emmatje
Auditie kandidaat
|
Post by emmatje on May 1, 2007 0:48:50 GMT 1
Weter al iemand wie er de kinderen in kuifje zullen zijn ??
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on May 1, 2007 9:17:05 GMT 1
zit er een van jacopjes bij ? ik hoop het.arno mag er al zeker bij zitten.en ook brent pannier.
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on May 1, 2007 11:56:38 GMT 1
er zijn geen jakopjes bij jammer genoeg! nu met kuifje zal er opnieuw na de jakopjes bewezen worden dat er ook erg veel goed jong talent zit in vlaanderen!! Tip naar Guy van Vliet voor musicalprijzen . Die kindjes hebben ook erg hard gewerkt!
|
|
|
Post by iemandbenik on May 1, 2007 19:43:08 GMT 1
euhm normaal speelt dries de vis in kuifje als zorrinno als ik het goed vooor heb , ik heb het uit een zeer betrouwbare bron ...
|
|
emmatje
Auditie kandidaat
|
Post by emmatje on May 1, 2007 22:56:41 GMT 1
ben benieuwd wanneer ze de namen bekend gn make !!
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on May 2, 2007 11:29:18 GMT 1
euhm normaal speelt dries de vis in kuifje als zorrinno als ik het goed vooor heb , ik heb het uit een zeer betrouwbare bron ... Hij heeft in ieder geval auditie gedaan voor die rol, dus dat zou wel es heel goed kunnen !
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on May 2, 2007 15:51:08 GMT 1
ik kijk in ieder geval uit naar de fleur's en zorrino's!
eigenlijk zouden ze wel kunnen zo'n award maken voor een kinderrol hé... de Peter Pan kindjes, de Jakopjes en nu de Kuifje kindjes....
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on May 2, 2007 17:20:10 GMT 1
Ik dacht ook nog aan een award voor de beste mannelijke en vrouwelijke understudy maar dit is natuurlijk wel al een beetje off topic ...
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on May 2, 2007 19:02:48 GMT 1
Had ook aan een understudy prijs gedacht! Dat is ook wel gekopieerd uit NL, maar op het vlak van kinderen prijzen voor hun prestaties zijn wij dan weer eerder!
(zie ook ander topic genaamd "MUSICALAWARDS")
Ben benieuwd of Dries De Vis een Zorrino wordt!
|
|
emmatje
Auditie kandidaat
|
Post by emmatje on May 2, 2007 20:39:38 GMT 1
't zou wel kunnen, heeft nu wel al een aantal musicals mogen doen eh !
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on May 11, 2007 18:47:14 GMT 1
dries de vis is zorrino.ik zag hem vandaag in de rode loper.bij de eerste scene van kuifje.
|
|
emmatje
Auditie kandidaat
|
Post by emmatje on May 12, 2007 14:10:20 GMT 1
fleurs:
lonneke van den bosch hannah lasonder rose-anne van elswijk maral van de spek
zorinos:
ryan beekhuizen roy
dat zijn de nederlandse, de vlaamsedie treden nog nie op dacht ik dus da kan dries nie zijn
van de vlaamse weet ikt nog nie
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on May 12, 2007 14:54:12 GMT 1
Het kan wel dat Dries even als promo-Zorrino opgetreden heeft.. Ik heb in ieder geval de reportage niet gezien, dus weet niet wie van jullie gelijk heeft..
|
|
emmatje
Auditie kandidaat
|
Post by emmatje on May 12, 2007 15:05:13 GMT 1
geen discussie hoor denk ook dat hij bij de zorrino's zit maar er zit een jongen bij de nederlandse en die lijkt heel goed op hem vind ik, maar is iemand anders ... maar heb het ook niegezien dus zout nie wete !
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on May 21, 2007 18:14:35 GMT 1
Wie heeft er uiteindelijk Fleur en Zorrino gespeeld??
Ik had er gisteren twee waar ik zeer onder de indruk van was! Dat ben ik normaal zelden tot nooit van kinderen, maar deze konden zingen én spelen!
(btw: prijzentopic in andere topic al wat over gezegd. Hard werken alleen is geen reden en kinderen zouden niet genomineerd moeten worden.)
|
|