|
Post by theaterfreak on Mar 15, 2007 20:59:54 GMT 1
nieuws van de site van Anne Mie Gils: "Daens " wordt een megaproject met 28 akteurs ,12 kinderen,30 figuranten ,orkest met 12 muzikanten in HANGAR 29 aan e Waagnatie in Antwerpen. kort aan de Noorderlaan . misschien stond dit al in de krant, maar ik heb geen krant.
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 15, 2007 21:10:56 GMT 1
ik kan het niet laten nog even verder te dromen over hoe die musical er zal uitzien... Er zal hopelijk ook een spectaculaire scéne in komen(zoals toen met Kuifje..en de waterval.. ) bvb : de drukkerij van Pieter Daens die in brand gestoken wordt door "de bokken " ik hoop dat het in iets de aard wordt van de musical "MARTIN GUERRE" , daar wordt het dorp ook in brand gestoken. en dan hoort er ook nog een soort feest bij ,met een groep dansers, zoals bij "Sacco &Vanzetti " of "Elisabeth" en de slechterik is natuurlijk CHARLES WOESTE , wie zou dat mogen/kunnen spelen???
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on Mar 16, 2007 23:13:47 GMT 1
enig idee wanr die audities voor figuranten zal plaatsvinden en hoe oud die moeten of mogen zijn??
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 22, 2007 11:07:41 GMT 1
voor de rol van Nette , tip ik op Chadia Cambie : zij is geknipt voor die rol . Onze chadia : een dame met veel talent en ze straalt kracht uit. wij duimen alvast !!
|
|
|
Post by dirkvandewalle on Mar 22, 2007 12:36:34 GMT 1
C Cambie? En leeftijd vind U niet belangrijk in dit geval?
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 22, 2007 13:01:51 GMT 1
C Cambie? En leeftijd vind U niet belangrijk in dit geval? neen, want Chadia zou gemakkelijk een jong meisje kunnen spelen (indien ze die rol zou krijgen ) ik ken verschillende akteurs die jaren jonger eruitzien dan ze in werkelijkheid zijn . en daarbij bvb:NAND Buyl speelde 45 jaar geleden al een 'schipper' op leeftijd en toen was hij nog jong. echte rasakteurs kunnen alle rollen spelen.
|
|
|
Post by dirkvandewalle on Mar 22, 2007 13:13:51 GMT 1
En waarom moet iemand een jong meisje 'spelen' als er ook genoeg jonge meisjes rondlopen die een job zoeken? 45 jaar geleden....is 45 jaar geleden, toen nam men het niet zo nauw met het 'realistische' aspect.
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 26, 2007 0:58:36 GMT 1
voor diegenen die wél geinteresseerd zijn,kan je nu al inloggen op de site van www.daensdemusical.be ,en je inschrijven op de nieuwsbrief.
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 26, 2007 11:51:33 GMT 1
Dat kon al vanaf november ofzo... Enfin, ik ben dus ook al zo lang lid, maar nog nooit een nieuwsbrief gezien Maar blijkbaar waren de drie ingevulde hoofdrollen niet "nieuws genoeg"...
|
|