|
Post by Catherine on Nov 23, 2006 10:52:56 GMT 1
De iethingy ongewone musical Rocky Horror Show zal tijdens te feesten opnieuw te zien zijn in London in het Comedy Theatre, vanaf 21 december 2006 tot 27 januari 2007. Misschien een leuk avondje uit voor tijdens een week-endje kerstshoppen in Londen.
Oké, misschien niet een musical naar iedereen zijn smaak, maar ik wou het toch vermelden, aangezien ik hem zelf graag eens zou willen zien.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Nov 23, 2006 12:27:11 GMT 1
Nog niet van gehoord. Over wat gaat het verhaal?
|
|
|
Post by Catherine on Nov 23, 2006 13:54:01 GMT 1
Het brave koppel, Brad en Janet, hebben autopech en stranden ergens 'in the middle of nowhere'. Opzoek naar een reservewiel komen ze terecht in het kasteel van de travestiet Frank 'n Furter, waar ze dan heel wat meemaken... Het is een musical met veel interactie en zeer leuke muziek. Laat ik wel waarschuwen dat het niet echt geschikt is voor het wat preutser publiek: seks komt aan bod, travestieten zijn prominent aanwezig op het podium en het taalgebruik is soms grof. Dus ja, als je dit ongepast vind in een musical dan moet je maar niet gaan zien. De interactie zorgt er wel voor dat je je niet verveelt ! Music Hall heeft er een productie van gemaakt in 2002, met Stany Crets, Koen van Impe, en Maaike Cafmeyer. Het is een eigenaardige musical, maar wel heel plezant om naar te gaan zien als je open staat voor dergelijke zaken. Wat mij betreft, voor musicals kan ik veel verdragen... dus ik vind dit wel leuk. Een nichtje van mij heeft trouwens meegespeeld in enkele amateur versies van deze musical. De musical is eigelijk al vrij oud (van 1973), maar wordt nog steeds vaak gespeeld. Enkele jaren later is er een film van uitgekomen : The Rocky Horror Picture Show met Susan Sarandon, Tim Curry en Marvin Lee Aday (ook wel bekend als Meat Loaf). De geestelijke vader van de Musical is Richard O'Brien Meer over de musical vind je hier www.rockyhorror.co.uk
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Nov 23, 2006 17:08:18 GMT 1
lijkt me toch een leuke musical!
|
|
|
Post by wowposter on Nov 7, 2008 12:00:48 GMT 1
|