|
Post by hpjfansite on Jul 7, 2007 11:29:29 GMT 1
Weet er toevallig iemand of deze musical ooit naar België zou komen? Zou fantastisch zijn, want het is zekers de moeite waard.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jul 7, 2007 12:42:07 GMT 1
Seizoen 2008-2009 verschijnt die in Nederland en België!
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Jul 7, 2007 12:53:25 GMT 1
Volgens een persbericht van de Vereinigte Bühnen Wien (de originele producent van Tanz der Vampire) komt deze productie eerst in Vlaanderen! De productie zal de steden Antwerpen én Gent aandoen! Waarschijnlijk gaat de productie dan naar Nederland waarvoor de data nog in bespreking zijn. De musical zal hier staan in het seizoen 2008/2009 dat wil dus zeggen gelijktijdig met Evita en Daens. Dat wordt dus een musical-orgasme-seizoen !
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jul 7, 2007 13:11:12 GMT 1
Laat ons maar beginnen sparen !
|
|
|
Post by iemandbenik on Jul 7, 2007 20:57:12 GMT 1
jevergeet les mis ook nog he
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Jul 7, 2007 22:27:38 GMT 1
Ja, maar dat zal niet gelijktijdig spelen met de andere drie he, of mss als ze alle drie tot 2009 doorgaan... Dan wordt het nog duurder . Maar na Kuifje, Grease en Annie vallen we toch in vrij musical-droge periode en kunnen we dus heel veel sparen zoals Liselot al zei !
|
|
|
Post by mistermagic on Jul 8, 2007 0:22:36 GMT 1
ff off-topic : Koçmt Annie naar Vlaanderen ? on topic ... ik heb wat liggen kijken op --een-verloren-plek-op-het-internet-die-best-niet-vermeld-wordt-wegens-auteursrechtelijke-problemen-maar-die-iedereen-wel-kent-- en de musical ziet er idd wel goed uit , veel spectacel ect ect ect ... alleen, vind ik het wel snel dat er weer dit soort musical wordt gespeeld we hebben trouwens dracula nog maar "net" chter de rug ... Maar mij hoor je niet klagen
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Jul 8, 2007 2:16:31 GMT 1
Annie komt rond kerst naar Vlaanderen, zie de laatste poll voor wat meer informatie . De hele musical (auf Deutsch) kun je vinden op --een-verloren-plek-op-het-internet-die-best-niet-vermeld-wordt-wegens-auteursrechtelijke-problemen-maar-die-iedereen-wel-kent-- met o.a. Kevin Tarte als Graf von Krolock, aanraders zijn: - Knoblauch - Einladung zum Ball - Rote Stiefel - Wohl der Nacht + Wohl der Mann - Totale Finsternis (een wondermooie cover van "Total Eclipse of the Heart") - Carpe Noctem - Ewigkeit ist Langeweile auf Dauer + Die unstillbare Gier - Seid willlommen - Der Tanz der Vampire (Finale)
|
|
|
Post by Catherine on Jul 8, 2007 12:21:41 GMT 1
Woooohoooo, dat is echt ZALIG goed nieuws Die voorstelling staat reeds lang op mijn verlanglijstje, en CD is ondertussen al grijs gedraaid !
|
|
|
Post by MusicalTom on Jul 8, 2007 20:18:53 GMT 1
Echt niet verwacht dat Tanz der Vampire al zo snel naar Belgie zou komen. En zeker niet in combinatie met nog 2 andere toppers. Evita, Les Mis (weliswaar nog niet 100% officieel) en dan ook nog eens Tanz. Ik heb alvast één quote onthouden: "Der Professor Ambrosius? Ich diene Buch Gelesen und sie mussen lange, lange bleiben ". Echt hilarisch die Krollock
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Jul 8, 2007 20:51:57 GMT 1
Met de rol van Krolock kun je echt veel doen qua karakter! Het is echt een machtige rol en als ik nu één Vlaamse Krolock voor mij zie dan is het toch wel Marc Meersman! Die zie ik zo al in dat kostuum kruipen en de stem heeft hij ook al! Laat Anneke Van Hooff dan maar in de rol van Sarah kruipen (met deze twee in de hoofdrollen komt het niet meer goed met mijn spaarcenten).
|
|
|
Post by hpjfansite on Jul 11, 2007 13:21:48 GMT 1
Super ik verheug me er alvast op ;-)
|
|
emmatje
Auditie kandidaat
|
Post by emmatje on Jul 13, 2007 21:49:31 GMT 1
kan iemand mij die verloren plek even PM'en ? of mag dit niet ?
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Jul 13, 2007 23:08:02 GMT 1
Ja, al sta ik versteld dat iemand die niet kent .
|
|
|
Post by mistermagic on Jul 13, 2007 23:11:06 GMT 1
Ja, al sta ik versteld dat iemand die niet kent . Ow niet de enige (je mag het naar mij ook ineens doen )
|
|