|
Post by musicallover on Jan 30, 2008 20:33:14 GMT 1
Binnenkort komt van musichall en v&v entertainement de musical assepoester.
Ik heb horen waaien dat Ann van den Broeck en Jan schepens de twee hoofdrollen van assepoester en de prins gaan spelen. Ann vind ik goed maar had liever iemand anders in de plaats van Jan gezien.
|
|
|
Post by mistermagic on Jan 31, 2008 21:46:47 GMT 1
Is het de "Efteling" Assepoester ? Want die heb ik gezien in het Efteling Theater. En nee alstublief WEER geen Jan Scheepens, en dan toch neit als Prins ...
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Feb 2, 2008 15:41:29 GMT 1
Het is de "Efteling-Assepoester" ja, en inderdaad met Jan Schepens en Ann Van den Broeck in de hoofdrollen (met name Assepoester en prins dus)..
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Feb 2, 2008 15:52:03 GMT 1
heb die musical in de efteling ook gezien! ok,ik zie Ann dat wel doen, maar ik zie er toch liever een jonger iemand voor! ik zie jan wel graag spelen, maar inderdaad voor een jonge prins toch ook liever iemand anders, maar zeker niet sasha en davy. ook beu gezien. snap niet datze voor jonge personages, 'oudere' mensen nemen. is er in België dan echt geen jong Vlaams talent denk het toch wel hé! of durven ze het niet doen en zetten ze er grote namen op als publiektrekkers??
|
|
|
Post by boheme8400 on Feb 6, 2008 20:10:35 GMT 1
Vind het niet erg, natuurlijk is een jongere cast wel aan te raden. Maar dan was Ann ok te 'oud' voor de rol van Belle. En zo blijven we bezig Als de performance maar goed is. Ben in elk geval benieuwd!
|
|
|
Post by musicallover on Feb 9, 2008 15:33:10 GMT 1
Maar ik vind het raar. Ze zeggen Assepoester komt met een vlaamse cast. Ja de enige vlamingen in het stuk zijn Ann, Jan en Koen Crucke. de rest is allemaal van nederland. dat noem ik geen vlaamse cast.
|
|
nelson
Auditie kandidaat
|
Post by nelson on Feb 13, 2008 11:44:36 GMT 1
Dat is niet waar. Zo spelen ook Helen Geets en Yannick Baetens mee. Maar kennelijk waren zij voor Koen Crucke niet vlaming genoeg, gezien zijn enige-vlaming-in-Nederlandse-cast uitspraken, die hij nog herhaalt ook.
|
|
ale
Auditie kandidaat
|
Post by ale on Feb 14, 2008 3:22:12 GMT 1
Het was me nogal een uitspraak van Koen Crucke ja. Is dat arrogantie of domheid? Het was in elk geval kleinerend voor de Vlaamse castleden. Misschien kunnen ze bij de Vlaamse cast dan zeggen dat Koen Crucke de enige Nederlander in de cast is:)
|
|
sam
Auditie kandidaat
|
Post by sam on Mar 19, 2008 12:11:11 GMT 1
Hey, zij die de efteling versie al bekeken hebben, Is de musical goed?
|
|
|
Post by mistermagic on Mar 22, 2008 8:58:15 GMT 1
Hey, zij die de efteling versie al bekeken hebben, Is de musical goed? Ik had er wat gemengde gevoelens bij, ... Op sommige momenten is het vooral goedkoop opgelost, ... De muziek zit redelijk maar de teskten vallen soms wat tegen. 't Is vooral een kindermusical. De grappig noten zijn vooral bij stiefmoeder en stiefzusjes te vinden, zij waren echt wel geweldig...
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 25, 2008 18:16:14 GMT 1
heb zowat dezelfde gevoelens als hierboven! ik had ook niet echt dat gevoel van WAW dat was nu een toffe musical. Er was inderdaad veel op een goedkope manier opgelost en gemaakt. En ook Do viel voor mij wat tegen. Vond ze veel te flauw klinken. maar ja, dat heeft niet veel met de Vlaamse musical te maken hé! Maar doordat de Nl wat tegenviel zal ik zeker ook niet gaan kijken naar de Vlaamse!
|
|
saarke
Auditie kandidaat
|
Post by saarke on Apr 2, 2008 22:33:53 GMT 1
hoe bedoel je goedkoop opgelost? op welke manier, geef eens een voorbeeldje.
xxx
|
|
|
Post by wowposter on Nov 16, 2008 6:10:34 GMT 1
|
|