Karin
Auditie kandidaat
|
Post by Karin on Jan 19, 2007 18:41:22 GMT 1
Hoi, Gezien de naam van het hoofdtopic (Audities, workshops en opleidingen), dacht ik dat deze post hier hoorde.... Maar... ik ben nog nieuw hier, dus als ze verkeerd staat, mogen de moddies ze uiteraard verplaatsen Zijn er mensen die volgend jaar een opleiding musical volgen? Zijn er mensen die dit jaar reeds een opleiding musical volgen? Zoja, waar? (en voor diegenen die het volgen: is het moeilijk (zwaar)? Wat moet je allemaal doen,...)?
|
|
|
Post by michael on Jan 24, 2007 22:40:22 GMT 1
Ja,zou dit ook willen, maar ik weet ook niet hoe of wat.
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on Jan 25, 2007 9:26:08 GMT 1
ik ga waarschijnlijk vanaf volgend jaar proberen om te begionnen bij de toneelschool van maastricht.
|
|
|
Post by queenie on Feb 4, 2007 23:10:53 GMT 1
Ik heb afgelopen jaar de musicaljaar aan het kunsthumaniora in Antwerpen afgerond (wat ik iedereen zeer aanraadt! het is zwaar, maar ontzettend leerzaam en je krijgt een jaar fulltime les van zeer goede en professionele docenten) en rond dit jaar mijn masteropleiding tot theatermaker en regie af aan de hogeschool voor de kunsten in Utrecht (NL).
|
|
lind
Auditie kandidaat
|
Post by lind on Mar 20, 2007 16:41:52 GMT 1
Ik ga volgend schooljaar musicaltheater volgen in Tilburg, maar daar kan je je al niet meer voor inschrijven...nog wel voor muziektheater denk ik... Over het 7e jaar musical aan dé Kunsthumaniora van Antwerpen hetvolgende, het is een zeer goed jaar voor iemand die nog geen ervaring heeft met musical maar mensen die al veel ervaring hebben kunnen daar niks gaan doen...ik ben zelf bijna 18 en van de eerste keer door in Tilburg, ik vind persoonlijk het 7de jaar musical voor mij niet geschikt maar voor mensen die nog geen vooropleiding gehad hebben wel!
|
|
|
Post by wowposter on Nov 16, 2008 6:10:56 GMT 1
|
|