|
Post by Mariposa on Feb 11, 2007 21:16:50 GMT 1
Vind het hele slechte casting
|
|
|
Post by theaterfreak on Feb 11, 2007 21:49:40 GMT 1
ja vind ik ook in een hteaterstuk zit geen actie vind ik iemandbenik : dan moet je eens gaan kijken naar "MIXICO" van de kakkewieten (gaat deze week in premiere in het PALEIS te A'pen) of naar "Kleine Tony" van de kempvader (regie Tom Van Dijck) of "The Lieutenant of Inishmore" van Olypmique dramatique (nu bij het toneelhuis) . ik heb ze alle drie al meerdere malen gezien , en OF daar actie in is ; !! genieten van de eerste tot de laatste minuut voor ongeveer 10 EU of minder per voorstelling. spijtig genoeg zijn ze alledrie overal uitverkocht. ik hou van musical , maar sinds KBVV noodgedwongen ophield te bestaan, is het bijna niet meer te betalen.
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Feb 12, 2007 20:40:55 GMT 1
theaterfreak ik ben het compleet eens met je.theater is prachtig om te zien.en het is betaalbaar.musical is zo duur geworden.2000 oude belgische frank om naar een musical te gaan kijken.ik vind dit eigenlijk schandalig.ok.het is mooi gebracht.maar theater is ook mooi gebracht.veel acterend personeel.theater heeft dat ook.ik vind dat dat toch eens mag gezegd worden.
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 12, 2007 20:47:03 GMT 1
aja maar das mijn mening he
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Feb 12, 2007 21:11:26 GMT 1
Ieder z'n mening en daarover discussiëren, daar is dit forum voor!
Ik ga persoonlijk vaker naar musicals dan naar het theater, omdat die eerste mijn voorkeur hebben en mijn passie zijn. Maar ik hou ook van theater van tijd tot tijd. Ik ga er alleen minder vaak naar toe. Heb het alletwee gespeeld, en vind ook persoonlijk musical leuker om te doen, omdat ik graag zing. Daarom vind ik muziektheater, zoals bijvoorbeeld Camille, ook nog mooier dan een gewoon teksttoneelstuk. Maar als het goed gebracht is, dan kan ik daar zeker ook van genieten! En dat theater betaalbaarder is, dat is een feit. Musical is duur!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Feb 12, 2007 21:48:45 GMT 1
ik denk dat het gewone theater vanuit de schoolbanken al een verkeerd beeld geeft! Ik herinner mij nog wat voor stomme toneelstukken wij vroeger gingen zien, waardoor ik een tijd ook een verkeerd beeld had van gewoon theater. maar gelukkig ben ik door bep omstandigheden ook nog eens naar een gewoon theater geweest (buiten de school toen en met wat vrienden) wat toen heel goed meeviel! Dus je ziet ook dat meningen soms nog kunnen veranderen hé!
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Feb 13, 2007 11:54:36 GMT 1
ik ben het met je eens.op de schholbanken moet je soms naar theaterstukken die echt niet plezant zijn.zo moet ik voor repertoire studie ook naar ''saaie'' voorstellingen.maar ik blijf bij mijn standpunt musical is duur.wat niet zegt dat ik er niet van hou.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Feb 13, 2007 12:53:18 GMT 1
ja, ge hebt gelijk! We hebben het er vandaag met collega's ook nog over gehad! Musical is echt (toch als ge goede plaatsen wilt hebben) schandalig duur! Maar ja , de mensen blijven er ook nog naartoe gaan hé! Duur of niet! (omdat het zo goed is hé )
|
|
|
Post by theaterfreak on Feb 13, 2007 12:55:38 GMT 1
ik ben het met je eens.op de schholbanken moet je soms naar theaterstukken die echt niet plezant zijn.zo moet ik voor repertoire studie ook naar ''saaie'' voorstellingen.maar ik blijf bij mijn standpunt musical is duur.wat niet zegt dat ik er niet van hou. 100% juist. veel studenten krijgen tegenzin om nog naar het theater te gaan ,doordat ze meestal naar stukken gaan kijken waar je bij in slaap zou vallen. logisch dat ze dan afhaken . en doordat de meeste cultuurcentra gesubsidieerd zijn, kunnen we daar tenminste naar betaalbare voorstellingen gaan kijken; de vraag is: als meneer Anciaux zo verder doet: hoe lang zullen we die kans nog krijgen??
|
|