|
Post by iemandbenik on Jun 5, 2007 20:17:28 GMT 1
hallo,
ik zag dat nonsens speelt op de gentse feesten, is dit een nderlandse musical, of is het eerder een muzikale vertelling, ... staan enkel de vier nonnen op het podium , ....
groetjes jonas
|
|
|
Post by MusicalTom on Jul 5, 2007 22:35:57 GMT 1
|
|
|
Post by iemandbenik on Jul 6, 2007 10:30:58 GMT 1
ja, dat heb ik allemaal gelezen, aar zingen ze veel of is het meer een theater met liedjes, en is het interactief ( ik wil dan zeggen wordt het publiek gevraagd iets te doen, dit is me allemaal echt niet duidelijk ... )
|
|
|
Post by MusicalTom on Jul 6, 2007 19:00:07 GMT 1
Er zitten heel wat liedjes in, maar er is ook wat dialoog. er zitten enkele hilarische taferelen in, nogal ongewoon voor nonnen, meer ga ik nog niet zeggen ;-)
|
|
|
Post by iemandbenik on Jul 6, 2007 21:42:33 GMT 1
oké is goed, dus er is geen contact met publiek daar ben ik niet voor
groetjes
|
|
polleke
Auditie kandidaat
|
Post by polleke on Jul 20, 2007 9:48:53 GMT 1
Ben woensdag (very) last-minute naar nonsens geweest in het NTG. Wat een rasactrices staan daar op het podium, man! Ben zo aangenaam verrast door Hilde Van Wesepoel (haar openingsnummer na de pauze heeft me zowaar kippenvel bezorgd) en ook Mieke Laureys heeft me weten te overtuigen in zang en spel. Van Wanda Joosten was ik al langer overtuigd en ik heb zowiezo een serieuze boon voor Myriam Bronzwaar. Maar die maken het waar ook. Akkoord, de show is niet bepaald een grote musical mede door de verhaallijn maar het swingde lekker en het klonk goed in de oren. Het was dik in orde!
|
|
|
nonsens
Aug 21, 2007 16:35:50 GMT 1
Post by Mariposa on Aug 21, 2007 16:35:50 GMT 1
Ik heb vooral dubbel gelegen
|
|