|
Post by mistermagic on Jun 29, 2007 15:19:56 GMT 1
Ik ga nu kaarten bestellen voor latere voorstellingen eind juli ofzo , dat karel zeker ingespeeld is ... kwil waar voor m'n geld de keuze van karel is al niet écht een topper dus wil ik hem wel zelfverzekerd op het modium zien staan , daarom kaartjes voor eind juli ...
|
|
LiseloT
Volwaardig Acteur
|
Post by LiseloT on Jun 29, 2007 16:20:40 GMT 1
oh dat is nieuw voor mij, hoe weet je dat, wanneer speelt ie juist, hopelijk heb je hem dan Weet ik van Richard zelf. Specifieke data zijn er nog niet, maar normaal gezien worden die altijd tijdig door hem doorgegeven -als hij ze zelf op tijd weet natuurlijk.
|
|
|
Post by estherl on Jun 30, 2007 23:12:05 GMT 1
Niet helemaal on-topic, maar het gaat ook over Kuifje en heb geen zin om hier speciaal een nieuw topic voor te beginnen. Heeft er iemand categorie 1 kaarten besteld en Golden Seats (incl drankje dus) ontvangen? Niet dat ik klaag (heb niet extra betaald en heb geen andere stoelnummers gekregen), maar ik vind het wel apart.
|
|
Matthew
Auditie kandidaat
|
Post by Matthew on Jul 1, 2007 17:40:27 GMT 1
Lol, das een raar foutje... Bel anders eens met de helpdesk?
|
|
|
Post by christofd on Jul 1, 2007 17:58:14 GMT 1
de keuze van karel is al niet écht een topper dus wil ik hem wel zelfverzekerd op het modium zien staan , daarom kaartjes voor eind juli ... Ik heb dit jaar samen met Karel gewerkt en ik ga rechtuit zeggen, die mens is geweldig!
|
|
|
Post by estherl on Jul 1, 2007 19:11:45 GMT 1
Lol, das een raar foutje... Bel anders eens met de helpdesk? Hmm, domweg een fout (2x eigenlijk want het waren twee boekingen ;D) dus. Ik ga gewoon proberen dat drankje te collecteren in de pauze, geven ze het niet = pech gehad. Er staat overigens op de kaartjes OOK bij dat het cat 1 betreft, maar onder het stoelnummer staat in vetgedrukte letters dat het GS zijn en dat ik een pauzedrankje kan ophalen bij de bar. de keuze van karel is al niet écht een topper dus wil ik hem wel zelfverzekerd op het modium zien staan , daarom kaartjes voor eind juli ... Ik heb dit jaar samen met Karel gewerkt en ik ga rechtuit zeggen, die mens is geweldig! De naam Karel Deruwe zegt mij helemaal niks (Hollander, hè), behalve dan wat ik recentelijk hier en op andere musical sites heb gelezen, maar ik denk dat ook hij in z'n rol zal groeien en na een paar weken beter zal zijn dan in z'n eerste paar weken.
|
|
|
Post by mistermagic on Jul 2, 2007 18:59:40 GMT 1
Lol, das een raar foutje... Bel anders eens met de helpdesk? Hmm, domweg een fout (2x eigenlijk want het waren twee boekingen ;D) dus. Ik ga gewoon proberen dat drankje te collecteren in de pauze, geven ze het niet = pech gehad. Er staat overigens op de kaartjes OOK bij dat het cat 1 betreft, maar onder het stoelnummer staat in vetgedrukte letters dat het GS zijn en dat ik een pauzedrankje kan ophalen bij de bar. Ik heb dit jaar samen met Karel gewerkt en ik ga rechtuit zeggen, die mens is geweldig! De naam Karel Deruwe zegt mij helemaal niks (Hollander, hè), behalve dan wat ik recentelijk hier en op andere musical sites heb gelezen, maar ik denk dat ook hij in z'n rol zal groeien en na een paar weken beter zal zijn dan in z'n eerste paar weken. Daarom dus dat ik pas tickets bestel voor in Augustus ...
|
|
|
Post by michael on Jul 4, 2007 17:14:03 GMT 1
Niet helemaal on-topic, maar het gaat ook over Kuifje en heb geen zin om hier speciaal een nieuw topic voor te beginnen. Heeft er iemand categorie 1 kaarten besteld en Golden Seats (incl drankje dus) ontvangen? Niet dat ik klaag (heb niet extra betaald en heb geen andere stoelnummers gekregen), maar ik vind het wel apart. hey,bij mij hebben ze ook die fout gemaakt, ik ga 8 augustus, ik hoop wel dat ze geen voorstellingen gaan aflassen, heb nu eens goede plaatsen, hoop dat de ticketverkoopverkoop wat beter gaat gaan.
|
|
|
Post by mistermagic on Jul 5, 2007 23:07:54 GMT 1
Niet helemaal on-topic, maar het gaat ook over Kuifje en heb geen zin om hier speciaal een nieuw topic voor te beginnen. Heeft er iemand categorie 1 kaarten besteld en Golden Seats (incl drankje dus) ontvangen? Niet dat ik klaag (heb niet extra betaald en heb geen andere stoelnummers gekregen), maar ik vind het wel apart. hey,bij mij hebben ze ook die fout gemaakt, ik ga 8 augustus, ik hoop wel dat ze geen voorstellingen gaan aflassen, heb nu eens goede plaatsen, hoop dat de ticketverkoopverkoop wat beter gaat gaan. Als ze nu nog voorstellingen gaan aflassen is het alleen maar een teken dat het een dikke flop zal worden (de kaaertenverkoop dan) ... tis imer 3 ? dagen voor de premiere ! ?
|
|
0rowan0
Volwaardig Acteur
[R]owan
|
Post by 0rowan0 on Jul 6, 2007 2:21:28 GMT 1
In Vlaanderen is nog geen sprake van het aflassen van shows, in tegendeel! Er zijn al reeds meer dan 20.000 tickets in voorverkoop verkocht, de Belgen zien hun Kuifje blijkbaar liever dan de Nederlanders... Er zou (maar ga nog niet te snel hopen) een optie genomen zijn tot eind augustus, dus als de ticketverkoop het goed blijft doen komen er mss (grote nadruk) verlengingen. Ik ga zeker gaan kijken met een horde musicalfans op de fanmeeting op 22 juli, het wordt een fantastische dag!
|
|
|
Post by cat on Jul 6, 2007 10:35:17 GMT 1
Eerlijk gezegd, ik ga niet kijken tenzij er iemand plots zegt: hier, je mag mijn ticket hebben , maar ik heb zo mijn redenen daarvoor... (ondanks het feit dat ik korting kan krijgen ) Maar ik vind nu, dat ze deze show hebben doorgezet, moeten ze blijven gaan en geen shows aflassen, dat zorgt enkel nog voor groter verlies....Ze mogen dit ook de cast niet aandoen, die mensen doen hun best, laat ze hun ding doen, ook al zit er misschien minder volk in de zaal
|
|
|
Post by iemandbenik on Jul 8, 2007 14:50:05 GMT 1
is ann lauwereins een vaste waarde in oostende ? omdat er staat premiere zonder karel en ann
|
|
|
Post by MusicalTom on Jul 8, 2007 20:24:42 GMT 1
Ann Lauwereins is alternate voor bianca Castafiore, gespeeld door Miranda van Kralingen. Je kan Ann dus minstens één keer per week aan het werk zien. Wanneer dat is is op dit moment nog niet 100% zeker. De komende dagen de verschillende media én Musicalsite dus zeker in de gaten houden!
Tom
|
|
yukitje
Auditie kandidaat
|
Post by yukitje on Jul 10, 2007 14:33:54 GMT 1
weet er iemand wanneer de understudy van jelle cleymans gaat spelen???
|
|
|
Post by iemandbenik on Jul 10, 2007 15:47:14 GMT 1
4 augustus speelt ie
ik had ook nog een vraagje, wanneer speelt richard spijkers nu? ( haddock dan )
|
|