Karin
Auditie kandidaat
|
Post by Karin on Jan 19, 2007 22:41:05 GMT 1
Oooh, Daens. Daar wil ik naar gaan kijken Want ik vind de film ook al zo goed! Maar ik kijk graag naar films uit het 'verleden'. Zou het kunnen, ik zou graag eens één dagje teruggaan naar het verleden -> minder luxe en comfort, andere kledij, huizen,.... Het is idd wel een hele aanpassing, maar toch... En HP Janssen heeft het in Dracula ook niet slecht gedaan, precies, want hij heeft een award gewonnen
|
|
|
Post by theaterfreak on Jan 23, 2007 22:23:26 GMT 1
Dirk Brossé heeft mij gezegd dat ze nog aan het overleggen zijn of de rol van "Daens " gespeeld moet worden door een akteur die dus ook een beetje zingt,OF een zanger die ook kan akteren. Want: daar heeft hij gelijk in: als HP de rol neemt , verwacht iedereen dat hij veel gaat zingen. das logisch. anderzijds was de échte Daens een kleine bescheiden man en HP is een boom van een vent (of toch zoiets )
|
|
|
Post by theaterfreak on Jan 23, 2007 22:26:16 GMT 1
Het gaat om het imago van musical in het algemeen, niet wat betreft één of ander musicalproducent. Bloedbroeders kende geen succes omdat het niet voldoende werd ondersteund wat betreft de publiciteit (want dat kost dan weer te veel). ik heb "Bloedbroeders "gezien in de Nederlandse versie met een schitterende Danny de Munk. (2X) en daardoor had ik niet echt behoefte om in Antwerpen te gaan kijken. maar ik twijfel er niet aan dat Jan , Dimitri en de anderen dat voortreffelijk gedaan hebben.
|
|
|
Post by iemandbenik on Jan 24, 2007 16:12:02 GMT 1
Dirk Brossé heeft mij gezegd dat ze nog aan het overleggen zijn of de rol van "Daens " gespeeld moet worden door een akteur die dus ook een beetje zingt,OF een zanger die ook kan akteren. Want: daar heeft hij gelijk in: als HP de rol neemt , verwacht iedereen dat hij veel gaat zingen. das logisch. anderzijds was de échte Daens een kleine bescheiden man en HP is een boom van een vent (of toch zoiets ) dan toch een daens die goed zingt he. ik denk dat we ons aan een niet-pratende musical mogen verwachten dus volledig gezongen denk ik , (hoop ik toch ) .
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Jan 24, 2007 16:14:11 GMT 1
denk je echt dat hij volledig gezongen gaat wornde (a la cats maar dan zonder het dansen)? Zouden er niet een paar gesproken scènes in zijn?
|
|
|
Post by theaterfreak on Jan 24, 2007 20:04:30 GMT 1
denk je echt dat hij volledig gezongen gaat wornde (a la cats maar dan zonder het dansen)? Zouden er niet een paar gesproken scènes in zijn? ja,waarschijnlijk wel. ongeveer zoals in "Sacco &Vanzetti", met een aantal pakkende gezongen nummers.
|
|
|
Post by iemandbenik on Jan 24, 2007 20:47:07 GMT 1
zal toch wel overwegend worden gezongen hoor ale hoop ik toch
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 11, 2007 20:29:48 GMT 1
ja dat kan, maar dat is ieder zijn eigen mening hé!
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 11, 2007 20:07:42 GMT 1
Hallo ik hoor heel andere geluiden. Het zou al vaststaan dat Lucas van den Eynde de rol van Daens heeft gekregen. YES!! dat is het beste nieuws dat ik de laatste dagen gehoord heb. bedankt, Xynix!!! op 4 oktober 2008 is de premiere . WOW, ik wou dat het al zover was.
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Mar 12, 2007 15:41:49 GMT 1
Ja, ik zie het Lucas ook meteen doen! Ik meen dat hij eerder ook al in een musical stond, dus hij zal ook wel kunnen zingen!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Mar 12, 2007 19:24:28 GMT 1
Lucas lijkt mij een gedroomde Daens, al valt dat natuurlijk nog even af te wachten natuurlijk .. Maar ik ga zeker kijken!!
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 12, 2007 20:26:58 GMT 1
ik ook
|
|
|
Post by iemandbenik on Mar 12, 2007 20:27:19 GMT 1
ik ook
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 12, 2007 21:52:35 GMT 1
Lucas lijkt mij een gedroomde Daens, al valt dat natuurlijk nog even af te wachten natuurlijk .. Maar ik ga zeker kijken!! bij mij is hetdus nog afwachten! Ik moet die persoon in kwestie dus eerst zien voor ik kan zeggen wat ik ervan vind! In het begin stond ik voor Ann als beauty ook niet te springen maar achteraf heb ik mijn mening dus duidelijk hernomen!
|
|
|
Post by wowposter on Nov 16, 2008 6:10:02 GMT 1
|
|