|
Post by mistermagic on Jul 17, 2007 22:30:19 GMT 1
ja maar het kursaal trekt geen volk, ! het is veel te ver weg van het "centrum" van belgië ! Antweren en Gent daarintegen trekken wel volk. Kuifje beweist dit ...
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Jul 18, 2007 12:00:09 GMT 1
Het is dan ook de eerste keer dat ze daar zo een grote musical laten spelen, iedereen denkt wrs automatisch bij een grote musical aan Antwerpen (en heel mss aan Gent) maar als we in Vlaanderen musical willen verspreiden moeten we ergens beginnen! Trouwens, voor de mensen in West-Vlaanderen ligt Antwerpen ook een heel eind verwijderd maar de musicalmicrobe moet er nog toeslaan en daarmee is Kuifje wel een goeie start want toegegeven de dag dat ik gaan kijken ben zijn er nog een pak mensen die in last minute besteld hebben en dat wil ook wel iets zeggen!
|
|
|
Post by iemandbenik on Jul 18, 2007 12:04:37 GMT 1
idd van brugge naar antwerpen is te ver , en zeer duur als je nog niet met de auto er naarote kan en dus de trein moet nemen, dan moet er al eens een groot toeval zijn dat ik naar antwerpen kan, de dag dat ik wist dat kuifje naar oostende kwam wist ik ik moet zeker gaaan !
|
|
|
Post by mistermagic on Jul 18, 2007 12:51:07 GMT 1
idd, ik ga nu met de trein naar kuifje ... zal niet goedkoop zijn vanuit antwerpen ...
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Jul 18, 2007 13:01:34 GMT 1
Dan koop je toch gewoon een go-pass? Dat is een kaart met 10 beurten waarmee je door het hele land kunt reizen en voor een enkel tarief slechts € 4,5 betaald! Anders betaal je je natuurlijk blauw
|
|
|
Post by mistermagic on Jul 18, 2007 13:20:34 GMT 1
ja ik ben nix met een Go-pass ik heb een abbonement tot in Anwterpen en verder reis ik niet met de trein ... dusja ... maar nu terug on-topic
|
|
|
Post by iemandbenik on Jul 18, 2007 14:42:23 GMT 1
er moeten gewoon meer musicals komen naar west-vlaanderen , daar zijn ook musicalfans ...!
|
|
|
Post by michael on Jul 18, 2007 16:09:27 GMT 1
er moeten gewoon meer musicals komen naar west-vlaanderen , daar zijn ook musicalfans ...! Ja, ik vind dat ook, ik ben ook al zoveel keer met de trein van oostende naar antwerpen geweest! En het ergste is dat ik sommige voorstellingen in de week, die van 20.00, niet kan gaan kijken,omdat ik niet terug in oostende geraak.
|
|
|
Post by mistermagic on Jul 18, 2007 16:14:04 GMT 1
er moeten gewoon meer musicals komen naar west-vlaanderen , daar zijn ook musicalfans ...! Ja, ik vind dat ook, ik ben ook al zoveel keer met de trein van oostende naar antwerpen geweest! En het ergste is dat ik sommige voorstellingen in de week, die van 20.00, niet kan gaan kijken,omdat ik niet terug in oostende geraak. ja ik moet het nu ook nz doen voor kuifje een matinee want anders geraak ik niet terug...
|
|
|
Post by iemandbenik on Jul 18, 2007 17:38:24 GMT 1
ik vind het sowieso niet leuk om 's middags te gaan kijken naar een musical maar als je verder woont kan je niet anders, het rottigste van al is nu dat er geen trein terug is na de 20.00 u voorstelling. maar als je dan kijkt naar de laatste trein is de kort voor het einde van een musical, als ze wat meer reizigers met de trein willen hebben, kunnen ze dan toch wel een latere trein inlassen, een soort musical trein misschien --> trein en ticket inbegrepen in een prijs groetjes
|
|
|
Post by mistermagic on Jul 18, 2007 18:22:57 GMT 1
ik vind het sowieso niet leuk om 's middags te gaan kijken naar een musical maar als je verder woont kan je niet anders, het rottigste van al is nu dat er geen trein terug is na de 20.00 u voorstelling. maar als je dan kijkt naar de laatste trein is de kort voor het einde van een musical, als ze wat meer reizigers met de trein willen hebben, kunnen ze dan toch wel een latere trein inlassen, een soort musical trein misschien --> trein en ticket inbegrepen in een prijs ga je plan is voorleggen bij de NMBS groetjes
|
|
|
Post by iemandbenik on Jul 18, 2007 20:15:26 GMT 1
ik vind het sowieso niet leuk om 's middags te gaan kijken naar een musical maar als je verder woont kan je niet anders, het rottigste van al is nu dat er geen trein terug is na de 20.00 u voorstelling. maar als je dan kijkt naar de laatste trein is de kort voor het einde van een musical, als ze wat meer reizigers met de trein willen hebben, kunnen ze dan toch wel een latere trein inlassen, een soort musical trein misschien --> trein en ticket inbegrepen in een prijs ga je plan is voorleggen bij de NMBS groetjes kan ik doen ee
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Jul 19, 2007 8:45:33 GMT 1
hebben ze dat in dertijd ook niet gedaan: detreinuren wat aangepast aan de films van in de buurt? Sat mij toch voor dat wij dikwijls de laatste films ook zagen en dan net op tijd onze trein hadden.
Dat zouden ze nu toch wel kunnen doen hé!
|
|
|
Post by iemandbenik on Jul 19, 2007 10:06:37 GMT 1
bij studio100 deden ze dit wel dacht ik maar music hall nix , het was toen ook maar nipt dat we de trein hadden hoor, we mochten geen 5 minuten applaudisreren want de trein kwam net als de voorstelling gedaan was, een uur later zouden de treinen oeten rijden, en dan kan iedereen komen ... maar het is makkelijk praten he voor mij
|
|
|
Post by wowposter on Nov 16, 2008 6:10:47 GMT 1
|
|