0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 26, 2007 9:05:56 GMT 1
Musicalsite meldt (het fantastische nieuws dat): In het theaterseizoen 2008-2009 komen er mogelijk 3 grote musicals van Stage Entertainment naar Vlaanderen. Het zou gaan om Evita, Les Misérables en Ciske de Rat. "Als we die producties naar Vlaanderen brengen, dan zal dat zeker met Vlaams talent in de cast zijn!," verzekerde Stage-topman Erwin van Lambaart ons. Op de vraag of aan Evita dan ook in Vlaanderen een tv-format zou worden gekoppeld om een geschikte Evita te vinden, antwoordde hij alleen geheimzinnig: "Wie weet..." Evita wil ik zeker zien (hopen op Ann van den Broek in de hoofdrol )! Les Misérables wil ik absoluut ook niet missen, zeker met een Vlaamse topcast! Maar... Ciske de Rat Dan nog véél liever een Vlaamse versie van My Fair Lady, Wicked, Aïda of The Wiz !!!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Apr 26, 2007 9:29:27 GMT 1
Les Misérables: jaaaaa graaaaaaag! Evita: ken ik niet echt, maar ben zeeeer benieuwd! Laat ook maar komen! Ciske de Rat: waarom? Vind ik iets typisch voor Nederland, maar ik heb er zelf niets mee..
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 26, 2007 11:23:35 GMT 1
Update Musicalsite:
De nieuwe Nederlandstalige versie van Evita beleeft zijn eerste Vlaamse voorstelling in 2008 in Gent. Daarna zal de musical zeker ook in Antwerpen te zien zijn. Dat bericht werd vandaag bevestigd door Joop van den Ende Theaterproducties. Het bericht volgt op ons nieuws dat zowel Evita, Les Mis als Ciske de Rat in het seizoen 2008-2009 mogelijk ook naar Vlaanderen komen. In het seizoen 2007-2008 plant Joop van den Ende Theaterproducties geen Vlaamse voorstellingen.
JOEPIEE !!! En dan nog wel eerst in Gent, da's superdicht bij de deur ;D maar waar gaat dat spelen? Zeker niet in de Capitole...
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Apr 26, 2007 12:03:13 GMT 1
waw, inderdaad schitterend nieuws! EVita, les mis --> 2 toppers maar Ciske de Rat, ik weet niet waarom niet! Ik vond die film als kind toen super! Ok, het is iets tyisch Hollands, maar als die komt zal ik ook zeker gaan kijken! Ben eens zeer benieuwd wat dat gaat worden!
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Apr 26, 2007 12:13:44 GMT 1
leuk nieuws.ik zal zeker een bezoekje gaan brengen.les miserables,evita.ciske weet ik niet zo goed.ik heb....de film nog niet gezien.
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Apr 26, 2007 12:58:28 GMT 1
Het wordt in ieder geval een duur musicalseizoen ('08-'09)! Daens, Evita, Les Mis en ... Ciske waar ik nog steeds niet van overtuigd ben dat dit in Vlaanderen gaat aanslaan...
|
|
kenji
Auditie kandidaat
|
Post by kenji on Apr 26, 2007 16:34:24 GMT 1
met dit nieuws maken ze het zeker goed!! alhoewel ze ook 1 van de 3 in het volgend seizoen kunnen brengen, maar 3 stage musicals vin ek ook goed!
|
|
|
Post by theaterfreak on Apr 26, 2007 16:36:00 GMT 1
leuk nieuws.ik zal zeker een bezoekje gaan brengen.les miserables,evita.ciske weet ik niet zo goed.ik heb....de film nog niet gezien. ik ga ze zéker allemaal bekijken. ciske wordt vast ook heel goed , vooral met de volwassen "ciske" :Danny de munk . Hem mOET je echt eens gezien hebben. Hij is een grandioze artiest. kzag hem in "Blood brothers", Titanic en Tsjechov. KLASSE!!!
|
|
|
Post by iemandbenik on Apr 26, 2007 16:47:39 GMT 1
dan bestaat er ook wel een kans dat daens als typisch vlaams verhaal ook naar nederland gaat he
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 26, 2007 17:29:14 GMT 1
Evita wil ik wel gaan kijken en Les Misérables ook. Heb de vorige keer les mis niet gezien, we gingen normaal met school maar onze klas mocht uiteindelijk niet mee, geen kaarten voor ons besteld...
Ciske zegt mij ook niet veel, maar ik ken het verhaal ook niet, dus misschien als ik wat meer info erover heb, dat het mij wel aanspreekt.
|
|
renee
Auditie kandidaat
|
Post by renee on Apr 26, 2007 21:56:32 GMT 1
Les Miserables wil ik zeker zien! Mijn ouders zijn vorige keer geweest en we hebben de cd thuis, dus ik ken de musical (de muziek toch...) wel min of meer en het moet echt een prachtmusical zijn! Das al gereserveerd En Evita in Gent, veel handiger dan Antwerpen, dan kan ik eens in de week gaan
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on Apr 26, 2007 22:52:55 GMT 1
Gent dat is niet echt in de buurt... Geef mij maar Antwerpen. Maar we zullen wel zien tegen dat het zover is...
|
|
Matthew
Auditie kandidaat
|
Post by Matthew on May 13, 2007 14:41:37 GMT 1
Ik ben al blij dat ze beseffen dat ook Vlaanderen een goede musicalregio is... met één goeie musical per jaar van Stage vond ik het wat minder, zeker omdat Nederland en Duitsland er minstens 6 per jaar krijgen (Duitsland zelfs 10!)... ik ben blij dat ze er 3 naar BE zullen brengen. Al ben ik benieuwd waar ze het zullen brengen. Want er is echt geen ruimte in Vlaanderen om musicals te brengen.
|
|
|
Post by mistermagic on May 18, 2007 11:12:12 GMT 1
Ik ben al blij dat ze beseffen dat ook Vlaanderen een goede musicalregio is... met één goeie musical per jaar van Stage vond ik het wat minder, zeker omdat Nederland en Duitsland er minstens 6 per jaar krijgen (Duitsland zelfs 10!)... ik ben blij dat ze er 3 naar BE zullen brengen. Al ben ik benieuwd waar ze het zullen brengen. Want er is echt geen ruimte in Vlaanderen om musicals te brengen. Nuja 2 , Stadschouwburg van A'pen en de Capitolen in Gent maar voor de rest idd , niet echt geschikte plaatsen , (het het cursaal in oostende maar die vind ik persoonlijk nu niet écht geschikt...)
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on May 18, 2007 15:57:50 GMT 1
Capitole vind ik zelfs al te klein voor zo'n grootschalige producties! Wel handiger voor mij, dat wel, veeeel dichter dan A'pen .. Maar dan zak ik toch nog liever af naar A'pen voor een meer geschikte zaal!
|
|