ellen
Auditie kandidaat
|
Post by ellen on Nov 19, 2006 23:10:19 GMT 1
Hey!
Voor en les mis is het msschn best handig dat je op voorhand koopt... Maar je moet de adresjes weten in londen (sommige verkoopstandjes profiteren er nog wel eens van), en dan vind je kaartjes aan de helft van de prijs... Op de eerste rij zit je dan niet , maar ik had toch altijd zeer goede plaatsen!
|
|
|
Post by Catherine on Nov 21, 2006 11:48:56 GMT 1
Ik heb onlangs in New York eens voor de eerste keer kaartjes ter plaatse gekocht, en de plaatsten vielen HEEL goed mee! Het was wel voor Phantom of the Opera... deze draait al een tijdjes dus natuurlijk dat er de dag zelf nog plaatsen beschikbaar zijn. Ik denk wel dat het er echt van af hangt welke musical je gaat zien: Nieuwe productie of niet.
|
|
|
Post by liesbeth on Dec 11, 2006 21:14:08 GMT 1
zou super graag eens naar new york gaan kijken!! moet daar wauw zijn denk ik, heeft er soms iemand een idee of je ook zo'n arrengement kan doen? met ticket en reis inbegrepen?
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Dec 11, 2006 22:00:23 GMT 1
Daar heb ik geen flauw idee van.. Nog nooit geweest. Maar als je iemand zoekt om mee te gaan..
|
|
|
Post by Catherine on Dec 11, 2006 23:07:31 GMT 1
zou super graag eens naar new york gaan kijken!! moet daar wauw zijn denk ik, heeft er soms iemand een idee of je ook zo'n arrengement kan doen? met ticket en reis inbegrepen? Ik weet het niet 100% zeker, maar het zou mij echt verbazen moesten ze dat niet doen. Volgens mij staat dat wel in elke reisbrochure voor Noord Amerika... het zou gewoon een gat in de markt zijn moesten ze dat niet doen. New York zou New York niet zijn zonder broadway
|
|
|
Post by zweefkippetje on Jan 21, 2007 15:05:55 GMT 1
zou super graag eens naar new york gaan kijken!! moet daar wauw zijn denk ik, heeft er soms iemand een idee of je ook zo'n arrengement kan doen? met ticket en reis inbegrepen? Ik weet het niet 100% zeker, maar het zou mij echt verbazen moesten ze dat niet doen. Volgens mij staat dat wel in elke reisbrochure voor Noord Amerika... het zou gewoon een gat in de markt zijn moesten ze dat niet doen. New York zou New York niet zijn zonder broadway Je kan inderdaad in de reisbrochure zo'n arrengement kopen. Dat heb ik een poos geleden ook gedaan toen ik naar Mamma Mia! ging in New York.
|
|
|
Post by michael on Feb 11, 2007 16:09:22 GMT 1
En wat kost zo een arrengement onegeveer, heb geen idee van prijzen
|
|
|
Post by Catherine on Feb 12, 2007 23:19:17 GMT 1
Daar heb ik nu ook niet zo meteen een idee van. Ik denk dat je best eens je reisbureau binnenstapt en daar een brochure vraagt. Die kan je dan rustig bekijken thuis. Het hangt allemaal af van hoe lang je gaat, je vlucht (met of zonder tussen stop), periode dat je gaat edm.
|
|
|
Post by michael on Feb 13, 2007 19:49:19 GMT 1
Ok, ik ga eens horen Ik geloof gewoon dat ik serieus van prijs ga verschieten
|
|
|
Post by Catherine on Feb 14, 2007 23:56:10 GMT 1
In London zijn er heel veel verschillende 'hokjes' waar je je kaarten voor musicals kan kopen. Ben daar al een aantal keren geweest en ook daar m'n tickets gekocht. En ik moet zeggen dat we nog nooit slechte plaatsen hebben gehad. Bijna altijd vooraan gezeten. Ja maar moet je daar niet mee oppassen... Recente musicals zijn immers vaker al vroeger uitverkocht denk ik. Ik heb steeds op voorhand besteld. Ben een beetje controle freak en wil altijd zeker zijn van mijn plaatsen
|
|
|
Post by hpjfansite on Jul 7, 2007 17:29:41 GMT 1
Les Mis zeker niet te missen !!!
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on Aug 13, 2007 18:39:16 GMT 1
Aanraders voor shows: Billy Elliot (momenteel het beste wat op West End draait), Wicked (voor spectakel), Les Mis & Phantom (als klassieker, maar spelen al wel zo lang dat je kans hebt dat het niet meer zo sprankelt), Mary Poppins (voor als je van heel héél zoet houdt en feelgood), toneelstuk Celebrations (serieus stuk met Orlando Bloom).
Op Heathrow en op elke hoek van het theater vind je een kaart van de week met daarop alle theaters, een plattegrond en waar wat speelt.
Tickets koop je best bij de theaters zelf (kies bijv. dayseats, diezelfde ochtend, of kijk lief en vraag naar "the best available seats for not too much money") of bij de TKTS op Leicester Square. Let op: TKTS Leicester Square is de Enige Officiele Last Minute Ticketbox!
Neem ook altijd een CREDITCARD mee en voldoende CONTANT GELD. Anders kom je er bij veel theaters (vooral die dayseats verkopen) écht niet in!!!
En? Weet je al wat je gaat kijken?
|
|
|
Post by milkyway on Aug 14, 2007 21:54:56 GMT 1
Ik was begin augustus in Londen en ik heb "Wicked" en "Spamalot" gezien. De tickets van "Wicked" had ik via mijn reisbureau gekocht. Héél goede plaatsen! Stalls (parterre), 10de rij! De tickets van "Spamalot" heb ik in Londen zelf gekocht, op Leicester Square. Niet in TKTS maar een ander bureau. Was ook officieel. Ik had ze een dagje op voorhand gekocht. En ook goede plaatsen (10de rij dress circle). Spamalot was grappig maar mijn absolute favoriet was Wicked! En de actrice die Elphaba speelde (Kerry Ellis) was één van de beste musicalartiesten die ik al ooit gezien heb (en ik heb al heel wat musicals gezien). Wat een performance!!! En het publiek: uitbundig tot en met! Nog nooit meegemaakt!! Super! Ik hoop Wicked nog eens te zien met Kerry! Eén minpuntje: ze hadden geen Londense Cast Recordings van Spamalot of Wicked! Omdat ze eerst op Broadway te zien waren (werd me verteld) ... Er zijn heel wat fans van Kerry online (heel wat fragmenten online te vinden), en er is nu zelfs een petitie voor de Londense CD. Kan ik deze hier posten? Ik heb nu al zin om terug te gaan
|
|
|
Post by boheme8400 on Jan 29, 2008 14:19:58 GMT 1
Mijn aanraders in Londen zijn: Wicked, ondertussen al 2 keer gezien, en een derde keer in maart Avenue Q, gewoon heerlijk lachen en mooie prestaties van een jonge cast, muziek is zelfs beter dan de Broadway-cast Hairspray, zeker een aanrader voor het gezin of voor wie van de sixties houdt The Lion King, prachtig decor en costuums, Heerlijk Disney
|
|
|
Post by wowposter on Nov 7, 2008 12:00:30 GMT 1
|
|