|
Post by theamushie on May 7, 2007 21:04:00 GMT 1
Geen goed idee om award uit te reiken aan kindjes! Ben het eens met alle anderen! Die gaan enorm teleurgesteld zijn als ze niks hebben. Al die kinderhartjes zullen breken. :'(Daarbij zullen hun ouders, familie, ... nog dubbel en dik op hen rekenen ook en je hebt dan nog ouders die denken dat hun kind zeker die prijs zal winnen! Laat kinderen gewoon kinderen zijn!
|
|
|
Post by markscabbers on May 8, 2007 8:04:15 GMT 1
Volgens mij is ooit de originele jonge Simba genomineerd voor een Nederlandse Musical Award. Gewoon in de categorie met de volwassenen.
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on May 8, 2007 20:19:45 GMT 1
Dat was aanstormend talent ja en er waren echt wel betere
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on May 9, 2007 16:53:06 GMT 1
j
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on May 9, 2007 16:55:00 GMT 1
sorry foutje!
--> ja das idd waar, er was er eentje genomineerd van de Simba's!! en ik voorspel dat ze volgend jaar wel kleine Tarzan's zullen nomineren.
Eigenlijk best benieuwd wie de award voor aanstormend talent in de wacht zal slepen... ik gok op Steve(Lefou). als is die niet echt aanstormend hé
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on May 9, 2007 17:16:05 GMT 1
Steve mag voor mij wel een awardje krijgen! Of toch minstens een meer dan verdiende nominatie!!
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on May 9, 2007 17:18:52 GMT 1
Ik hoop dat ze nu eindelijk ook een award voor Beste Understudy uitreiken.. Met al die zieken en gewonden bij Beauty and the Beast is het geen probleem dat lijstje te vullen! In de mannelijke categorie mag die (of MOET die ) naar Marc-Peter van der Maas, voor zijn rol als Gaston in BatB.. En de vrouwelijke mag voor mij wel naar Hilde Weber, voor haar rol als La Commodia.. Al heeft ze die niet echt vaak gespeeld, dus dat zal wel niet gebeuren.. Net als het hele idee misschien.. Maar ja, we kunnen maar hopen !
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on May 9, 2007 21:07:41 GMT 1
dieter als lumiere mag ook wel voor mij. en bij de vrouwen mag Linda Hibma voor Mevr Pot er eentje krijgen. Vraag mij eigenlijk af hoe ze Steve zullen nomineren... als aanstormend of als bijrol. persoonlijk zou ik bijrol kiezen omdat hij toch niet echt een aanstormend talent is, die moet naar jongere mensen gaan
|
|
javert
Volwaardig Acteur
|
Post by javert on May 10, 2007 8:23:13 GMT 1
marc peter vandermaas als gaston.en de understudie van het beest.als je de rol beter neerzet dan de eigenlijke acteur.dan denk ik toch dat je een award verdient.
|
|
jvde
Auditie kandidaat
|
Post by jvde on May 10, 2007 16:02:39 GMT 1
dat understudy's een bepaalde rol BETER neerzetten mag niet gezegd worden, het is een kunstzinnig vak, dus moesten ze allemaal hetzelfde neerzetten lijkt het me weinig interessant.
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on May 12, 2007 22:22:44 GMT 1
dat understudy's een bepaalde rol BETER neerzetten mag niet gezegd worden, het is een kunstzinnig vak, dus moesten ze allemaal hetzelfde neerzetten lijkt het me weinig interessant. Niet qua interpretatie, maar kwalitatief beter. En dat komt zeker wel voor.
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on May 13, 2007 10:45:09 GMT 1
Ben het eens met je, Luna! Iemand vindt een bepaalde understudy soms gewoon beter spelen dan diegene die de rol in 1e cast speelt.. 't Is allemaal subjectief, maar het komt gewoon voor! Ik heb dat in Beauty and the Beast alvast meegemaakt! Wat de post van jvde betreft, vind de inhoud daarvan juist nogal tegenstrijdig.. Acteurs van een bepaalde rol vullen de rol op een andere manier op, en dan ga je toch automatisch vergelijken en de ene beter of minder goed vinden dan de ander?
|
|
|
Post by Mariposa on Aug 21, 2007 16:44:21 GMT 1
de kids kunnen toch genomineerd worden voor "aanstormend talent"
|
|
|
Post by wowposter on Nov 16, 2008 6:11:05 GMT 1
|
|