|
Post by liesbeth on Nov 11, 2006 22:55:46 GMT 1
weten jullie soms hoe dag gaat bij joop van den ende ivm de tickets voor de cast? hoe zij tickets aan mindere prijs kunnen hebben voor vrienden en familie?
|
|
|
Post by Mariposa on Nov 12, 2006 10:44:13 GMT 1
dat zullen de artiesten zelf wel weten Liesbeth
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 12, 2006 11:45:51 GMT 1
Dat kan je hen idd beter zelf eens vragen als je iemand kent die meedoet.
|
|
|
Post by liselore on Nov 12, 2006 12:57:11 GMT 1
Als ik de namen van de cast zie dan kan het volgens mij niet meer mis lopen!! Jan en Ann in de hoofdrollen! Mijn 2 topfavorieten op musicalvlak!! Dit wordt weer een juweeltje met supertalent!!
Hilde Norga is ook een grote musicalmadam en hoor ik ook zeer graag dus ze wordt volgens mij een super mevrouw Pot!
Marc Lauwrys is een fantastisch acteur en heeft van zingen ook wel kaas gegeten, dus ik ben ervan overtuigd dat hij een zeer geloofwaardige en grappige Tickens zal neerzetten!
Goele De Raedt, een klok van een stem! Komt dus dik in orde! Koen Crucke is niet metteen m'n favoriet maar hij heeft een goeie stem en ik vond hem super in Doornroosje!
Peter Van De Velde kon me met zijn zang in de sound of music niet bekoren, maar misschien maakt ie het in Beauty and the beast weer goed.
Steve Beirnaert, Kirsten Cools en René van Kooten hun stemmen ken'k niet, heb enkel hun namen soms es gelezen, dus dit wordt afwachten.
Maar met al dat talent en zo'n mooi disneyverhaal kan het niet anders dan een topmusical worden denk ik!! Ik kijk er alvast naar uit!!!
|
|
linda
Auditie kandidaat
|
Post by linda on Nov 13, 2006 11:21:09 GMT 1
Als ik de namen van de cast zie dan kan het volgens mij niet meer mis lopen!! Jan en Ann in de hoofdrollen! Mijn 2 topfavorieten op musicalvlak!! Dit wordt weer een juweeltje met supertalent!! Hilde Norga is ook een grote musicalmadam en hoor ik ook zeer graag dus ze wordt volgens mij een super mevrouw Pot! Marc Lauwrys is een fantastisch acteur en heeft van zingen ook wel kaas gegeten, dus ik ben ervan overtuigd dat hij een zeer geloofwaardige en grappige Tickens zal neerzetten! Goele De Raedt, een klok van een stem! Komt dus dik in orde! Koen Crucke is niet metteen m'n favoriet maar hij heeft een goeie stem en ik vond hem super in Doornroosje! Peter Van De Velde kon me met zijn zang in de sound of music niet bekoren, maar misschien maakt ie het in Beauty and the beast weer goed. Steve Beirnaert, Kirsten Cools en René van Kooten hun stemmen ken'k niet, heb enkel hun namen soms es gelezen, dus dit wordt afwachten. Maar met al dat talent en zo'n mooi disneyverhaal kan het niet anders dan een topmusical worden denk ik!! Ik kijk er alvast naar uit!!! Met Rene van Kooten zit je gegarandeerd goed! Hij heeft echt een dijk van een stem en hij acteert echt heel goed! In Nederland doet tie het super
|
|
|
Post by sylverke on Nov 13, 2006 14:00:49 GMT 1
Voor de rol van Tickens en D'oncre is de coverrol voor Dimitri Verhoeven en Dieter Verhaegen. Voor de rol van lumiere is de coverrol voor Dieter Verhaegen en ... Tijl (ben zijn volledige naam vergeten).
Met Rene zit je inderdaad zeer goed, had gisteren zijn understudy in Beauty and The Beast, viel me dat tegen seg.
|
|
|
Post by moreels on Nov 15, 2006 20:44:24 GMT 1
Ik denk dat ze een heel goede keuze gemaakt hebben met Ann in de hoofdrol te plaatsen. Ze doet het echt schitterend en verdiende een musicalprijs voor haar vertolking in Dracula. Hopelijk kan dit via de rol van Belle wel waar maken. Verder is het inderdaad jammer dat niet de volledige cast uit vlamingen bestaat.
Hopelijk wordt het iets prachtigs. Ik kijk er naar uit!
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 16, 2006 20:27:22 GMT 1
En blijkbaar gaan ze vandaag met de hele Vlaamse cast in Nederland kijken. Ik ben al enorm benieuwd naar de reportages !
|
|
steve
Auditie kandidaat
|
Post by steve on Nov 16, 2006 21:42:41 GMT 1
Ik denk dat ze een heel goede keuze gemaakt hebben met Ann in de hoofdrol te plaatsen. Ze doet het echt schitterend en verdiende een musicalprijs voor haar vertolking in Dracula. Hopelijk kan dit via de rol van Belle wel waar maken. Verder is het inderdaad jammer dat niet de volledige cast uit vlamingen bestaat. Hopelijk wordt het iets prachtigs. Ik kijk er naar uit! Niet vergeten dat ze in 2004 al de prijs van beste vrouwelijke bijrol won voor haar rol van beth in merrily we roll along! Ze won tevens ook met het veste lied ' er bestaat geen dag' uit dezelfde musical. Krijg nog steeds kippenvel als ik het hoor. En we moeten natuurlijk ook toegeven dat niet alleen Anneke maar ook Vera super is en het even hard verdiende.
|
|
|
Post by liesbeth on Nov 17, 2006 16:29:35 GMT 1
ben ook superbenieuwd naar de reporatge van het bezoek naar nederland. de jakopjes gaan trouwens ook naar scheveningen kijken maar dan op 26/11. weet er soms iemand wanneer de avant premiere gehouden word?
|
|
|
Post by sylverke on Nov 17, 2006 17:54:25 GMT 1
Ik vind Ann ook een zeer goede musicalactrice maar ik hoop dat ze in de toekomst ook andere eens de kans geven voor een hoofdrol. Iedereen op zijn beurt kan geen kwaad. Er is zoveel goei talent in België. Ben ook benieuwd naar de reportage van de cast in Nederland.
|
|
ellen
Auditie kandidaat
|
Post by ellen on Nov 18, 2006 15:19:32 GMT 1
Och, je kan haar niet trouwens nemen... ze is gewoon goed en we mogen gewoon blij zijn dat ze zoveel opdrachten heeft... het is haar gegegund!
denk dat b& b een knaller gaat worden met zo'n cast als deze!! :-) een productie als mamma mia overtreffen gaat moeilijk worden, maar da's een heel ander verhaal... en moeten we eigenlijk vergelijken? Gewoon gaan en genieten en blij zijn dat er ondaks alles toch nog zoiets kan bestaan dat "musical" heet!
xxx
|
|
ellen
Auditie kandidaat
|
Post by ellen on Nov 18, 2006 15:20:20 GMT 1
ik bedoelde dus in de eerste zin "je kan haar niets kwalijk nemen trouwens"
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on Nov 18, 2006 16:03:00 GMT 1
Ben ook super benieuwd naar deze musical. Ik denk niet dat je deze mag vergelijken met mama mia. Ik denk dat het totaal 2 andere genres zijn. Ben wel eens benieuwd naar Ann. Heb haar al verschillende keren gewoon als actrice gezien, maar nog nooit in een musical. Maar zo te zien aan jullie reacties moet ze wel supergoed zijn! Ben Benieuwd!
|
|
|
Post by liesbeth on Nov 19, 2006 13:18:54 GMT 1
weet er iemand al namen van het ensemble en understudies?
|
|