|
Post by theaterfreak on May 3, 2007 17:57:22 GMT 1
het laatste (slot)stuk van het dagboek van Steve (Lefou) net gelezen. Grandioos!! Bij de laatste voorstelling,zondag, stond hij links bij de waterput heel zwijmelend mee te draaien met de gestreepte ballon boven de waterput. Terwijl Gaston probeert Belle tot trouwen te overhalen. Ik weet niet of Steve dat altijd deed, maar hij verdient een award voor zijn rol als LEFOU. ik geniet nog steeds na......
|
|
|
Post by theaterfreak on May 3, 2007 18:38:44 GMT 1
ja ik vind het ook spijtig dat ik peter niet aan het werk heb gezien.ik vond het financieel wat moeilijk om de show 2 maal te bekijken.misschien ooit. je kan een "best of..." van bATB nog steeds bekijken op www.dailymotion.com/video/x12pul_beauty-and-the-beast-vlaamse versie (duurt 8minuten) als je onder hetschermpje klikt op zoom,krijg je het filmpje op dezelfde grootte als je pCscherm. Je kan er het nummer "van haar te houden " van Jan ,maar ook Steve , René , Peter ,Ann en het ensemble zien. opgenomen op 25/1/07 te A'pen. en genieten maar....
|
|
luna
Debutant
|
Post by luna on May 3, 2007 18:42:22 GMT 1
het laatste (slot)stuk van het dagboek van Steve (Lefou) net gelezen. Grandioos!! Bij de laatste voorstelling,zondag, stond hij links bij de waterput heel zwijmelend mee te draaien met de gestreepte ballon boven de waterput. Terwijl Gaston probeert Belle tot trouwen te overhalen. Ik weet niet of Steve dat altijd deed, maar hij verdient een award voor zijn rol als LEFOU. ik geniet nog steeds na...... Hij deed het altijd al, maar hij verdient idd een award :-)
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on May 3, 2007 19:45:24 GMT 1
Prachtig slot he... Zo mooi beschreven, kreeg er weeral een krop van in de keel...
|
|
annemie
Volwaardig Acteur
|
Post by annemie on May 3, 2007 20:11:43 GMT 1
vind ook dat hij heel dat dagboek (van begin tot eind) zeer kap verwoord,geschreven heeft!
|
|
vicky
Auditie kandidaat
|
Post by vicky on May 4, 2007 17:34:15 GMT 1
Ja hij heeft schrijverstalent. ;D
Wel leuk om mee te kunnen genieten vanuit het standpunt van één van de artiesten.
|
|
|
Post by hpjfansite on Jul 7, 2007 12:08:06 GMT 1
Ik heb het niet zo op Jan. Zie 'm graag acteren (als 'm toevallig meedoet ;-) )maar niet zo graag zingen. Met Ann ben ik het ook 100% eens. En dat Kirsten bij de 1ste cast zit vind ik ook top ! Had ze wel liever als Mevr. Pot gezien. Ben het dus niet eens met de casting van Hilde Norga. Liever nog had ik Anne Mie Gils als Mevr. Pot gezien, maar die liet al snel weten dat ze het niet was geworden... Goele heb ik nog niet eerder gezien (mss ensemble, maar ze is me ni opgevallen) maar daar gaat normaal binnenkort verandering inkomen dankzij Wanda Joosten (Cream&Fresh). Maar goed, ik wijk af. Ben het dus niet volledig eens met de cast, maar toch ga ik zien. Op 4 februari (of was het de 5de?) ter ere van een feestje... Wel ik eerlijk gezegd ook niet, daar is een meer vollere stem voor nodig, Jan klonk nogal "plattekes" (sorry voor de uitdrukking) verder is het een goed acteur,....enfin ik heb hem ook gezien en in het algemeen vond ik het goed, de decors, kledij en rene van koten vond ik eerlijk gezegd een van de beste mannelijke zangers en lumière en tickens vond ik ook kei leuk. Mevrouw Pot sloeg me eerlijk gezegd ook wel wat tegen...maar het hangt ook wel af of je echt voor een rol bent geschikt of niet, iedereen heeft toen wel alles gegeven. Al bij al hebben we genoten en dat was het belangrijkste. Grtz
|
|
|
Post by MusicalTom on Jul 8, 2007 20:22:31 GMT 1
We hebben zeker genoten!En daarvoor gaan we toch? ;-). Ik vind wel niet dat je René van Kooten de sterkste vocalist kan noemen. De stem die René in de voorstelling gebruikte was immers erg vervormd door zijn Gaston-personage. In zijn iethingy meer 'normalere' rollen zingt hij zachter en mooier. Voor mij was vocaal Jan heel sterk. Zeker op het einde van de voorstellingenreeks. Maar, dat zijn smaken die verschillend en daar kan je niet over discussiëren :-)
|
|
|
Post by wowposter on Nov 7, 2008 12:00:00 GMT 1
|
|