|
Post by Catherine on Jan 10, 2007 23:05:50 GMT 1
Geniet ervan, want het is de moeite ! En vergeet vooral de stage door niet ! Die ACHTER aan het theater, en niet in de zijstraat aan het theater (waar ik mooi stond te wachten... ). Die straat moet je in en dan de eerste links
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Jan 11, 2007 20:28:18 GMT 1
Ben jij gaan kijken Catherine??? En Hans Peter dan niet kunnen zien omdat je aan de verkeerde deur stond?
|
|
|
Post by Catherine on Jan 11, 2007 22:59:35 GMT 1
Ben jij gaan kijken Catherine??? En Hans Peter dan niet kunnen zien omdat je aan de verkeerde deur stond? Ja... ik ben naar de voorstelling geweest en wou mijn programma boekje laten tekenen... maar ja, stond dus aan de verkeerde deur. Stom Stom Stom natuurlijk !!! Ik vind HP beter in de rol van Valjean dan Javert... Maar hij blijft wel fantastisch natuurlijk !
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Jan 13, 2007 13:45:06 GMT 1
Da's idd wel pech hebben.. Misschien volgende keer hé Zou je nog eens terug gaan?
|
|
|
Post by Catherine on Jan 16, 2007 20:25:02 GMT 1
Oh ja absoluut, het was de tweede keer dat ik les Mis zag, deze keer ging ik zelfs speciaal terug om Hans Peter te zien ! Maar ik geef liever de voorrang aan musicals die ik nog niet gezien heb... Ik zou bvb dolgraag Wicked en Spamalot willen zien...
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Jan 17, 2007 12:16:16 GMT 1
spamalot moet je zeker gaan bekijken.gewoon om je kapot te lachen.
|
|
|
Post by Catherine on Jan 17, 2007 23:49:24 GMT 1
Aaaaa zo veel musicals te zien, maar zo weinig tijd (en geld )
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on Mar 4, 2007 22:23:09 GMT 1
Zijn er andere mensen die Hans Peter Janssens in Londen gezien hebben? Zo ja, wat vonden jullie ervan. Ik lees dit topic nu pas en ben in oktober naar Londen geweest waar ik o.a. Les Mis heb gezien. Erg leuk om een "Nederlander" op West End te zien (ik weet wel dat HPJ een Belg is, maar ik ben Nederlandse en dan op West End is het voor mij gelijk) Ik vond hem niet onder doen voor de rest van de cast en als ik niet geweten had dat hij van origine niet engels was, had ik het niet geraden. En dat is een compliment.
|
|
|
Post by hpjfansite on Jul 7, 2007 17:25:09 GMT 1
Ik vind Hans Peter Janssens één van de - misschien zelfs dé - beste acteur die ik tot nu toe aan het werk gezien heb (en ik heb er nu toch al een heel aantal Belgische en niet Belgische gezien). Hij heeft een fantastische stem, maar ik vond gewoon dat de rol van Javert hem te weingi de kans geeft om die stem volledig te gebruiken. Nu ja, achteraf bekeken... ik heb hem altijd een hoofdrol zien spelen, vergeleken met die grote rollen is Javert uiteindelijk niet zo heel vaak op het podium. Misschien heb ik daarom wel dat gevoel... Javert heeft sowieso al minder te zingen. Inderdaad hij is super, vorig weekend terug gaan kijken. elke keer zit ik met de tranen in mijn ogen als hij "Stars" ten berde geeft. Hij is gewoon de beste die België heeft momenteel. Maar ja zijn rol als Javert is wel heel anders dan Valjean, maar hij staat er echt in tegenstelling tot John Owen Jones, die zijn ego belangrijker vindt dan zijn tegenspelers, en als je dan HPJ gewoon bent die "Bring him home" zingt, dat slaagt dan echt wel tegen, neen JOJ kon me echt niet bekoren. Maar wie heeft het ooit al een gepresteerd om 2 maal een hoofdrol in dezelfde musical te pakken te krijgen?? Niet veel, want hij is de eerste die het voor mekaar heeft gekregen. Chapeau, en dat voor ons klein Vlaanderenlandje, zo'n stemgeluid. Dracula heeft me ook ontzettend bekoord, hij was...heb er nog altijd geen woorden voor. Heb voor hem echt enorm veel respect !!!! En dat mag ook wel eens gezegd.
|
|
|
Post by wowposter on Nov 7, 2008 12:00:35 GMT 1
|
|