saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Dec 27, 2006 21:02:46 GMT 1
Zat Jurgen ook niet in The Sound Of Music??
Sam Verhoeven is idd ook heel goed... Vond hem echt schitterend als Serban in Dracula.
|
|
|
Post by liesbeth on Dec 27, 2006 21:32:23 GMT 1
ja idd die heb ik vergeten te vermelden!! SORRY!!! hopelijk vergeven jullie het me ?! in feite was die ganse ensemble cast een eerste cast hoofdrol waard hé ! dimitrie is idd geweldig in al zijn rollen!! in dracula vooral Jurgen stein ken ik enkel van ensemble, maar is die niet gehuwd met tijl Dauwe iemand van de Beauty cast? en natuurlijk nordin ook hé! de jongste van de bende , heel goed in dracula ook !!! (niet om te fleien hoor:p) soms zijn er ook wel mensen die misstaan in een ensemble rol, bv goele die moest gewoon koniging zijn als eerste cast!!
|
|
|
Post by liesbeth on Dec 27, 2006 21:33:57 GMT 1
oeepppsss weeral iemand vergeten !!!!! Deborah de ridder!!! heb haar gezien in de backstage in gent, WAT EEN STEEEEEM!!!!! zou zij hier niet eens rondneuzen? ??
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Dec 27, 2006 21:34:52 GMT 1
Ik denk dat je de verkeerde voor hebt.. Jurgen heeft een vriendin Hij is trouwens nu te zien in 'Familie'... Ik stelde mij de'r iets van voor dat hij Rolf heeft gespeeld in The Sound Of Music. En ergens affiche zien hangen in Antwerpen pas.. Iets over een eigen show.
|
|
|
Post by liesbeth on Dec 28, 2006 9:42:50 GMT 1
is het dan Jurgen stein niet? moet je maar eens zijn naam intikken in google en naar pagina 2 van de afbeeldingen daar staat er een foto van hem en tijl, maar kan het natuurlijk mis hebben hé
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Dec 28, 2006 11:38:07 GMT 1
Ik wist niets af van Jurgens liefdesleven (al heb ik net dat artikel ook gelezen en blijkbaar is hij getrouwd met Tijl Dauwe.. Een man, Saskia )! Wat ik wel nog weet is dat Tijl en Jurgen samen in het ensemble van de eerste Kuifje zaten. En Jurgen was ook nog alternate voor de rol van Kuifje (toen Tom Van Landuyt)!
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Dec 28, 2006 12:58:42 GMT 1
jurgen stein was rolf in sound of music van studio 100 en van den ende.
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Dec 28, 2006 21:11:55 GMT 1
Ah, heb ik het ergens verkeerd gelezen... Stond dacht ik pas nog een artikel in Story over zijn huis en daar stond volgens mij in dat hij daar woonde met zijn vriendin.. Ofwel zijn die van de Story niet goed op de hoogte ofwel heb ik iets totaal anders gelezen
|
|
|
Post by liesbeth on Dec 28, 2006 22:43:55 GMT 1
tis de schuld van story
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Dec 29, 2006 20:41:53 GMT 1
Nee, toch niet Het is mijn eigen schuld.. Ik verwarde Jurgen dus met iemand anders.. En hij doet dus ook helemaal niet mee in Familie.. Alleen het stukje waar ik dacht dat ik hem kende van The Sound Of Music klopte dus wel!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Dec 30, 2006 11:11:50 GMT 1
Had je het op Guillaume Devos, ensemblelid uit 'Dracula', Sas? Die speelt de rol van Pierrot in 'Familie'..
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Dec 30, 2006 21:05:26 GMT 1
Nee, ik had het over Steven De Lelie (of zoiets ) Hij speelt nu Bert Van Den Bossche. Hij speelt ook wel in het theater maar geen musical.
|
|
weppie
Auditie kandidaat
|
Post by weppie on Dec 30, 2006 23:24:58 GMT 1
Vergissen kan, ze zijn alle twee ros he
|
|
|
Post by liesbeth on Jan 2, 2007 16:25:35 GMT 1
zou graag rember die speelde in romeo en julia zien in een nieuwe productie