|
Post by krislover on Jan 20, 2007 9:34:06 GMT 1
hoe krijg ik hier een icoontje onder met zijn foto? anders wil ik het er wel eens opzetten
|
|
|
Post by liesbeth on Jan 21, 2007 19:44:30 GMT 1
denk dat je dat op het forum kan vinden hoe dat te doen, zelf weet ik het ook niet
|
|
pinker
Auditie kandidaat
|
Post by pinker on Jan 28, 2007 14:22:00 GMT 1
Wanneer krijg je het etiket opgekleefd van ensemble-speler te zijn, en wanneer ben je dat niet ? Want Veerle Casteleyn is voor mij geen typische ensemble-speelster... Meespelen in Cats in londen is niet allerminst vind ik. En Dieter Verhaegen (m'n persoonlijke favoriet) speelde mercutio in Romeo en Julia... ook niet zo'n klein rolletje... Dus waarop moet je afgaan om hier namen te posten? (kwestie van ON TOPIC te blijven op't forum hé )
|
|
|
Post by theaterfreak on Feb 7, 2007 15:53:39 GMT 1
bij de vraag van 28 januari staat als oplossing dat Liliane Dorekens Maria Magdalena speelde bij Jesus Christ Superstar van KBVV . Dat was misschien wel zo in de versie met Daan van den Durpel als Jesus. maar in de keigoede versie waarin Frank Hoelen Jesus vertolkte, was Anne mie Gils een prachtige Maria magdalena en Addo Kruizinga een niet te evenaren Judas. Om nooit meer te vergeten . Dàt waren nog eens tijden!!
|
|
|
Post by krislover on Feb 19, 2007 16:42:34 GMT 1
hoi Karin, Kris speelt meneer egel in de 3 biggetjes. Pinker ik kan u niet helpen wanneer je een etiket krijgt opgeplakt maar zal het eens vragen aan Kris.
Groeten
|
|
|
Post by Catherine on Feb 19, 2007 17:42:19 GMT 1
hoe krijg ik hier een icoontje onder met zijn foto? anders wil ik het er wel eens opzetten Antwoord vind je hier
|
|
pinker
Auditie kandidaat
|
Post by pinker on Feb 19, 2007 18:37:20 GMT 1
hoi Karin, Kris speelt meneer egel in de 3 biggetjes. Pinker ik kan u niet helpen wanneer je een etiket krijgt opgeplakt maar zal het eens vragen aan Kris. Groeten merci :-) maar ... niet vergeten hé :-) kvind het wel vrij belangrijk dat te weten... Misschien was het zelfs beter dat te weten VOOR het starten van dit toppic ;-) xxx
|
|
|
Post by wowposter on Nov 16, 2008 6:10:06 GMT 1
|
|