javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Feb 13, 2007 11:51:14 GMT 1
ik las dat karel deruwe haddock gaat spelen. wel ik heb hem gezien in peter pan.en ik vond zijn zangcapaciteiten niet zo groots.en ik vraag me af waarom henk poort haddock niet opnieuw gaat spelen.ik vond hem fantastisch.
|
|
|
Post by theaterfreak on Feb 13, 2007 12:57:37 GMT 1
ik las dat karel deruwe haddock gaat spelen. wel ik heb hem gezien in peter pan.en ik vond zijn zangcapaciteiten niet zo groots.en ik vraag me af waarom henk poort haddock niet opnieuw gaat spelen.ik vond hem fantastisch. inderdaad! Henk poort is gewoon geboren als kapitein Haddock. doodjammer dat dat nu Karel Deruwe zal zijn.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Feb 13, 2007 13:23:47 GMT 1
Ik heb er ook fel mijn twijfels bij.. Maar ja, afwachten hoe hij het doet. Jammer dat Henk het niet doet!
|
|
weppie
Auditie kandidaat
|
Post by weppie on Feb 13, 2007 13:57:51 GMT 1
Volgens mij is dit alleen in Oostende, dus wie Henk wil zien moet naar Rotterdam
|
|
|
Post by webberfan on Feb 13, 2007 16:07:42 GMT 1
De laatste keer dat ik Karel Deruwe in een musical aan het werk zag, was in Camelot. De prestatie die hij daar neerzette was voldoende om alle volgende producties waar hij aan meewerkte met een grote boog te mijden.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Feb 13, 2007 16:37:10 GMT 1
De laatste keer dat ik Karel Deruwe in een musical aan het werk zag, was in Camelot. De prestatie die hij daar neerzette was voldoende om alle volgende producties waar hij aan meewerkte met een grote boog te mijden. Haha, subtiel gezegd ! Ik heb de cd van Camelot en ik zag hem live spelen in Peter Pan, en ik heb nu 't zelfde gevoel.. Maar wil Kuifje toch zien! Hopen op een understudy dan maar ..
|
|
|
Post by Catherine on Feb 13, 2007 18:15:17 GMT 1
Amaai... wat een reacties Ik heb Karel nog nooit in een Musical zien spelen... ben benieuwd.
|
|
antje
Auditie kandidaat
|
Post by antje on Feb 13, 2007 18:46:52 GMT 1
Ik heb hem gezien in zowel "Camelot", "Peter Pan" als in "Fiddler On the Roof" en was ook niet echt onder de indruk van zijn zangkwaliteiten. Zou ook liever Henk Poort die rol in België zien spelen.
|
|
pinker
Auditie kandidaat
|
Post by pinker on Feb 13, 2007 20:06:57 GMT 1
bedankt iedereen om mij de eer te geven als eerste iets positiefs te zeggen :-) ik heb Karel Deruwe al 2 keer aan het werk gezien als Kapitein Haak. Eerste prestatie in het jaar 2000: wat ik me daar nu nog van herinner is dat hij daar best goed was! Hij was de perfecte schurk, en zijn zangkwaliteiten zijn me niet slecht bevallen, anders wist ik dat nu nog :-) Tweede prestatie in het jaar 2006: (nog maar net gepasseerd dus) ... Ik vond de gekopieerde versie van het jaar 2000 maar met andere cast eigenlijk een slecht afkooksel. Niet enkel Karel was zwak, iedereen was ondermaats. Zelfs An vond ik maar matig, en zie hoe zij nu schittert in Beauty and the Beast... Ik wil maar zeggen: Karel is de slechtste niet! Ze hebben best aardig gekozen voor die rol, want welke andere alternatieven heeft Vlaanderen te bieden? Karel heeft vrij veel weg van Haddock wat looks betreft, en zijn rouwe zware stem zal die rol zeker mooi bijkleuren! Ik maak karel in ieder geval nog niet af alvorens ik hem aan't werk heb gezien!
groetjes ibisje xxx
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Feb 13, 2007 20:12:38 GMT 1
je hebt gelijk.we mogen hem nog niet afkraken.daar wil ik me voor verontschuldigen.we hebben hem nog niet gezien als haddock.ik heb wel research gedaan.en het blijkt dat karel de rol van haddock al eens gespeeld heeft. maar ik hoop dat hij het even goed doet als henk poort.
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Feb 13, 2007 20:25:56 GMT 1
Ik heb hem ook alleen nog maar zien spelen in Peter Pan.. Echt oordelen kan ik dus ook niet.
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 13, 2007 20:37:03 GMT 1
neeeeeeeeeeeeeeeeen karel deruwe is niet goed !!!!!!! kging gaan maar dan toch niet hoor !!!! staat al vast jammer voor de rest van de cast ..
|
|
pinker
Auditie kandidaat
|
Post by pinker on Feb 13, 2007 20:41:56 GMT 1
neeeeeeeeeeeeeeeeen karel deruwe is niet goed !!!!!!! kging gaan maar dan toch niet hoor !!!! staat al vast jammer voor de rest van de cast .. Oei, op zo'n post reageer ik meestal met "word volwassen" of iets in dienen aard... Maar 'k zie dat ge eigenlijk al 16 jaar zijt...
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Feb 13, 2007 21:25:00 GMT 1
Ik maak karel in ieder geval nog niet af alvorens ik hem aan't werk heb gezien! Ik ook niet, maar heb er wel mijn twijfels bij.. Vond hem in andere producties zwak, vandaar dat mijn voorkeur uitgaat naar andere mensen in die rol. Maar speciaal voor 1 minder castlid niet gaan (zie post iemandbenik), dat staat niet in mijn woordenboek! Ik geef hem een kans, al vrees ik teleurgesteld te worden. Ieder z'n favorieten.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Feb 13, 2007 21:43:02 GMT 1
ik heb hem ook nog niet bezig gezien op toneel, maar zou hem ook nog niet afbreken! Het is zoals hierboven al eens gemeld is, de ene keer ligt een bepaalde rol u goed en de anddere rol ligt dan weer wat minder! Ik wil nu zeker niet de positieveling zijn, maar wie weet hoe goed gaat hij het hier doen!
|
|