|
Post by milkyway on Nov 1, 2007 14:57:02 GMT 1
Hallo,
Ik ga begin januari terug naar Londen en natuurlijk staan er musicals op het programma. Normaalgezien boek ik mijn ticket altijd bij het reisbureau. Ik heb dit nu niet gedaan omdat ik ofwel mijn ticket online wil kopen, ofwel in Londen zelf. Iemand ervaring met één van de twee? Kan ik er mij op wagen om ter plekke tickets te kopen?
Groetjes, Mieke
|
|
|
Post by mistermagic on Nov 1, 2007 21:15:52 GMT 1
Ik heb er nu niet meteen ervaring mee om naar Londen te gaan kijken maar , je kan gemakelijk tickets via het internet bestellen en betalen met creditcard ... Zo ben je zeker van je plaatsen en krijg je ze tegn de "normale" prijs. Wanneer je in Londen zelfs naar kleine ticket boxes gaat kan je wel een zwaar in het zak gezet worden ... Ik zou kaarten bestellen en je kan ze aan de ticketbalie in het theater zelf meestal afhalen ...
|
|
|
Post by milkyway on Nov 2, 2007 8:26:25 GMT 1
Ik heb ze voor de zekerheid online gekocht Ik ga in Londen zelf ook nog eens kijken bij TKTS voor een derde musical
|
|
|
Post by mistermagic on Nov 2, 2007 12:01:17 GMT 1
Mogen we weten welke musicals je gaat bekijken ?
|
|
|
Post by milkyway on Nov 2, 2007 17:05:21 GMT 1
Wicked (2de keer;) want die vind ik supergoed!!!) en Avenue Q. Misschien dat ik nog Hairspray boek vooraleer ik vertrek. Die is deze week van start gegaan en heeft uitstekende reviews gekregen. Maar de tickets zijn wel duur! Ofwel kijk ik in Londen zelf voor nog een derde (goedkopere) musical. Ik heb nog wat tijd om te beslissen
|
|
me
Auditie kandidaat
|
Post by me on Nov 12, 2007 22:08:49 GMT 1
ik boek mijn tickets via boxoffice van Delfont Mackintosh Theatres. (wel beperkte voorstellingen uiteraard, enkel die in zijn theaters spelen zijn te koop), en de dag van de voorstelling bij TKTS durven we ook om tickets gaan.
Begin januari ga ik ook terug naar Londen, we gaan naar Les Mis kijken, The Phantom, en de derde musical zien we ter plaatse wel.
groetjes
|
|
|
Post by boheme8400 on Jan 29, 2008 14:22:48 GMT 1
Ik koop mijn tickets nooit via het reisbureau, vind ze veel te duur daar. Ik ga naar www.ticketmaster.co.uk en reserveer ze daar. Easy, maar wel een creditcard nodig. Indien je ter plaatste wilt kiezen voor een musical kun je altijd naar de TKTS-loketten gaan (Leicester Square of Canary Wharf) en daar heb je een overzicht van welke schows ze voor die dag in aanbieding hebben en de prijzen. In de buurt van Leicester Square en bepaalde metrostations zijn ook loketten maar die zijn niet officieel, dus liever niet naar ginds gaan.
|
|
|
Post by wowposter on Nov 7, 2008 12:02:48 GMT 1
|
|