelukkig maar, want dat zag er niet pluis uit. Bedankt, TOM.
|
|