|
Post by MusicalTom on Sept 5, 2007 22:42:23 GMT 1
Op maandag 24 september 2007 worden in de Zuiderkroon te Antwerpen de Vlaamse Musicalprijzen uitgereikt. Vooraleer de officiële uitreiking kunnen jullie hier je persoonlijke keuze bekend maken en indien gewenst ook becommentariëren.
musicalTom
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Sept 6, 2007 12:13:08 GMT 1
Ik heb gekozen voor René Van Kooten! In mijn ogen speelde hij Gaston niet, hij wás hem gewoon!
Wat niet wil zeggen dat ik de andere kandidaten maar niets vond. Peter Van de Velde kon mij als Lumière ook wel bekoren, maar soms zag ik te veel imitatie van Carlo Boszhard.. Zijn understudy Dieter Verhaegen wist -naar mijn bescheiden mening- beter te doseren. Steve De Schepper vond ik daarentegen geniaal als Zonnebloem! Maar er kan er maar 1 de winnaar zijn, en voor mij is dat René!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Sept 6, 2007 15:29:43 GMT 1
inderdaad, René was super goed bij batb
|
|
nelson
Auditie kandidaat
|
Post by nelson on Sept 7, 2007 15:40:25 GMT 1
Peter van de Velden als Lumiere vond ik een verschrikking, dus laat hij m niet winnen svp. René was een enorm goede Gaston (ik vind René een kanjer) , maar Steve de Schepper als Zonnebloem vond ik briljant. Mijn stem gaat dan ook naar hem. Zijn understudy Dieter Verhaegen wist -naar mijn bescheiden mening- beter te doseren. Een deskundige mening
|
|
geert
Auditie kandidaat
|
Post by geert on Sept 12, 2007 17:32:42 GMT 1
René van Kooten
|
|
|
Post by wowposter on Nov 7, 2008 12:00:23 GMT 1
|