annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Jul 12, 2007 16:16:30 GMT 1
heb gisteren al op de site van 'the stage' even aan het neuzen geweest over dit stuk! Nu, hier werken ze met een heel diner-avond! Is er hier al iemand geweest? Kan iemand mij vertellen hoe dat daar werkt? Gezellig, gemakkelijk te vinden..... De acteurs spreken mij zeker al aan, en het bewerkt verhaal lijkt me ook wel leuk!
|
|
|
Post by MusicalTom on Jul 15, 2007 10:30:56 GMT 1
Ik heb van verschillende mensen al gehoord dat ze shows redelijk goed zijn. Het theater zelf bevindt zich in een van de zijstraatjes van de keyserlei aan het Centraal Station. Enig nadeel is dat je de shows tot nu toe enkel kon bijwonen in combinatie met een duur diner.
|
|
|
Post by thierry on Aug 12, 2007 22:27:55 GMT 1
The Stage is heel gemakkelijk te vinden, zeer proper allemaal, vriendelijk etc. Nadeel, in de prijs is een halve fles inbegrepen maar je moet wel een hele betalen. Zo heb ik het ervaren. Wij zijn met 2 gaan kijken. Elks een halve fles maar wel 2 flessen betalen. Dit vond ik afzetterij. Maar dat het een leuke avond was ' en zoiets vergalt mijn avond niet) staat buiten kijf. Ik ben van plan om Cinderella ook te gaan zien. Al bij al, een aanrader.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Aug 14, 2007 14:51:46 GMT 1
gho, leuk dat er ook iemand echt positief is! heb er al velen gesproken overdit onderwerp, en niemand was er echt voor te vinden! Ik denk dat je me toch over haalt hebt om hem toch te gaan kijken!
|
|
|
Post by thierry on Aug 18, 2007 17:26:31 GMT 1
Dat het niveau twee jaar geleden niet het niveau haalt van "Novo Mindo" in Hilversum staat ook buiten kijf. Het budget is daar veel groter. Waarmee ik niet wil zeggen dat het niveau hier niet hoog is, maar twee jaar geleden toen ik "Around the world" ben gaan kijken vielen me toch enkele details op die je in Hilversum niet zal zien. Bv, de leadzanger zijn schoenen waren gewoon niet gepoetst, afgedragen schoeisel terwijl je optreedt? ? Je kon er niet naast kijken. Wij zaten op de tweede rij. Dat zal je in Hilversum niet meemaken. Maarals je de cats ziet die dit jaar gaat optreden in"The Stage"!!!!! Chapeau voor de organisatie.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Oct 6, 2007 8:07:37 GMT 1
Wij zijn gisteren dan toch naar cinderella gaan kijken. En ik vind het echt de moeite waard! Ben blij dat ik het gedaan heb! Persoonlijk vond ik het tweede deel wel beter dan het eerste! De nummers die daar werden gezongen waren soms echt om kippenvel van te krijgen! Het verhaal dat ze ervan gemaakt hadden vond ik ook leuk, grappig gevonden.
Dus voor de mensen die nog zouden twijfelen, zou ik zeggen, echt doen, ik heb me toch wel zeer goed geamuseerd, het eten was ook heel lekker en er hangt toch wel een gezellige sfeer ginder!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Oct 6, 2007 14:21:27 GMT 1
Ik zou het allemaal wel eens willen meemaken, zo'n avond in The Stage.. Maar het stukje uit "Cinderella" op de Vlaamse Musicalprijzen heeft net het omgekeerde effect gehad! Het kon me echt niet bekoren (en dat is dan nog een eufemisme). Maar blij dat jij je geamuseerd hebt, Annemie! Zo hoort dat !
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Oct 6, 2007 14:47:28 GMT 1
kan je me dan eens beschrijven welk stukje dat je gezien hebt? Ik kan gerust geloven van enkele scenes dat je denkt van .... Maar ja dat kan je in alle musicals hebben hé! Er zijn altijd zeer goede scenes en mindere dan! Ben dan toch eens benieuwd over welk stukje het zou gaan!
En inderdaad , het is wel eens tof om dat ginder eens mee te maken! Het is een heel andere sfeer! Het is er knus en gezellig ingericht, er heerst een heel ontspannen gevoel; je zit lekker te eten en terwijl je eten wat zakt, krijg je toch een mooie musical (dicht voor je) te zien!
|
|
|
Post by thierry on Dec 2, 2007 14:17:16 GMT 1
Ik ben dus gisteren (zaterdag 1-12-07) naar The Stage geweest. Ik (en nog andere mensen die ik heb gesproken na de show) voelen ons bedrogen. Niemand van de artiesten waar men reclame van maakt was aanwezig. Geen Jan Schepens, geen Petra, geen Sacha Rosen, geen Myriam Bronzwaar. Het was een volledige Nederlandse cast en de show werd in het Engels opgevoerd. Een plausibele uitleg kon niet gegeven worden. Hij die de prins speelde was vrij goed, maar Cinderella mag zeker nog wat zanglessen nemen. Regelmatig zat ze verkeerd. Ook technisch verliep het allemaal niet zo vlot vond ik. Dat heb je als je regelmatig naar het theater gaat, dan merk je ook de kwaliteit van het materiaal op. Al bij al, voor zij die wensen te gaan en een Belgische topacteur willen zien. Voor je reserveert, informeer je heel goed of ze er ook daadwerkelijk zullen zijn. Dat er één of misschien 2 topacteurs niet zijn, ok. Maar een volledige cast vervangen terwijl de mensen voor die topacteurs komen, is puur bedrog. Ik was echt niet de enige die teleurgesteld was. Een verwittigd mens.......
|
|
|
Post by mistermagic on Dec 2, 2007 18:47:47 GMT 1
... is er twee waard. Idd niet echt netjes van The Stage. Maarja , ... Jan Schepens zit in M-Lab , Sacha zal druk moeten repeteren voor Grease ... en waar die 2 ander heen zijn weet ik niet.
|
|
|
Post by thierry on Feb 24, 2008 22:15:56 GMT 1
Ok, ik ben op zaterdag 23 februari terug gegaan naar The Stage, op uitnodiging van The Stage. Na enkele mails heen en weer gestuurd en gekregen te hebben, deden zij een zeer genereus voorstel. Waarvoor mijn dank. Het toeval wilde dat Jan zich ziek heeft gemeld. Sasja en Petra waren wel aanwezig. Ik heb echt genoten nu van de show. Ik had ook een bevriend koppel uitgenodigd, die zoiets nog niet hadden gedaan en zij waren zeer aangenaam verrast.
Maar ik wil via deze weg de organisatie van The Stage nogmaals bedanken. Als het goed is, mag het ook gezegd worden.
|
|
|
Post by zingeresje on Feb 28, 2008 23:19:57 GMT 1
ik wil graag reageren op wat thierry hier schrijft. het is nooit leuk wanneer de originele cast niet speelt. maar mensen worden soms ziek of hebben ergens anders een job of zo. dat het er 5 tegelijk zijn is dus zeker niet leuk maar het is heel erg symphatiek van the stage dat ze je opnieuw uitgenodigd hebben. wat je zegt van de vervangster van sasha daar ben ik het helemaal niet mee eens. ik heb nicolien die rol zien spelen en ik vond haar heel goed. ik had haar al wel is gezien maar nog nooit als zo een rol en ze deed het zeker evengoed als sasha. ze speelt daar ook nog een zus van cinderela dus ik hoop dat ik ook nog de kans krijg om haar als zus te zien in een grappige rol. nicolien heeft trouwens voor musical gestudeerd dus ik denk niet dat ze zoveel zanglessen nog nodig heeft. en ik heb gehoord (maar ik ben er niet zeker van) dat ze ook 1 van de schrijvers was van dit stuk. het is een aanrader voor iedereen om te zien die van musical houdt. ook als sasha niet als cinderella speelt. (trouwens, iedereen zegt de laatste tijd altijd dat steeds dezelfde mensen de hoofdrollen spelen. dan is het dus heel goed dat ook andere is een kans krijgen en het ook goed doen!
|
|
|
Post by wowposter on Nov 16, 2008 6:09:56 GMT 1
|
|