|
Post by MusicalTom on Feb 26, 2007 19:37:53 GMT 1
Iedereen kan hier zijn reactie kwijt over het ongeval tijdens de voorstelling van Grease waarbij Jim Bakkum en Bettina Holwerda gewond raakten.
|
|
|
Post by theaterfreak on Feb 26, 2007 19:55:07 GMT 1
Iedereen kan hier zijn reactie kwijt over het ongeval tijdens de voorstelling van Grease waarbij Jim Bakkum en Bettina Holwerda gewond raakten. nochtans bij de meeste grote shows van Vanden Ende zat er boven een gedeelte van de orkestbak een soort vangnet . o.a. bij Phantom . omdat ooit wel de (dikke) muziekpartituur die Christine op de vloer gooit, in de orkest bak belandde. niet dat zo'n net een auto kan tegenhouden.... als zoiets gebeurd zou zijn bij een voorstelling van the Phantom, zouden de akteurs al vlug zeggen :" das het werk van het SPOOK"
|
|
|
Post by Catherine on Mar 1, 2007 8:46:17 GMT 1
als zoiets gebeurd zou zijn bij een voorstelling van the Phantom, zouden de akteurs al vlug zeggen :" das het werk van het SPOOK" Ik begrijp niet goed hoe zoiets kon gebeuren. "Accidents happen"... daar niet van, maar ik was ervan overtuigd dat dit gewoon een carrosserie was, ik wist niet dat die nog echt reed. Ik heb Grease één keer gezien en volgens mij werd het toen op een roterend stuk van het podium gebracht werd. Ook staat de auto met de snuit toch naar de coulissen...? Ik vind het zo een raar ongeluk... ik heb echt moeite het me in te beelden hoe dat juist gebeurd is. Ik hoop in alle geval dat de twee hoofdacteurs snel beter worden.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 1, 2007 12:51:17 GMT 1
alle geluk dat er toen op dat moment juist daar niemand in die orkestbak zat! Was dat toeval? Of ziet daar nooit iemand!
Gelukkig zijn de gewonden er niet té erg aan toe (lichamelijk dan), 't is te hopen dat ze er snel terug bovenop zijn!
|
|
|
Post by wowposter on Nov 7, 2008 12:01:50 GMT 1
|
|