nancy
Auditie kandidaat
|
Post by nancy on Apr 26, 2007 17:51:25 GMT 1
|
|
|
Post by Catherine on May 5, 2007 11:34:25 GMT 1
neen, daar heb ik nog nooit van besteld... maar als je echt goedkope tickets wilt, kan je ze best kopen in Londen zelf denk ik, de dag van de opvoering. Op Leicester Square is een ticket booth voor last minute tickets. Tenzij dat het een populaire en nieuwe musical is. Dan is die waarschijnlijk al uitverkocht... daar heb je bijna geen keuze, dan moet je meteen dure tickets kopen. Wanneer ga je naar Londen???
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on May 7, 2007 9:43:15 GMT 1
TIP: neem wel je CREDITCARD mee!!
Want zonder kom je er bij de meeste theaters en zéker bij de dayseats echt niet in!
(bij de TKTS - de enige betrouwbare boxoffice buiten de theaters om - op Leicester Square kun je dacht ik ook wel met contanten betalen)
|
|
|
Post by Catherine on May 7, 2007 17:02:10 GMT 1
TKTS !!! Die bedoelde ik !!! Ik was de naam vergeten
|
|
nancy
Auditie kandidaat
|
Post by nancy on May 11, 2007 8:15:49 GMT 1
Bedankt!
|
|
|
Post by estherl on May 15, 2007 0:14:53 GMT 1
TKTS zit ook op Canary Warf, maar op Canary Warf accepteren ze alleen credit card betalingen. Verder zitten hier wel eens leuke aanbiedingen tussen, maar meestal niet voor voorstellingen op vrijdag en zaterdag: www.theatremonkey.com/CURRENTSPECIALOFFERS.htmIk zou heel erg oppassen met kaartjes kopen bij alles wat geen officieel verkooppunt is. Vaak zijn de plaatsen *erg* slecht (2e balkon + beperkt zicht of dat soort dingen).
|
|
|
Post by wowposter on Nov 7, 2008 12:01:53 GMT 1
|
|