|
Post by theaterfreak on Mar 20, 2007 12:46:31 GMT 1
ja, zoals op de site te lezen is, stopt batb definitief op 29 april . jammer , zeker voor de keigoede cast.
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Mar 20, 2007 13:03:25 GMT 1
EEN RAMP!!! REGELRECHTE RAMP!!! Nuja, we zagen het min of meer aankomen... Toch was het hopen voor mei en juni...
In ieder geval ik ga zeker kijken de laatste voorstelling!!! Met een 50-tal tissueboxes... Geert Peeters zal zijn werk hebben tijdens 'Kom er in'...
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 20, 2007 13:13:07 GMT 1
ik vrees dat de dure toegangskaarten er ook wel iets mee te maken hebben. Veel mensen die ik ken, willen graag gaan kijken , maar de prijs is een struikelblok. je krijgt er natuurlijk ook veel voor terug, maar ja... niet iedereen wil dat absoluut gezien hebben en het leven wordt alsmaar duurder voor iedereen...
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 20, 2007 14:12:39 GMT 1
Daar heb je zeker gelijk in. Normaal gezien wil ik één castlid in het bijzonder vaak zien en dan in al zijn us rollen erbij, maar dat is helaas een onhaalbare kaart, helemaal met die weekendtoeslagen die Joop erbovenop heeft gegooid... Ik wil graag naar de laatste voorstelling maar ben hoogstwaarschijnlijk aangewezen op een goedkoper kaartje... Dit nieuws wist ik overigens al een paar dagen... Maar nu is het dan officieel
|
|
|
Post by Catherine on Mar 20, 2007 16:12:57 GMT 1
EEN RAMP!!! REGELRECHTE RAMP!!! Nuja, we zagen het min of meer aankomen... Toch was het hopen voor mei en juni... In ieder geval ik ga zeker kijken de laatste voorstelling!!! Met een 50-tal tissueboxes... Geert Peeters zal zijn werk hebben tijdens 'Kom er in'... Een ramp zou ik het nu toch niet noemen hoor... BatB is een maand verlengd geweest, dan denk ik toch niet dat dit een ramp is. Aan alle mooie zaken komen spijtig genoeg ook een eind.
|
|
ale
Auditie kandidaat
|
Post by ale on Mar 21, 2007 12:01:57 GMT 1
Een ramp zou je het niet noemen... Behalve wellicht voor de cast en crew? Die mensen kunnen twee maanden langer gaan stempelen. Ze hadden niet de kans had om auditie te doen voor musicals als Kuifje want dat was door de optie tot eind juni niet te combineren....
De stop is een jammere zaak, omdat de reden niet op artistiek vlak ligt en ook niet op vlak van tegenvallende kaartenverkoop. Musical is gewoon business voor de mensen die de lakens uitdelen.
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on Mar 21, 2007 12:59:16 GMT 1
de jakopjes zullen ook bijna aan hun laaste toe zijn dan eigenlijk?! zo jammer dat die voorstelling niet doorloopt tot eind juni!
|
|
|
Post by theaterfreak on Mar 21, 2007 13:47:40 GMT 1
de jakopjes zullen ook bijna aan hun laaste toe zijn dan eigenlijk?! zo jammer dat die voorstelling niet doorloopt tot eind juni! tot eind juni ging sowieso niet omdat "Grease" e.a. in deplaats komen . Daar hebben we het hier al eerder over gehad. maar het blijft voor de cast een echte tegenvaller . inderdaad:2 maanden eerder gaan stempelen. Wij leven met jullie mee.
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Mar 21, 2007 16:48:41 GMT 1
EEN RAMP!!! REGELRECHTE RAMP!!! Nuja, we zagen het min of meer aankomen... Toch was het hopen voor mei en juni... In ieder geval ik ga zeker kijken de laatste voorstelling!!! Met een 50-tal tissueboxes... Geert Peeters zal zijn werk hebben tijdens 'Kom er in'... een ramp?! ja en neen! ja: omdat het inderdaad een schitterende musical was, deie we toch enkele keren konden gaan bewonderen! Inderdaad voor de acteurs is het ook jammer! Maar neen: so maakt de schouwburg weer plaats voor misschien nieuwe ook schitterende musicals, .... Eerst Grease en wie weet wat kunnen we misschen nog verwachten?! je moet zoveel mogelijk positeif bekijken hé!
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on Mar 21, 2007 18:26:18 GMT 1
de jakopjes zullen ook bijna aan hun laaste toe zijn dan eigenlijk?! zo jammer dat die voorstelling niet doorloopt tot eind juni! tot eind juni ging sowieso niet omdat "Grease" e.a. in deplaats komen . Daar hebben we het hier al eerder over gehad. Volgens het forum ging het idd niet, maar alle spelers hadden wel al de speelschema's gekregen tot eind juni
|
|
|
Post by mistermagic on Mar 21, 2007 19:51:02 GMT 1
Nuja spijtig voor de speelers idd maar toch een teken dat hij bij het "grote" publiek niet zo in de smaak valt ... of ja zoals eerder vermeld té duur maar dat is ook vreemd dan want Mamma Mia is ook verlengd tot begin Juli , ...
|
|
|
Post by esmeralda on Mar 21, 2007 21:57:34 GMT 1
Nuja spijtig voor de speelers idd maar toch een teken dat hij bij het "grote" publiek niet zo in de smaak valt ... of ja zoals eerder vermeld té duur maar dat is ook vreemd dan want Mamma Mia is ook verlengd tot begin Juli , ... Niet in de smaak vallen bij het grote publiek? Yeah right... En daarom hebben ze al meer dan 100.000 tickets verkocht! Ik kan het mis hebben, maar volgens mij liep de kaartverkoop voor Beauty veel beter dan die voor Mamma Mia... Ik denk eerder dat er iets anders aan de hand is (organisatorisch)... Heb iets gehoord over strubbelingen tussen Stage Entertainment en de Stadsschouwburg...
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Mar 22, 2007 9:29:24 GMT 1
Idd, aan de ticketverkoop lag het in alle geval niet ! De tickets gingen de deur uit als zoete broodjes! Ik heb ook al geruchten gehoord dat het zou gaan om comotie tussen MusicHall en Stage Entertainment over de huur van de Stadsschouwburg (met nadruk op geruchten)... Tijd voor een eigen Stage theater dus met producties die maandenlang spelen.
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on Mar 22, 2007 18:57:19 GMT 1
Idd, aan de ticketverkoop lag het in alle geval niet ! De tickets gingen de deur uit als zoete broodjes! Ik heb ook al geruchten gehoord dat het zou gaan om comotie tussen MusicHall en Stage Entertainment over de huur van de Stadsschouwburg (met nadruk op geruchten)... Tijd voor een eigen Stage theater dus met producties die maandenlang spelen. Dat zijn ook de geruchten die ik hoorde en ik ben benieuwd wat daar van waar is. Idd heel spijtig voor de cast! Ik hoop echt voor ze dat er binnenkort weer een nieuw project aan komt.
|
|
|
Post by wowposter on Nov 16, 2008 6:10:43 GMT 1
|
|