javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Feb 14, 2007 12:16:06 GMT 1
karel deruwe heeft haddock al eens gespeeld.
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 14, 2007 12:56:34 GMT 1
aja , wanner dan , en ik mag toch mijn mening hebben he , iedereen is zich zelf he , karel vind ik echt niet goed , sorry voor de karel fans groetjes
|
|
|
Post by anoniempje on Feb 14, 2007 19:23:32 GMT 1
goh, ik vind karel de ruwe niet zo slecht...owké, als zanger is hij iets minder, maar hij is wel een goed acteur...Ik zou het echt niet laten om van naar die musical te gaan kijken omdat hij meespeelt
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Feb 14, 2007 20:13:46 GMT 1
karel deruwe heeft haddock al eens gespeeld. Waar en wanneer? Kan me zoiets niet direct herinneren..
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Feb 14, 2007 21:02:53 GMT 1
iemandbenik;je mag inderdaad een mening hebben.dat staat zelfs in de grondwet. en ik heb op google karel deruwe haddock ingetikt.en ik kwam hi was een van de vervangers van henk poort.
|
|
|
Post by Catherine on Feb 14, 2007 23:43:32 GMT 1
Wat een verhitte discussie !! Even vermijden dat het hier uit de hand loopt dus gewoon rustig ademhalen allemaal... anders ik zal even een emmertje koud water moeten halen om iedereen hier even af te koelen.
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Feb 15, 2007 11:00:13 GMT 1
de eerste foto van karel als haddock is echt schitterend.ik had me hem anders voorgesteld.
|
|
|
Post by Catherine on Feb 15, 2007 11:13:31 GMT 1
de eerste foto van karel als haddock is echt schitterend.ik had me hem anders voorgesteld. lol, ik eigelijk helemaal niet. Toen ik las dat Karel Haddock ging zijn dacht ik meteen : "Ja daar heeft hij uiterlijk wel iets van weg."
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Feb 15, 2007 14:36:43 GMT 1
vond karel ook wel iets hebben als Haddock! Heb het filmpje van Jelle gezien --> Kuifje! Wel grappig! Diene Jelle ziet er echt helemaal anders uit in het 'blond'
|
|
|
Post by theaterfreak on Feb 15, 2007 14:50:33 GMT 1
vond karel ook wel iets hebben als Haddock! Heb het filmpje van Jelle gezien --> Kuifje! Wel grappig! Diene Jelle ziet er echt helemaal anders uit in het 'blond' en te bedenken dat Jelle begonnen is als dat kleine ventje in "Les Miserables" . je kon toen al zien dat er veel pit in zat. maar hij heeft ook wel een grote voorsprong op andere kandidaten gehad doordat zijn vader al thuis was in het artiesten en show bizz milieu en zijn moeder ook een bekende actrice/zangeres is. maar Jelle heeft natuurlijk zelf wel talent. en dan bedoel ik niet wat hij bij Spring" doet.
|
|
|
Post by theaterfreak on Feb 15, 2007 15:00:13 GMT 1
op de fotos doet karel Deruwe me denken aan MR.BEAN , alhoewel hij hier toch de baard heeft van kapitein Haddock. maar as je zijn ogen bekijkt.......
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Feb 15, 2007 17:15:37 GMT 1
dat jelle cleymans in les miserables meedeed dat wist ik zelfs niet.
|
|
|
Post by iemandbenik on Feb 15, 2007 17:17:38 GMT 1
op de officiele site van kuifje staat in de rolverdeling van belgie , dat kapitein haddock en door karel en henk word gespeeld , ik hoop toch dat het zo zal zijn , kan iemand me eens uitlezggen of ik zelker niet droom
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Feb 15, 2007 19:30:39 GMT 1
en te bedenken dat Jelle begonnen is als dat kleine ventje in "Les Miserables" . je kon toen al zien dat er veel pit in zat. maar hij heeft ook wel een grote voorsprong op andere kandidaten gehad doordat zijn vader al thuis was in het artiesten en show bizz milieu en zijn moeder ook een bekende actrice/zangeres is. maar Jelle heeft natuurlijk zelf wel talent. en dan bedoel ik niet wat hij bij Spring" doet. [/quote]
Waw, dat wist ik ook niet dat hij toen dat jong 'ventje' speelde. deed hij toen ook echt schitterend!
|
|
|
Post by sylverke on Feb 15, 2007 19:48:32 GMT 1
Ik ga naar Rotterdam gaan kijken denk ik . Naar de zee of naar Rotterdam blijft voor ons het zelfde bijna vanuit Antwerpen. En dan kies ik toch voor Henk Poort.
|
|