|
Post by Catherine on Nov 7, 2006 17:59:17 GMT 1
Jan Schepens - Het Beest Ann Van Den Broeck - Belle René Van Kooten - Gaston Hilde Norga - Mevrouw Pot Peter Van De Velde - Lumière Marc Lauwrys - Tickens Goele De Raedt - Babette Koen Crucke - Maurice Kirsten Cools - La Commodia Steve Beirnaert - Lefou
Wat denken jullie van deze keuze?
|
|
page
Auditie kandidaat
|
Post by page on Nov 7, 2006 18:28:46 GMT 1
ik denk dat we met deze cast wel een goeie show mogen verwachten.het zal zeker wel al de moeite zijn om te gaan kijken want de kostuums en het totaal plaatje van de musical is wel mooi afgewerkt.en voeg daar bij onze vlaamse cast het het zal een leuk avondje uit worden.
|
|
|
Post by erik24601 on Nov 9, 2006 12:11:30 GMT 1
Het is een mooi lijstje. Jammer dat we geen Vlaamse Gaston gevonden hebben. Maar ik heb Rene in Nederland gezien en hij is heel goed, dus zo erg is het niet.
|
|
|
Post by sylverke on Nov 9, 2006 12:30:29 GMT 1
Ben zeer content dat Jan Schepens het beest is en Rene ook hier gaston is. Ben echt benieuwd naar de musical hier in vlaanderen. Heb de musical tot nu toe 8x in Nederland gezien. Hoop dat de musical zo fantastisch wordt als in Nederland. Ben ook zeer benieuwd naar ensemble en de understudy's. Want in Nederland is men favoriet (Dieter Verhaegen) swing en van enkele rollen understudy. Ik weet dat Dieter waarschijnlijk ook mee kwam naar vlaanderen maar graag zou ik willen weten welke rollen hem heeft als understudy (lumiere, tickens, d'oncre) en of hem nog swing is. Dus weet je iets laat het me dan weten.
|
|
|
Post by liesbeth on Nov 9, 2006 17:26:42 GMT 1
Persoonlijk vind ik het een uitstekende keuze! ben heel erg benieuw naar Rene in het vlaams. mijn broertje speelt ook mee trouwens als jakopje. en de keuze voor Babette vind ik nog Véééééééééééééééél beter! goele is echt top!
|
|
samira
Auditie kandidaat
|
Post by samira on Nov 9, 2006 17:43:43 GMT 1
Ik vind het gewoon super... Ik heb de Premiere mogen mee maken in Nederland en vond het daar al super... Nu is het zelfs nog beter hoop ik... Rene van kooten mag Vlaanderen ook wel eens ontdekken hoe geweldig hij speelt...
|
|
|
Post by musicalfanneke on Nov 9, 2006 19:51:42 GMT 1
jaja... ik kijk er al naar uit Ik vind vooral de kostuums en het decor al overweldigend op zich. Laten we hopen dat de Vlaamse cast het er net zo goed vanaf brengt als de Nederlandse he.
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 9, 2006 20:23:40 GMT 1
Ik vind de cast super !! En dan vooral Ann als Belle. Hele grote fan van haar. Echt ee, dame met zoveel talent !!! Weet er hier al iemand wie de understudy van Belle gaat zijn??
|
|
steve
Auditie kandidaat
|
Post by steve on Nov 9, 2006 21:02:56 GMT 1
dat van Anneke is zeker waar, ze is gewoon geweldig. niet alleen als artiest maar ook als mens. Maar natuurlijk is ook jan een favoriet, ik ken hem al sinds hij in les mis stond. Ben erg benieuwd naar Rene... Hoe dan ook, ik kijk ernaar uit!
|
|
|
Post by Catherine on Nov 9, 2006 21:08:15 GMT 1
Ik ben vooral benieuwd naar Jan Schepens in de rol van het beest ! Ik vond hem heel goed in Bloedbroeders. Dit is weer een heel andere rol maar ik heb er wel vertrouwen in dat hij het goed gaat doen.
|
|
|
Post by Mariposa on Nov 9, 2006 22:46:22 GMT 1
Ik heb het niet zo op Jan. Zie 'm graag acteren (als 'm toevallig meedoet ;-) )maar niet zo graag zingen. Met Ann ben ik het ook 100% eens. En dat Kirsten bij de 1ste cast zit vind ik ook top ! Had ze wel liever als Mevr. Pot gezien. Ben het dus niet eens met de casting van Hilde Norga. Liever nog had ik Anne Mie Gils als Mevr. Pot gezien, maar die liet al snel weten dat ze het niet was geworden... Goele heb ik nog niet eerder gezien (mss ensemble, maar ze is me ni opgevallen) maar daar gaat normaal binnenkort verandering inkomen dankzij Wanda Joosten (Cream&Fresh). Maar goed, ik wijk af.
Ben het dus niet volledig eens met de cast, maar toch ga ik zien. Op 4 februari (of was het de 5de?) ter ere van een feestje...
|
|
mith
Auditie kandidaat
|
Post by mith on Nov 10, 2006 18:42:43 GMT 1
Ik vind de cast echt geweldig ! Ik vind Jan echt wel goed, maar ik zou het ook graag gehad hebben mocht Stanley meegekomen zijn uit Nederland. Ann is een Super Belle en ik vind Peter Van De Velde echt een uitstekende keuze. Ik ben alleen met Hilde Norga als mevr. Pot niet zo heel tevreden, omdat ik haar stem nie zo mooi vind !
Ik ga zeker kijken, ik zou het voor geen geld van de wereld willen missen !
bye
Mith
|
|
|
Post by pinklunarstar on Nov 10, 2006 20:23:38 GMT 1
Ik zal wel zien wat de Vlaamse cast wordt. Ga nu nog geen oordeel vellen. Maar ben zeker blij dat René meekomt De us van Belle is nog niet bekend en er lopen zelf nu nog audities voor. Normaal werd het een bepaald persoon maar die gaat er toch niet mee door en nu zijn ze nog op zoek naar iemand geschikt.
|
|
|
Post by guy on Nov 10, 2006 20:57:49 GMT 1
Het is altijd een beetje zoeken voor zo'n cast. Kan dus overwegend leven met wie gekozen is. Ik vind Hilde Norga dan weer net wel goed. Terwijl ik niet zat te wachten op Koen Crucke. René Van Kooten was erg leuk in Nederland dus goed dat hij meekomt, omdat hij nu van Gaston zo'n beetje de arrogante domme Hollander kan maken en dat zal wel goed werken denk ik. Aan de andere kant: doen alsof er in heel Vlaanderen niemand Gaston kan spelen: pffff.
|
|
saskia
Volwaardig Acteur
|
Post by saskia on Nov 11, 2006 20:43:43 GMT 1
Mariposa... Ben jij dat, Tine?? Enne.. het is idd 4 feb !! Niet vergeten hé.
Ik ga het ook zeker niet bij die ene dag houden. Ga het gewoon niet kunnen laten om meerdere keren te gaan kijken.
En Steve, ik kan je geen ongelijk geven wat Ann betreft... Groot talent en een heel lief iemand!
|
|