|
Post by Catherine on Nov 7, 2006 18:14:53 GMT 1
Sinds afgelopen zomer speelt Hans Peter Janssens de rol van Javert in de musical 'Les Miserables' in Londen.
Ik ben in september naar Londen geweest en heb dan ook de kans gegrepen om nog eens naar Les Mis te gaan zien.
Hoewel de opvoering mooi was, moet ik toegeven dat ik vind dat de rol van Javert het talent van Hans Peter Janssens niet volledig tot uiting laat komen. Enkel tijdens het liedje Star was dit wel het geval.
Zijn er andere mensen die Hans Peter Janssens in Londen gezien hebben? Zo ja, wat vonden jullie ervan.
|
|
nancy
Auditie kandidaat
|
Post by nancy on Nov 14, 2006 10:37:14 GMT 1
Ik ben in augustus gaan kijken en vond eigenlijk bijna de hele cast (inclusief Hans Peter) schitterend. Ik vond echt dat er fantastisch gespeeld en gezongen is, maar toch heeft de voorstelling mij niet echt kunnen bekoren. Het was de eerste keer dat ik 'Les Mis' zag en had er hoge verwachtingen bij, omdat iedereen er altijd zo fantastisch over doet. Ik vond het stuk wel goed, maar toch niet zoooooooooo fantastisch...
|
|
angie
Auditie kandidaat
|
Post by angie on Nov 15, 2006 15:02:50 GMT 1
Hallo, Ik ben in september ook naar Les Mis in Londen geweest. Zoals altijd was Hans Peter fantastisch goed. Ook was zijn rol niet zo groot als die van Valjean, hijzelf was groots. Het aplaus na 'Stars' was dan ook niet min. We vonden het ook tof om Hans Peter na de voorstelling te kunnen ontmoeten. Groetjes
|
|
ellen
Auditie kandidaat
|
Post by ellen on Nov 18, 2006 0:25:54 GMT 1
Hey!
En ja hoor... ook ik ben eind augustus naar londen geweest om naar Les Mis te gaan zien. Ik moet toegeven: de tranen stonden in mijn ogen. Was helemaal weg van het verhaal en van onze javert! Dat alle had msschn ook gewoon te maken met het feit dat het voor mij , mijn eerste londentripje was (en wrschnlk) ook niet het laatste!
|
|
|
Post by anoniempje on Nov 20, 2006 19:40:19 GMT 1
Amai...al die mensen die kunnen gaan kijken in het buitenland....zou ik wel ook graag eens doen. Ik heb Hans Peter Janssens alleen nog maar in Dracula gezien...zou er alles voor doen om Les Mis te zien....wie weet...
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Nov 21, 2006 7:57:08 GMT 1
Ben daar ook wel eens benieuwd naar. Heb hem hier ook al een aantal keer gezien: in Les Mis The Phantom en Dracula. Waarschijnlijk in de Kerstvakantie zullen we eens gaan kijken!
|
|
|
Post by Catherine on Nov 21, 2006 11:46:20 GMT 1
Ach... ik heb lang moeten wachten voor ik eens in het buitenland kon gaan zien. Hoe langer je wacht, hoe leuker het is als je eindelijk kan gaan ! Ik zou nu graag ééns naar Duitsland willen voor 3 Musketiers ofzo... Ik wou altijd al naar Tanz der Vampire gaan, maar dat is er nooit van gekomen...
|
|
|
Post by anoniempje on Nov 22, 2006 16:53:21 GMT 1
Kzal nu al beginnen sparen voor in de zomervakantie ofzo ...je weet nooit dat het lukt
|
|
|
Post by Catherine on Nov 22, 2006 23:31:06 GMT 1
Spaarplannetje maken hé Trouwens, je moet maar eens boekjes gaan halen in je reisbureau, soms hebben ze daar interessante londen trips. Vervoer en verblijf inbegrepen voor een redelijke prijs. Sommigen geven zelfs een formule voor een musicaltrip. anyway, even terug naar Hans Peter Janssens in Les Miserables, over Londentripjes kan je hier verder discussieren.
|
|
|
Post by anoniempje on Dec 2, 2006 13:13:14 GMT 1
Owké, thanks!
|
|
|
Post by liesbeth on Dec 11, 2006 21:16:03 GMT 1
heb hans peter janssens voor het eerst gezien in dracula, zette hij ook een super rol neer! (zoals ALLLE andere castleden!!!) ben wel eens benieuwd naar zijn javert!
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Dec 11, 2006 21:59:33 GMT 1
Ga jij kijken in London??
|
|
|
Post by Catherine on Dec 11, 2006 23:11:37 GMT 1
Ik vind Hans Peter Janssens één van de - misschien zelfs dé - beste acteur die ik tot nu toe aan het werk gezien heb (en ik heb er nu toch al een heel aantal Belgische en niet Belgische gezien). Hij heeft een fantastische stem, maar ik vond gewoon dat de rol van Javert hem te weingi de kans geeft om die stem volledig te gebruiken. Nu ja, achteraf bekeken... ik heb hem altijd een hoofdrol zien spelen, vergeleken met die grote rollen is Javert uiteindelijk niet zo heel vaak op het podium. Misschien heb ik daarom wel dat gevoel... Javert heeft sowieso al minder te zingen.
|
|
|
Post by hpjfansite on Jan 10, 2007 13:42:30 GMT 1
Hoi iedereen, Wij gaan het weekend van 10 maart, en zoals gelezen en gehoord moet het echt fantastisch zijn, ik verheug me er al op Groetjes Ktje
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Jan 10, 2007 20:27:36 GMT 1
Laat zeker eens weten hoe het was !! Geniet er alvast van.
|
|