geertje
Auditie kandidaat
|
Post by geertje on Dec 2, 2006 12:21:46 GMT 1
Arme Vlaamse en Nederlandse musicalproducenten... Hernemingen en stripverhalen Is dat de reikwijdte van jullie visie?
|
|
|
Post by theaterfreak on Jan 24, 2007 20:16:00 GMT 1
Arme Vlaamse en Nederlandse musicalproducenten... Hernemingen en stripverhalen Is dat de reikwijdte van jullie visie? ja, wij missen het koninklijk ballet van vlaanderen/musicalafdeling ENORM ! én de vele PARELS van musicals die we daar gezien hebben aan BETAALBARE prijzen , niet te vergeten.
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on Feb 23, 2007 21:01:48 GMT 1
Dacht dat dat alleen bij de Nederlandse zo was... maar jullie hebben er dus ook last van?
|
|
geertje
Auditie kandidaat
|
Post by geertje on Feb 24, 2007 11:19:01 GMT 1
In Vlaanderen is het armoe troef. Om te beginnen een kleinere markt, minder producenten en slechte overheidsondersteuning. Resultaat; risicoloze producties. Alleen studio 100's 'Daens, de musical' lijkt er voor te gaan. En dat voor een bedrijf dat bekend staat voor z'n lopende-band-musical. (Voor ze aan het recycleren begonnen)
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Feb 24, 2007 14:29:55 GMT 1
In Vlaanderen gaat het wel de beter kant op denk ik, zoals gezegd met Daens o.a. en Mamma Mia! en BatB stonden voorheen ook nog niet in het Vlaams op het podium. Eigen producties zijn het wel niet maar het trekt wel weer enkele registers open zoals het vertrouwen van de Vlaming in musical.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Feb 24, 2007 14:54:16 GMT 1
ik denk dat ook! en dat je de meida mag geloven verkoopt batb nog beter dan mama mia! dat zijn allemaal toch goede tekens hé!
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 24, 2007 16:41:07 GMT 1
de musicals zijn veel te duur tegenwoordig , de gewone doorsnee mens kan er niet meer naartoe , ook nog zoiets nu is het gelukkig minder maar als je in de winkel vraagt om een musicalcd , dan kijken ze zeer raar van euh musical , doe eens normaal, ... ook op school wordt het niet geaprecieerd , soms echtvervelend... nuja we moeten ermee leren leven , ben het ondertussen al wel gewoon ...
groetjes jonas
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Feb 24, 2007 19:02:09 GMT 1
Musical is in mijn vriendenkring ook nog niet het onderwerp waar je uren kunt over praten, behalve dan met Tom of mensen die ik via via of fora heb leren kennen. M'n andere vrienden weten wel dat ik er dol op ben maar daar blijft het dan ook meestal bij... Toch ben ik blij dat ik een paar vriendinnen (meisjes hebben er blijkbaar minder "problemenen" mee) heb kunnen overtuigen om BatB te gaan zien ;D! En en en, m'n ma wil nu ook naar een musical (écht wel een primeur )!!!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Feb 24, 2007 19:09:55 GMT 1
bwa, dat probleem het bik nu niet! In mijn vrienden - en collegakring staat vrijwel iedereen open voor musical. Alleen het enige probleem bij enkelen is (zoals Jonas vertelt) de prijs! De meesten vinden de kaartjes veel te duur!--> Wat ik zeker niet kan tegenspreken!
|
|
|
Post by MusicalTom on Feb 25, 2007 12:06:59 GMT 1
Over de prijs van de musicalkaartjes heb je gelijk... Die zijn duur, maar als je bekijkt wat ermee moet bekostigd worden, dan zou je ook flink staan kijken. Over deze thematiek komt er trouwens ook nog een uitgebreide poll.
Tom
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 25, 2007 12:55:21 GMT 1
ok , zou wel leuk zijn
|
|
|
Post by wowposter on Nov 16, 2008 6:09:55 GMT 1
|
|