geertje
Auditie kandidaat
|
Post by geertje on Nov 10, 2006 9:43:52 GMT 1
Ik hoorde het gerucht dat Zuiderkroon volgend seizoen een nieuwe musical zou produceren. Dat lijkt mij een uitstekend idee en een ideaal tegengewicht voor de 'Studio 100' fabrieksmusicals en de 'Music Hall' recyclageproducties! Wie weet meer?
|
|
|
Post by liesbeth on Nov 10, 2006 23:01:12 GMT 1
weet er soms iemand iets meer over de voorstellingen "Cream&Fresh" van wanda joosten en goele de raedt?
|
|
|
Post by Mariposa on Nov 11, 2006 8:03:27 GMT 1
Die zijn voorlopig nog uitgesteld ivm de drukke agenda's van de dames. Normaal zouden ze nu namelijk al bezig zijn geweest. Naast Wanda en Goele staan ook Daisy Thijs en Liv van Aelst op die planken... Hun eerste thema is: Ballroom Geen idee wat er van te verwachten, maar volgens Wanda zou het nóg zotter worden dan No Nonsense (Wanda Joosten, Anne Mie Gils, Mitta van der Maat en Hilde van Hulle). Ik vermoed dat het na BatB gaat starten, maar ik zal er nog eens achter vragen (zit te wachten op de agenda van Wanda, als ze het er niet heeft bijgezet, zal ik zeker vragen wat er imee gaat gebeuren. (kijk ook eens op fan.clubs.nl/WandaJoosten)
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 11, 2006 20:39:57 GMT 1
Ik heb geen idee of het klopt van die musical in de Zuiderkroon. Nog niets over gehoord. Maar zou natuurlijk schitterend zijn !
|
|
|
Post by liesbeth on Nov 11, 2006 22:52:42 GMT 1
ja heb er inderdaad van gehoord dat het zeer druk is voor hen. ik ken goele maar momenteel heeft ze veel te veel werk. weet je soms waar ze zullen doorgaan?
|
|
|
Post by Mariposa on Nov 11, 2006 23:12:57 GMT 1
voor zover ik weet is dat nog niet geheel bekend, maar de premiere zou zeker doorgaan in Antwerpen.... De bedoeling was om door heel België te gaan touren (geloof ik) Maar als je Goele kent, kan je het dan niet aan haar vragen? Ik spreek Wanda voorlopig niet...dus van mijn kant kan die info een tijdje uitblijven. Maar nu terug naar het onderwerp (open even een nieuw topic als je er wilt over doorbabbelen). Ik weet ook ni of het waar is...heb er eerlijk gezegd ook nog niks over gehoord (op dit topic na dan )
|
|
|
Post by Catherine on Nov 12, 2006 0:14:32 GMT 1
Heb zelf nog niets gehoord van een musical van Zuiderkroon... weet je misschien nog waar je die informatie vandaan had, Geertje?
|
|
geertje
Auditie kandidaat
|
Post by geertje on Nov 17, 2006 11:31:23 GMT 1
Sorry voor het late antwoord, zat in het buitenland. Heb via-via gehoord dat zij met jonge Vlaamse musicalschrijvers in bespreking zijn voor een familiemusical. Eindelijk een frisse wind door Musicalland
|
|
ellen
Auditie kandidaat
|
Post by ellen on Nov 18, 2006 15:22:35 GMT 1
die "cream & fresh" zal wss voorlopig nog even uitblijven... de dames hebben het enorm druk en goele heeft eerst nog de kerstshow in de stage en dan beauty... maar uitstel is nog geen afstel!
|
|
ellen
Auditie kandidaat
|
Post by ellen on Nov 19, 2006 10:27:37 GMT 1
ach, musical in zuiderkroon voortaan of niet: "Hoe meer musicals, hoe beter!" :-)
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Nov 19, 2006 14:56:01 GMT 1
Zeker en vast! Hoe meer musicals hoe beter! Zou tof zijn dat de musical zo populair zou worden als in Nederland. Maar ik denk dat veel mensen als ze het woord musical horen, dat ze aan een opera of zo denken.
|
|
|
Post by niels69 on Nov 21, 2006 18:10:29 GMT 1
klopt, Zuiderkroon denkt aan de opvoering van 'GrandiOZo!', wellicht met Kerst 2007 of Pasen 2008. 'GrandiOZo!' is een nieuwe bewerking van 'De Tovenaar van Oz'. Meer info ten vroegste mid december...
|
|
|
Post by niels69 on Nov 21, 2006 18:11:55 GMT 1
btw er is een promoCD beschikbaar (wellicht ook binnenkort via Musicalsite). Daarop highlights uit 'GrandiOZo!' met oa Wanda Joosten, Daisy Thys en Goele Deraedt
|
|
|
Post by niels69 on Nov 21, 2006 18:13:27 GMT 1
|
|
|
Post by liesbeth on Nov 22, 2006 21:48:16 GMT 1
tof,tof, en waar kan je die promocd vinden?
|
|