ale
Auditie kandidaat
|
Post by ale on Apr 18, 2007 10:44:18 GMT 1
Lukas Van Den Eynde in Daens en nu Wim Van Den Driessche in Les Mis: er worden onverwachte maar interessante keuzes gemaakt! Ik ben heel nieuwsgierig hoe dat gaat worden.
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 18, 2007 18:51:29 GMT 1
Lukas Van Den Eynde in Daens en nu Wim Van Den Driessche in Les Mis: er worden onverwachte maar interessante keuzes gemaakt! Ik ben heel nieuwsgierig hoe dat gaat worden. dat is formidabel nieuws!! Wim gaat dat hééél goed doen . ik ken hem al heel lang van bij kbvv. en ook in" Elisabeth" de musical in Scheveningen deed hij het prachtig als de moordenaar van Elisabeth. en in SHE LOVES ME , zong hij ook grandioos. aléé, teveel om op te noemen .
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Apr 18, 2007 19:14:13 GMT 1
En laten we zijn beklijvend mooie prestatie in "Je negeert de waarheid" niet vergeten! Krijg meer en meer zin om te gaan kijken!
|
|
|
Post by iemandbenik on Apr 18, 2007 20:09:37 GMT 1
ik ga zeker en in het hln staat dat les mis naar vlaanderen komt !!!!!!!!!!!
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Apr 18, 2007 20:13:56 GMT 1
waw, da's weer schitterend nieuws! Weer 1 om erbij te nemen! Is er al geweten wanneer? En met Vlaamse of Nederlandse cast?
|
|
|
Post by iemandbenik on Apr 20, 2007 20:13:02 GMT 1
zpu niet weten enkel stond erin dat de mogelijkheid bestond dat les mis naar vlaanderen komt hopelijk van wel he
|
|
ale
Auditie kandidaat
|
Post by ale on Apr 21, 2007 11:50:20 GMT 1
Wel altijd lezen wat er staat, en niet wat je zou willen zien! In het Laatste Nieuws stond dat Les Mis MOGELIJK naar Vlaanderen komt. Sommigen schrijven hier nu op het forum alsof het definitief is. Zo krijg je cowboyverhalen. Cats kwam ook MOGELIJK naar Vlaanderen, maar ik lees hier nu op de site dat dit niet doorgaat. Wacht dus maar even af.
En hetzelfde in verband met geen Nederlandse musicals: op de site staat dat Stage Entertainment volgend seizoen niks brengt. Er komt dus geen langlopende musical maar ik ben er zeker van dat V&V en Theater Terra en zo wel degelijk weer in Vlaanderen zullen spelen. Dus: lees eerst grondig wat er staat, anders stuur je soms foute verhalen de wereld in. Want er wordt hier nogal wat afgespeculeerd.
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 21, 2007 14:00:04 GMT 1
Wel altijd lezen wat er staat, en niet wat je zou willen zien! In het Laatste Nieuws stond dat Les Mis MOGELIJK naar Vlaanderen komt. Sommigen schrijven hier nu op het forum alsof het definitief is. Zo krijg je cowboyverhalen. Cats kwam ook MOGELIJK naar Vlaanderen, maar ik lees hier nu op de site dat dit niet doorgaat. Wacht dus maar even af. Zeker is het idd nog niet maar het zou wel dom zijn van Stage als ze die musical niet naar Vlaanderen brengen, al blijft het voorlopig speculeren ... Die uitvlucht van Cats was trouwens ook maar goedkoop en mager! Omdat wij hier geen geschikt danstalent hebben? In de Nederlandse Cats zitten er al enkele Vlamingen... En alsof ze geen andere musicals naar Vlaanderen kunnen brengen, echt flauw!!! We kunnen idd alleen maar hopen dat andere producenten met iets afkomen...
|
|
|
Post by iemandbenik on Apr 22, 2007 10:59:35 GMT 1
how ik zei wel in mijn tweede bericht dat de MOGELIJKHEID bestaat dat les mis naar vlaanderen komt dit even ter verduidelijking ;-)
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 26, 2007 8:58:53 GMT 1
Die mogelijkheid wordt steeds meer een zekerheid, zo meldt Musicalsite:
In het theaterseizoen 2008-2009 komen er mogelijk 3 grote musicals van Stage Entertainment naar Vlaanderen. Het zou gaan om Evita, Les Misérables en Ciske de Rat.
|
|